Kokeilin nyt sitä kyykkyä, harmi ettei ollu mitään millä kuvata videota, mutta kuitenkin, lämmittelin hyvin ensin ja sitte laitoin 120 sarjapainoksi ja rupesin tekemään, niin 8:nnen toiston kohdalla pistävä kipu alkoi tuntua ja oli pakko lopettaa. Piti sitten ootella ja tehä reiden ojennuksia ja reiden koukistajia + pohkeet toki.
Nyt on suunitelma seuraava, ensin varaan ajan lääkäriin ja vaadin röntgenkuvia, sitten seuraavana jalkapäivänä laitan 60 taankoon ja teen ihan pohjaan asti, siitä sitten vitosen nostoilla siihen kipupisteeseen asti, siihen että se tuntuu vähän, ja lopetan siihen. Lisäksi teen reiden koukistajat taljassa ennen kyykkyä.
Lisäksi pitää tekniikkaa vähän hioa, onneksi sattui tänään kaveri salille samaan aikaan, ja kattoi kun kävin ilman kuormaa ihan pohjassa asti, niin kantapäät nousi muutaman millin irti lattiasta. Tämä taas tarkoittaa sitä, että pitää venytellä akillesjänteitä+ reiden koukistajia ihan kunnolla parinakin päivänä viikossa. Kyykky on oikeasti hyvin tekninen laji.
Harmi, että olin alkuun yksin, ettei ollu ketään kuvaamassa tuota 120kg:n sarjaa.
Oon kuitenkin jo 37 ja eläny aika raskasta elämää, mut nyt tuo punttisalihomma on tullu semmoseksi henkireiäksi mulle. Mukava kun saa ihan luvan kanssa nostella ja riuhtoa raskaita painoja (tämä ei tarkoita tempoilevaa suoritustekniikkaa vaan jotain aivan muuta).
Noh, nyt mulla on suunnitelma minkä kanssa etenen.
Kunhan saan polven kuntoon, niin kyllä sitä sitten pikkuhiljaa saa maximiakin ylöspäin, jotain kuukausi sitten otin siis tuon 150kg ja polvi tais hajota siinä tai sitten raskaassa prässisarjassa, tai sitten siellä on väärässä välissä joku luunsiru, mikä tuon olisi aiheuttanut.
Eikä se ykösen maximi ole se kaikkein tärkein asia, vaan se että saa jalat letkuiksi treenin jälkeen ja pääsee nauttimaan siitä tunteesta kun tuntuu, että jotakin on tullut tehtyä!