Maven 200kg kertoo hyvin missä mennään alakerran osalta![]()
No mitä se kertoo?
160kg on mavessa sarjapainot yleensä ja teen jotain 6 sarjaa ja 6-8 toistoa per sarja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maven 200kg kertoo hyvin missä mennään alakerran osalta![]()
No mitä se kertoo?
160kg on mavessa sarjapainot yleensä ja teen jotain 6 sarjaa ja 6-8 toistoa per sarja.
Niin kuin jo sanottiin, toi mave kertoo paljon enemmän kuin kyykky ilman videota. Mutta oli mulla alun perin ihan taka-ajatuskin tässä kyseenalaistamisessa. Itsekin joskus polvivaivoista kärsineenä suosittelin taka-akselin vahvistamista. Painota jalkatreeniä sinne ja aloita jokainen jalkatreeni vaikka reiden koukistuksella, niin saat verta takareisiin. Sitten kun polvi kestää taas kyykkäämistä, niin kokeile hitailla laskuilla tehtävää syväkyykkyä, jos vain liikkuvuus sallii. Painoja joutuu tiputtamaan ja saa silti tehtyä kunnon jalkatreenin. Myös puolierot kannattaa tsekata esimerkiksi yhden jalan jalkaprässillä.En rupea minkään tyhjänpäiväsen ykösen takia alkaa särkemään polviani.
Maasta menee 200 tasan.
Treeniä tosiaan vasta 7kk, mut menee kuitenkin.
Seikka on saletti.![]()
No se selittää jo enemmän. Ei mun mielestä useampi muutaman kk salitreenijakso + 6kk salilla ole sama asia kun aloittelijan 6kk salia takana :D Kovia tuloksia kuitenkin ja toivottavasti itsekin kehittyy joskus samalle tasollePenkistä menee ehkä 90, ei enempää.
Ei liity juurikaan asiaan, mutta mulla on aina ollu vahvat jalat ja oon joskus kakskymppisenä ottanu montakin jotain muutaman kk:den mittaista salitreeniä.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut harrastettua.
Nii eli oisko vaikka ok, jos tekisin n. 90 asteen boksikyykkyjä vaikka mave päivinä, ennen ja/tai maven jälkeen?
Aattelin siks noin, koska tykkään takakyykkyjen jälkeen tehä vähän muita juttuja. Millon noita siis ihmiset yleensä tekee, jos apuliikkeenä ajattelee?
Pääliikkeenä taidan pitää normi kyykyn kuitenki.