Jalkatreenin aiheuttamat jäljet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo elikkäs alkaa tässä jo pikku hiljaa kyrsiin kun melkein joka jalkatreenin jälkeen tuun takas kotiin ihan piestyn näkösenä.

Tänään oli taas kiva yllätys kun satuin kattoon peiliin ennen suihkuun menoo
niska 30 min jalkatreenin jälkeen Todellisuudessa noi jäljet on vielä paljon punasemmat/tummemmat.

Voi vaan arvuutella että mikä ton on aiheuttanu, ei oo kyllä ennen niskaan tullu mitään. Treeni oli ihan normaali; kyykkyä, hackkia, prässii jne
Sitten vielä aina hackista ja pohkeet seisten tulee trapsien päälle kivat jäljet, ei tosin läheskä yhtä pahan näköset ku noi kuvassa.

Onko muilla samanlaisii ongelmia?

No totta munassa noita tulee, tanko painaa, hackki painaa jne. Se vasta mukavalta näyttää kun noita on etukyykyn jäljiltä tissien yläosassa ja etuolkapäissä, mahdollisesti hauiksissa ja sitten vielä kun junttaa menemään oikein sikakovan kinttutreenin niin saattaa olla kintut verenpurkaumilla:)
Ei noi tossa kuvassa vielä edes näytä pahalta, rapatessa roiskuu nääs;)

ToughGrip sanoi:
Juuri näin. Sitten kun on kledjuissa vielä saumat sopivasti hiertämässä niin paikat on ku seepralla!
Niinpä ja siihen päälle vielä kohtuu paksu panssariketju joka sattuu muljahtamaan etukyykyssä tangon ja noitten faking solisluitten väliin--------->ai sattana :urjo: No omaa tyhmyyttä tollasta ketjua treeneissä pitää, mutta eipä sitä jaksa edestakas puljata

Belmondo sanoi:
Voi snif.
Siinä tais tulla kaikki, sniif..

Ei noille mitää voi..

[kyynel]
Tästäkin ollut juttua niin paljon, että jo itkettää. Söörtsiä vois käytellä.. tai en tiedä. Ei kait oikeasti kukaan huolestu moisista pikku jäljistä niin paljon että pitää voorumille postata?

Muuten kysellään niin paljon tyhmiä asioita. "Mitä jos mä tekisin tälleen?" Voishan sitä itsekkin joskus kokeilla jotain? Ei varmaan tapa.
[/kyynel] :P

Mutjo. Niin.. asiaan vastaten. Kyllä noita jälkiä varsinkin epäkkäisiin tulee häkkiä tehdessä.

No lol, ei tässä nyt tarkotus olla alkaa mitään poraan täällä.
Itse asiassa puolet tän postin tarkoituksena oli näyttää toi hieno jälki mikä oli siis tullut niskaan (niin siis että aika outoa, vai? kun eihän siihen oo edes koskettanut mikään).

Joo kyykystä tulee kunnon mustelmat epäkkäiden seudulle. Mutta en niitä "ongelmiksi" kutsuisi, sillä ei ne jäljet siellä pysy kuin kaks päivää.

Enemmänkin olen uskotellut vain itselleni olevani kova jätkä koska treenaan niin kovaa, että sääret on maastavedosta verellä ja epäkkäät kyykystä mustelmilla! :rock:

Ite oon kans saanu joskus epäkkäät ja etuolkapäät kyykystä ja etukyykystä mustelmille tai mikskä noi nyt lasketaankaan..ja viimeviikolla ojentaja treenissä tuli ojentajaan samantyylinen mustelma mut se ei voinu tulla tangon painamisesta..aivan normaaleja ovat nuo jäljet.. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itse aina kyykyssä rullaan tankoa silleen 90 astetta, että tulee t-paitaa siihen niskan ja tangonväliin kiitettävästi. Tosin sitten voi näkyä mukavasti alaselkä, joskus työmies
:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom