Jalkojen Ei-treenaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mieltä olette, onko jalkoja pakko reenata jos ei kumminkaan halua tai ole tulossa hirveeks mörssäriksi? Itse en oo reenannu jalkoja oikeestaan koskaan, mutta mietin, että jos käy lenkillä ja 2x viikossa, niin pitääkö se sitten jalat tarpeeks hyvässä kunnossa? vai alkaako se sitten näyttää tyhmältä kun jalat ei oo niin reenattu kuin yläkroppa? mitä mieltä olette? pitääkö mun ottaa yks päivä lisää ja reenata jalat?

Kyllä, näyttää tyhmältä jos on yläkroppa kuosissa mutta jalat kuin viulun kielet. Jalkoja vaan reenailemaan :whip:

Pitää.

siis mitää ei oo pakko reenata jos ei haluu mut mä ainaki reenaan koko kropan ja vituttaa nää tikku jalat... kyl naisetki tykkää ku on lihaa siel jalois kunnol :D ei noi juoksut pahemmi sitä lihaa tuo sinne jalkoihin, sinuna reenaisin jalat myös

k, näyttää siltä että uusi päivä jalkoja varten. voiko jalkoja tehdä jotenkin kotona ilman painoja tai jotain? vai pitääkö sitten salilla vaan mennä?

KSENA sanoi:
k, näyttää siltä että uusi päivä jalkoja varten. voiko jalkoja tehdä jotenkin kotona ilman painoja tai jotain? vai pitääkö sitten salilla vaan mennä?
No jos jonkinnäköisiä lihaksia kinttuihis haluut niin salille mars!

KSENA sanoi:

Todellakin jalkapäivä mukaan ja salille kyykkäämään, ei ne jalat kotona rimpuilemalla ja lenkkeilemällä kasva..

saatana kun rahat menee salille, lisäravinteet, ruuat, äitikin varmaan kohta alkaa valittaa :D:D no joskus vuoden päästä muutan varmaan pois niin voi tulla tiukkaakin noitten ravinteiden kanssa. mutta kattellaan, nähtävästi jalkapäivä tulee viikonloppuun, kun tiistai ja perjantai/torstai on salipäiviä. jos reenaa jalkoja, ja on reenannu edellisenä päivänä esim. kädet, niin pitääkö pitää välipäivä? eikai?

Mä en nyt oikein ymmärrä tätä valitusta lisäravinteiden kalleudesta, siis varsinkin jos puhutaan lähinnä proteiineista ja hiilihydraateista. Selvä fakta on, että proteiini,- ja hiilihydraattijauheet tulevat halvemmaksi ko. aineiden lähteeksi kuin ruoasta saatava. Laskekaa huviksenne itsekkin. Ja nyt tarkoitan tietty edullista heraa ja maltoa. Herapussi maksaa merkistä riippuen noin 9-15e.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
anatoli^ sanoi:
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä valitusta lisäravinteiden kalleudesta, siis varsinkin jos puhutaan lähinnä proteiineista ja hiilihydraateista. Selvä fakta on, että proteiini,- ja hiilihydraattijauheet tulevat halvemmaksi ko. aineiden lähteeksi kuin ruoasta saatava.

Näin se menee, mutta tuo lähtee oletuksesta että ko. henkilö tosiaankin hommaisi ne ravinteet normaali ruuasta.

Ja sehän ei ole tilanne aika monen kohdalla, varsinkin aloittelijat taikka kuntoilumielessä porhaltavat syövät mitä sattuu kotona olemaan.

Mietitäänpä hetken, mitkä kaksi kehonosaa yleensä pettävät ensimmäisenä kun ikää karttuu.

Jalat ja selkä.

Kuitenkin noita kahta treenataan vähiten, rintaa, käsiä taas tykätään pumpata toistumiseen.

Jos ihmiset keskittäisivät enemmän huomiota just jalka- ja selkätreeneihin, niin luulisi että elämänlaatukin vanhuusiässä paranisi.

Treenaahan vaan jalkoja yhtä kovaa kuin muitakin lihaksia. Muuten kaduttaa vanhempana. Sen voin luvata.

KSENA sanoi:
jos reenaa jalkoja, ja on reenannu edellisenä päivänä esim. kädet, niin pitääkö pitää välipäivä? eikai?
Mun mielestä voit ihan hyvin tehdä kädet ja jalat peräkkäisinä päivinä.

Hellion sanoi:
Mun mielestä voit ihan hyvin tehdä kädet ja jalat peräkkäisinä päivinä.

Tai jopa samana jos treenaa 2-jakoisella.

Eli ehdottomasti se jalkatreeni mukaan. Jaloita ja selästä lähtee se terve ja vahva kroppa!

Nyt joku Photoshop guru hommiin ja yhdistää treenatun yläkropan ja jonkun kynäniska nörtin jalat yhteen ja sitten katsotaan onko hienon näköistä :D

Ole onnellinen että pystyt treenamaan jalkoja, itse en saa käyttää painoja ja tuntuu että treenistä puuttuu tärkeä osa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom