Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Joku voisi näppärästi tehdä gallubin jossa 2 vaihtoehtoa: 1. olen käyttänyt Dmaa valmisteita ja en ole huomannut sivuoireita jotka saisivat huolestumaan. 2. olen käyttänyt dmaa valmisteita ja olen saanut sivuoireita jotka huolestuttavat.
Ihan vaan siksi tämä galluppi kiinnostaisi että täälläkin on mainittu että kaikki bodarit on tyhmiä kun käyttävät tuota jne. Nähtäisin että miten paljon aktiivisia käyttäjiä aineella on vs tuota väittämää vastaan.

Olen käyttänyt ja käytän edelleen. 1.5-2 scooppia kerralla ennen salia ja 4-5 päivän jälkeen päivän tauko. Sivuoireina on ollut vaan korvien ja kasvojen pienimuotoinen nipistelu jota on kestänyt noin 5min. Eli vastaus on 1.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko? Miksi sitten tälläinen hälinä tälläkin palstalla? Jengi ostaa varastoon tavaraa vuosien ajaksi.. :D

Oliko tämä hauska vitsi? Porukka ostaa jackkia sen takia kun sitä ei kohta saa enää myydä. Jos luetunymmärtäminen on tuolla tasolla, niin ei kai tässä auta kun selittää kädestä pitäen. Masennuslääkkeitä syödään kuurina ja kuuria ei saa keskeyttää päiväksikään tai alkaa vierotusoireet. Näin ei käy kun pitää taukoa jackista. Monesti tulee pidettyä useammankin viikon taukoja.

Itse käytän yleensä 2-3 scooppia, äsken otin 2 ja kohta lähtö salille. Viimeksi käyttänyt maanantaina. Tuota menee yleensä 2-3 kertaa viikossa. Oireita ei ole.

Jep itse en ole ottanut jackia mutta esim oxy on toiminut varsin hyvin. Ja ennen kohua jo ostin oxya sekä forcen dmaa:ta ihan vaan seuraavaan tarvittavaan kertaan. Mulla noista pahimmat sivarit ovat olleet positiivinen mieli sekä ei ole nälkä vaivannut. Joten minulla kanssa vastaus 1. Itse olen varsin stimu herkkä ihminen ja esim eca-stack vaikutti pahemmin kuin oxy tai dmaa.

No, Jack3D:n tapauksessa se voisi olla vaikka se, ettei kaikki sen käyttäjät ole terveitä parikymppisiä, jotka ovat ainakin omasta mielestään kuolemattomia. Ja jos tuota myydään kenelle hyvänsä, mikä estää esim. sairasta 50 vuotiasta kokeilemasta? Ihminen kun on sillä lailla tyhmä otus, ettei sille aukene ihan kaikki seikat ihan heti. Haluatko esimerkin? Kävin itse pitkään treenaamassa aamuisin ja tarvitsin vähän boostia jotta treeni sujuu. Katselin erilaisia ja päädyin sitten yhteen joka vaikutti harmittomalta, tauriinia, kofeiinia, kreatiinia jne. Toimi hyvin, tuli treeniin tehoa ihan mukavasti. No, erinäisistä syistä tarkkailen verenpainetta kotimittarilla ja menin vähän ymmälle, kun laite pumppasi ja pumppasi, ja pihisi sitten ilmat pihalle kalvosimesta. Käänsin nappulasta enemmän tehoja, siinä on skaalat aina 240 pinnan paineeseen asti. Ja joo, sinnehän sitä piti mennä, sillä paineet oli päälle parinsadan. Kas kun se boosti ylläpitää pumppia tehokkaasti NOSTAMALLA VERENPAINEEN PILVIIN. Aika kiva. Se on kuitenkin niin, että elimistö kestää sen minkä kestää ja patologi aikanaan kertoo, mikä raja ylittyi. Omaisille, siis. Jos verenpaine on ennestäänkin koholla ja sitä pitäisi laskea, mitä luulet tuollaisen +60 pinnaa vaikuttavan ennusteeseen pitkällä juoksulla? Tapaaminen patologin kanssa aikaistuu xx määrän. Näitä kaikkia vaikutuksia on pahuksen vaikea ennakoida varsinkaan kun niistä konkreettisesti ei tiedetä/kerrota/väitetä tarpeeksi..

Lääkäri määräsi mulle noradrenaliin takaisinoton estäjiä. Niistä nousi verenpaine liian korkealle (170/110). Ei pystynyt käymään salilla tai lenkillä kun oli niin kova uupumus ja hikoilu, kävelykin oli raskasta, leposykkeet oli 100. Verenpainelääkkeilläkään ei pystynyt treenaamaan, vaikka olo oli jokseenkin siedettävämpi niin ei vaan jaksanut.

Jack3d ei ole mulle aiheuttanut mitään vastaavaa, vaikka sekin vaikuttaa noradrenaliiniin.

Nytkö nuo lääkkeet pitäisi kieltää kaikilta niiltäkin joille ne ei aiheuta pahoja sivuvaikutuksia sen takia kun ne ei mulle sopineet?

Lääkärillä ei ollut tietoa aiemmista tapauksista joissa lääke olisi aiheuttanut vastaavia ongelmia ja se oli vähän ymmällään. Tämä oli vielä erikoislääkäri joka oli määrännyt niitä enemmänkin.

Iherbistä pitäisi ainakin tulla Jack3dit suomeen asti, ellei sitten tulli työnnä noita kaikkia takaisin. Ainakin Oxyelite Prota on tullut muutama purnukka ihan hyvin postilaatikkoon asti.

Iherbistä pitäisi ainakin tulla Jack3dit suomeen asti, ellei sitten tulli työnnä noita kaikkia takaisin. Ainakin Oxyelite Prota on tullut muutama purnukka ihan hyvin postilaatikkoon asti.

DMAA-tuotteet ei ole poistunut suomessa valikoimasta, ainoastaan Jack3d.

Anssi Manninen
Kurjenpolvi- eli geranium on sallittu lisättäväksi elintarvikkeisiin mukaan lukien ravintolisiin EU:ssa. Puhtaasta DMAA:sta ei ole tietoa.

Geraniumilla ja dmaa:lla identtinen vaikutus, tota puhdasta geraniumia saa yhdestä suomalaisestakin nettikaupasta.

Onko todellakin järkevää vertailla vapaasti kaupan hyllyltä saatavaa lisäravinnetta reseptilääkkeisiin ja mielialalääkkeisiin?

Anssi Manninen
Kurjenpolvi- eli geranium on sallittu lisättäväksi elintarvikkeisiin mukaan lukien ravintolisiin EU:ssa. Puhtaasta DMAA:sta ei ole tietoa.

Geraniumilla ja dmaa:lla identtinen vaikutus, tota puhdasta geraniumia saa yhdestä suomalaisestakin nettikaupasta.

"Geranium oils do not contain the stimulant DMAA-MHA, according to new research that once again questions the study often cited by pre-workout and weight loss supplements claiming it does."

http://www.nutraingredients.com/Research/Study-Geranium-oils-do-not-contain-DMAA-MHA

Tuo puolestaan ampuu alas koko väitteen. Noita tutkimuksia on ollut muitakin.

Oliko tämä hauska vitsi? Porukka ostaa jackkia sen takia kun sitä ei kohta saa enää myydä. Jos luetunymmärtäminen on tuolla tasolla, niin ei kai tässä auta kun selittää kädestä pitäen. Masennuslääkkeitä syödään kuurina ja kuuria ei saa keskeyttää päiväksikään tai alkaa vierotusoireet. Näin ei käy kun pitää taukoa jackista. Monesti tulee pidettyä useammankin viikon taukoja.

No ymmärtämisessä totisesti on ongelmia, kun mielestäni en viestissäni masennuslääkkeistä mitään puhunut.. Jos puhutaan, niin masennukseen hoitoa todellakin kaivataan (aina tosin parempi mikäli pillereitä ei tarvita). Hoitamattomana kun masennus vie pahimmillaan hautaan. "Pena ei kulje" taas ei ole lääkitystä vaativa sairaus. Hoidoksi riittää ihan perinteinen treeni.

"Porukka ostaa jackkia sen takia kun sitä ei kohta saa enää myydä"

Juu, varmasti sinäkin ostaisit varastoosi vaikka pullotettua kusta jos sen myynti kohta kiellettäisiin.. Porukka ostaa/käyttää Jackkia tasan sen takia kun on koukussa sen aiheuttamaan olotilaan. Turha sitä on kiistää.. Ei tässäkään ketjussa kukaan puhu kropan kehityksestä yms., vaan ainoastaan siitä kuinka hyvä 'raivo' oli treenata.

Enpä ole ostanut purkkiakaan jaskaa vaikka myynti kai loppumassa ja dmaa:ta tulee jonkin verran käytettyä. Tuo koukussa olo on nyt aika naurettava vertaus. Eiköhän esim proteiinin myynnin lopettaminen aiheuttaisi paljon suuremman myynti piikin ja ei kai nyt kukaan väitä että proteiini aiheuttaa jonkinlaisia viboja tai vierotus oireita.

Kananmunatkin oli kortilla hetki sitten, ihmiset hamstrasi kananmunia koska se aiheuttaa riippivuutta. Ei sen takia että kananmunan koetaan olevan hyvä elintarvike :jahas:

Enpä ole ostanut purkkiakaan jaskaa vaikka myynti kai loppumassa ja dmaa:ta tulee jonkin verran käytettyä. Tuo koukussa olo on nyt aika naurettava vertaus.

Suora lainaus ihan tästä ketjusta:

"Toi Jack3di on kyllä helvetin addiktoivaa pitkään kun käyttää. Oli tuossa tarkotus pitää kuukauden tauko noin vuoden käytön jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Treenit tuntu ihan paskalta, ei jaksanut ollenkaan sarjoja loppuun asti.. "

Suora lainaus ihan tästä ketjusta:

"Toi Jack3di on kyllä helvetin addiktoivaa pitkään kun käyttää. Oli tuossa tarkotus pitää kuukauden tauko noin vuoden käytön jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Treenit tuntu ihan paskalta, ei jaksanut ollenkaan sarjoja loppuun asti.. "

Tässä ketjussa on tuhat postia joista yksi kertoo addiktoituneensa kyseiseen aineeseen, tekeekö se kaikista samantien addiktoituneita? Itse pystyn varsin hyvin olemaan ilman, käytän vain jos en aamuisin herää kunnolla. Tänäänkin aivan hyvin mielin menin puntille pelkän kahvin voimalla.

Jos on boostereilla treenannut pitkään, niin varmasti tuntuu ekat treenit vähän oudoilta ja nihkeiltä ilman mitään boosteria. Mutta jos on yhtään sitä kyrvän pätkää siellä housuissa, niin jatkaa edelleen sitä treenaamista ilman stimuja. Sitten jossain vaiheessa kuitenkin huomaa, että kyllähän nää treenit ilman boostereita alkaa sujumaan.

Sitten jossain vaiheessa kuitenkin huomaa, että kyllähän nää treenit ilman boostereita alkaa sujumaan.

No nyt päästiin asiaan.. Mikä vitun järki näitä buustereita on yleensäkään käyttää? Treenata kun tosiaan voi ilmankin, ja tulokset on ihan samanlaisia.

Ps. ei kukaan alkoholistikaan myönnä olevansa addiktoitunut. Juuri mulla ei ole mitään ongelmaa ja voin lopettaa koska tahansa. ;)

No nyt päästiin asiaan.. Mikä vitun järki näitä buustereita on yleensäkään käyttää? Treenata kun tosiaan voi ilmankin, ja tulokset on ihan samanlaisia.

Näinhän se on, ei ne mitenkään räjähtävästi vaikutakkaan mihinkään. Jotkut vain tykkäävät saada nopean piristyksen ennen treeniä jos on ollut raskas päivä takana tai muuta vastaavaa, ja pitäisi puntillekkin jaksaa vielä mennä. Niitä en taas ymmärrä ketkä vetävät buustia aivan joka treeneihin vaan sen takia, koska ''tulee kiva tunne'', mutta kyllä se oikeesti auttaa sillointällöin jaksamaan jos on aivan totaalisen väsynyt.

Jos on boostereilla treenannut pitkään, niin varmasti tuntuu ekat treenit vähän oudoilta ja nihkeiltä ilman mitään boosteria. Mutta jos on yhtään sitä kyrvän pätkää siellä housuissa, niin jatkaa edelleen sitä treenaamista ilman stimuja. Sitten jossain vaiheessa kuitenkin huomaa, että kyllähän nää treenit ilman boostereita alkaa sujumaan.

Juuri näin. Sama asia on kahvilla ja työnteolla. Jotkut ne väittää ettei saa itsestään mitään irti jos ei vedä puolta pannua kahvia aamulla totutun mukaisesti. Näin varmasti onki jos tuohon itsensä opettaa. Mutta siitä myös pääsee opettelemalla irti jos sitä kyrvänpätkää tosiaan edes hieman löytyy.

Itse en ole Jack3d:tä käyttänyt, mutta muita boostereita kylläkin. Aamutreenissä ne on hyviä ja muuten kohtuu turhaa rahan tuhlaamista. Mun mielestä siis. Aamulla sentakia, että silloin muutenkin kestää koneen käynnistyminen ja silloin on ihan järkevä ottaa vähän apuja mukaan.

Ja sitäpaitti kun oikein tiukasti töissä vetää kahvia 3-4 kertaa päivässä. Niin viikonloppuna saattaa huomata että päätä särkee kun ei juo kahvia ollenkaan. Eli kofeiini aiheuttaa kyllä riippuvuutta, mutta melkolailla hallittavaa sellaista.

Suositut

Back
Ylös Bottom