Jalkatreenistä aiheutuvat mustelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VZ58
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mistä mahtaa johtua että kovan jalkatreenin sekä juoksutreenin jälkeen vyötärölle ilmestyy mustelmia. Ne tulevat sivuille, pakaran ja lonkkanivelien yläreunaan ja ovat muutaman sentin kokoisia. Kun näitä kohtia sitten painelee sormilla, kipu säteilee pakaroihin. Ongelma ei mitenkään haittaa treeniä mutta on laittanut ihmettelemään mistä mahtavat johtua...

Jos jollain olisi tietämystä olisin kiitollinen.

En osaa tuohon oikein sanoa mitään, mutta aika raadolliselta kuulostaa. Ihonalaisia verenpurkaumia paineesta? En tiedä. Onko kellään ratkaisua sellaiseen ongelmaan, kun tulee verenpurkaumia/mustelmia olkapäihin, kun teen pohkeita seisten? (Siis se painohan on hartioilla) Vituttaa olla joka viikko olkapäät mustana. Etenkin kesää ajatellen.

Olen ajattellut samaa että kovasta paineesta / rasituksesta noiden on pakko johtua. Itselläni tulee hartioihin myös purkaumia jalkatreenistä, mutta ei sentää mustelmia...

Käytätkö vyötä jalkatreenissä? Voisi olla vyön painamia mustelmia. Herkkänahkaselle voi toki tulla mustelmia erilaisissa laitteissa missä joku tuki vaan on kosketuksissa kropan kanssa (esim. pohkeet seisten / hack-laite -> olkapäihin mustelmat)

esni sanoi:
En osaa tuohon oikein sanoa mitään, mutta aika raadolliselta kuulostaa. Ihonalaisia verenpurkaumia paineesta? En tiedä. Onko kellään ratkaisua sellaiseen ongelmaan, kun tulee verenpurkaumia/mustelmia olkapäihin, kun teen pohkeita seisten? (Siis se painohan on hartioilla) Vituttaa olla joka viikko olkapäät mustana. Etenkin kesää ajatellen.
Itsellä tulee ikäänkuin "rantuja" epäkkäisiin jalkareenissä, etenkin hack -kyykky tekee tuota.
Sama mitä se on, jos vain on painoa epäikkäillä niin paita painaa punaisia viiruja epäkkäisiin. Menee pari päivää ja rannut ovat taas poissa, eli mitään mustelmia ne ei ole (ainakaan minulla). Turhaa huolestua.

Itse alkuperäiseen aiheeseen en valitettavasti osaa mitään sanoa, aika oudolta kuullostaa. Ehkä kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen, jos alkaa huolestuttaan.

Lynski sanoi:
Itsellä tulee ikäänkuin "rantuja" epäkkäisiin jalkareenissä, etenkin hack -kyykky tekee tuota.
Sama mitä se on, jos vain on painoa epäikkäillä niin paita painaa punaisia viiruja epäkkäisiin.

Sama mulla. Tosin yleensä tulee jos on tehnyt raskaasti jalkaprässiä. En sitten tiiä olisko jotain verenpurkaumia tms.

Jos kyykkyä tekee paino niskan päällä nii voi tulla hyvinki kipeeks ja voi isoilla painoilla vaikka lähteä tajukin, sen verran hermoihin painaa. Kannattaa pudottaa se ihan kunnolla sinne takaolkapäille, ei oo mulla enää tullu mustelmia ku ton tajusin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom