- Ikä
- 39
En sanonu että on kevyttä sanoin vain että pieniä on painot.
Olen luonnostani vahva, kun aloitin salikäynnin kyykkäsin 120kg.
Paljos mies vetää maastavedosta? Saadaan vähän osviittaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En sanonu että on kevyttä sanoin vain että pieniä on painot.
Olen luonnostani vahva, kun aloitin salikäynnin kyykkäsin 120kg.
Hä?Koska noilla spekseillä sun pitäs olla pienellä treenillä voimailun MM-skaboissa.
Kertoi aiemmin vasta aloittaneensa ja nyt tekee jo kyykkyä 150kg painolla helposti.Hä?
Siinä lukee sukupuoli: Mies
75 cm reisi => ~110-120kg mies?Kertoi aiemmin vasta aloittaneensa ja nyt tekee jo kyykkyä 150kg painolla helposti.
Ja teen kyykyt siihen 90asteen kulmaan.
Onko 150kg muka paljon jos sillä tekee ykösen, ei minusta, ei ainakaan minun salilla.
En rupea minkään tyhjänpäiväsen ykösen takia alkaa särkemään polviani.
Maasta menee 200 tasan.
Treeniä tosiaan vasta 7kk, mut menee kuitenkin.
Seikka on saletti.
Penkistä menee ehkä 90, ei enempää.
Ei liity juurikaan asiaan, mutta mulla on aina ollu vahvat jalat ja oon joskus kakskymppisenä ottanu montakin jotain muutaman kk:den mittaista salitreeniä.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut harrastettua.
Maven 200kg kertoo hyvin missä mennään alakerran osalta
No mitä se kertoo?
160kg on mavessa sarjapainot yleensä ja teen jotain 6 sarjaa ja 6-8 toistoa per sarja.
Niin kuin jo sanottiin, toi mave kertoo paljon enemmän kuin kyykky ilman videota. Mutta oli mulla alun perin ihan taka-ajatuskin tässä kyseenalaistamisessa. Itsekin joskus polvivaivoista kärsineenä suosittelin taka-akselin vahvistamista. Painota jalkatreeniä sinne ja aloita jokainen jalkatreeni vaikka reiden koukistuksella, niin saat verta takareisiin. Sitten kun polvi kestää taas kyykkäämistä, niin kokeile hitailla laskuilla tehtävää syväkyykkyä, jos vain liikkuvuus sallii. Painoja joutuu tiputtamaan ja saa silti tehtyä kunnon jalkatreenin. Myös puolierot kannattaa tsekata esimerkiksi yhden jalan jalkaprässillä.En rupea minkään tyhjänpäiväsen ykösen takia alkaa särkemään polviani.
Maasta menee 200 tasan.
Treeniä tosiaan vasta 7kk, mut menee kuitenkin.
Seikka on saletti.
No se selittää jo enemmän. Ei mun mielestä useampi muutaman kk salitreenijakso + 6kk salilla ole sama asia kun aloittelijan 6kk salia takana :D Kovia tuloksia kuitenkin ja toivottavasti itsekin kehittyy joskus samalle tasollePenkistä menee ehkä 90, ei enempää.
Ei liity juurikaan asiaan, mutta mulla on aina ollu vahvat jalat ja oon joskus kakskymppisenä ottanu montakin jotain muutaman kk:den mittaista salitreeniä.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut harrastettua.
Onko muuten prässissä, hackissa ja muissa koneissa sama että pitäisi pitää paine kantapäällä enemmän? Olen noissa erilaisia jalkojen leveyksiä ja asentoja kokeillut mutta ei ole vakiintunut yhtä ja oikeaajos kantapää nousee, sillon noston linjassa on vika ja se pitää korjata. päkiälle ei paine saa mennä missään vaiheessa.
epäilen myös tuota liikkuvuusvajetta. jos polvi menee varpaiden yli ees 5cm ja kantapää pysyy maassa, ei oo tarvetta akillesjänteitä venytellä. kyykyn leveys on sillon se yks tarkasteltava juttu ja liian kapee se ei saa olla.
yleiskyykkynä semmonen hartialevynen ja jalkaterät hieman ulospäin on hyvä lähtökohta.