Jalkapäivä vai Ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Olen tässä hiukan miettinyt sitä että onko siinä jokin erityinen syy pistää alkatreeni yhdelle päivälle. Ennen kuin hiukan uudistin treeniohjelmaa niin minulla ei ollut jalkapäivää ollenkaan. Treenasin etureidet/arse olkapää/niska/yläselkä päivänä. Pohkeet hoitu rinta/ojentaja/vatsa päivänä. Reiden supistajat selkä/hauis päivänä. Nyt olen ottanut erityisen jalkapäivän mutta en pidä siitä koska jalat kipeytyvät liikaa. Kysymykseni on että onko siihen jokin syy treenata koko jalat yhtenä päivänä vai onko aivan sama että jaotteleeko ne ympäri treenikierron?

Ei kai sillä niin väliä miten ne jaottelee.
Reiden supistajat = takareidet?
Jos näin niin tuo kolmas päivä näyttää huomattavasti tuota ensimmäistä kevyemmältä.

Nooo,jos ripottelet jalkoja eripäiville muiden lihasten kanssa niin joudut niitäkin lämmittelemään ja venyttelemään.Se taas lisää treeniaikaa eikä tule hajontaa.Jalkapäivänä taas olet lämmitellyt ja venytellyt jalat kokonaan.Silloin voit kokeilla eri tekniikoita tai vaihdella järjestystä.Kipu on vain kestettävä.

Sukulaku sanoi:
Reiden supistajat = takareidet?
Joo ei pitäs väsyneenä kirjotella.. "Alkatreeni.." :jahas:
Pitää kattoo miten tässä rupeis treeniohjelmaa muokkaamaan. Jos vaikka keksis jotain mullistavaa :D

Voihan niitä ottaa ympäri reeni kiertoa. Jotkut vain tykkäävät saada jalkansa tohjoiksi yhdellä treenikertaa. Minulla ainakin kävisi helposti niin, jos jaottelisin noi jalan eri osat eri päiville, että kipeät takareidet häiritsisivät sitten etureisi treeniä jne... Eli tuo puoltaisi sitä, että sijoittaa jalka treenin yhdelle päivälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom