Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omalla sairaalla tavallaanhan se on helvetin siistiä kun sen huonopatterisen otsalampun kanssa väännät lenkkiä likomärkänä räntäsateessa marraskuun loppupuolella. Tuollaisista jutuista ainakin itselle on jäänyt ne parhaimmat treenimuistot.

Itse henkilökohtaisesti nautin treenistä eniten kun olen valmistautunut hyvin ja vaihtanut otsalampun patterit niin että pystyn mahdollisemman täydelliseen suoritukseen. :)

Itellä ei oo kofeiinitabletteja lukuunottamatta ollu varsinaista treeniboosteria käytössä ja boostereita - erityisesti DMAA:ta sisältäviä sellasia - koskien tullukki mieleen, että mitenköhä kroppa eli ts. lihakset reagoi progressiivista kuormitusta kehittyäkseen tarvitessaan seuraavanlaiseen esimerkkiin: edellisessä treenissä otit boosteria ja kyykkäsit ehkä osittain sen avittamana 100 kilolla 2 x 6 ja kovin odotuksin uskot, että ens treenissä tulee ainaki ekalla sarjalla seiska. No, oot kuitenki päättäny ottaa vähä taukoa boosterin käytöstä ja seuraava treeniki tuleeki vedettyä ilman sitä ja kyykkysarjojen jälkeen toteat pettyneenä, että toisen sarjan kutonen jäikin räkin varmistustankoihin...

Entä mitkä porukan kokemukset geranaminesta ku tossa aikasemmin oli eri näkemyksiä siitä, että onko samoja vaikutuksia kun DMAA:lla? Itellä nimittäin geranaminea kaapissa 4 purkkia odottelemassa diettitreenejä...menikö rahat hukkaan?

^ ei mene rahat hukkaan kun euforian tunne kovan dietin aikana lisää maximaalista suorituskykyä puhumattakaan energian määrästä jonka DMAA antaa...ja sitä tarvitaan kun mennään alhaisella hiilari tankkauksella....Tällä tavalla on minulla toiminut dietin aikana, mutta jokainen on yksilöllinen.

Ei taida olla montaa aamutreeniä puoli tuntia heräämisen jälkeen ja 6 h unien jälkeen sinullakaan takana...

Vähän offtopiccia, mutta aikaisia aamutreenejä on takana karkeasti arvioituna ehkä tuollaiset 1500 kpl (useimmat niistä toki kunnon yöunien jälkeen). Kuten aiemmin jo totesin, kannattaa niitä elämäntapoja vähän tarkastella jos liikkeelle pääsee vain piristeiden voimalla. Kunnolliset yöunet on kehityksen kannalta taatusti paljon merkittävämpi asia kuin treenibuusterit.

Juu, pienet lapset, vuorotyöt, yms. toki voivat häiritä, mutta asiat on yleensä järjesteltävissä. Perusasiat kuntoon.

Vähän offtopiccia, mutta aikaisia aamutreenejä on takana karkeasti arvioituna ehkä tuollaiset 1500 kpl (useimmat niistä toki kunnon yöunien jälkeen). Kuten aiemmin jo totesin, kannattaa niitä elämäntapoja vähän tarkastella jos liikkeelle pääsee vain piristeiden voimalla. Kunnolliset yöunet on kehityksen kannalta taatusti paljon merkittävämpi asia kuin treenibuusterit.

Juu, pienet lapset, vuorotyöt, yms. toki voivat häiritä, mutta asiat on yleensä järjesteltävissä. Perusasiat kuntoon.

Sulla taitaa olla hieman liialliset kuvitelmat treeniboostereista ;)

Btw, käytätkö kahvia, ihan uteliaisuuttaan...

e: siis tämä kahvin käyttö kysymys liittyy siihen että ainakin henkilökohtaisesti pyrkisin mieluummin päivittäisen kahvin käytön lopettamisen kuin kofeiinin ja dmaa:n käytön treenin yhteydessä. Mutta tuo kahvi on vaan niin kovasti ainakin psykologista riippuvuutta aiheuttava ettei kyllä meikäläiseltä onnistu päivittäisen käytön lopettaminen toisin kuin noiden "piristeiden" käytön vapaa-ehtoisuus treenien yhteydessä. Tosin ei mulla ole mitään haluakaan lopettaa kahvin käyttöä. Ainahan sitä vähentää tietysti voisi :)

Btw, käytätkö kahvia, ihan uteliaisuuttaan...

e: siis tämä kahvin käyttö kysymys liittyy siihen että ainakin henkilökohtaisesti pyrkisin mieluummin päivittäisen kahvin käytön lopettamisen kuin kofeiinin ja dmaa:n käytön treenin yhteydessä. Mutta tuo kahvi on vaan niin kovasti ainakin psykologista riippuvuutta aiheuttava ettei kyllä meikäläiseltä onnistu päivittäisen käytön lopettaminen toisin kuin noiden "piristeiden" käytön vapaa-ehtoisuus treenien yhteydessä. Tosin ei mulla ole mitään haluakaan lopettaa kahvin käyttöä. Ainahan sitä vähentää tietysti voisi :)

No kyllä mä kahvia nykyään juon, silloin kun olen toimistolla. Tapahan se on (ja huono sellainen). Ennen treenejä en tosin juurikaan kahvia juo, koska mulla se tahtoo närästää treenatessa ikävästi.

Silloin kun tosissani treenasin (tuolla vuosituhannen vaihteen tienoilla), niin en käytännössä kahvia juonut laikaan. Erilaisten piristeiden (niin kofeiinin kuin vähän vahvempienkin aineiden) tehoa tuli kyllä testailtua, eikä niistä ainakaan kellon mukaan kyllä oleellista hyötyä ollut.

Jos taas töitten jälkeen vähän ryydyttää, niin siihen nyt ei todellakaan tarvita edes sitä lepoa, piristeistä nyt puhumattakaan. Nykysuomessa ei missään duunissa fyysisesti niin rankkaa ole, että normaalisti treenaaminen ei ilman lääkitystä onnistuisi.

No kyllä mä kahvia nykyään juon, silloin kun olen toimistolla.

Niinpä. Toimistolla ollaan ja tiedetään että rankkoja töitä ei enää ole. Tämänkin olisin voinut jättää sanomatta kun kuulostaa vaan vittuilulta, mutta kyllä täällä suomessa tehdään pitkää päivää fyysistä duunia vaikka toimistolla vaan juotaisiinkin kahvia facebook auki.

Fyysistä työtä tekevät kohta paremmin jaksavat tehdä salitreenitkin kuin ihmiset jotka istuvat päivät pitkät masennuksissa ja ottavat piriste boosterit että sais edes vähä motivaatiota/energiaa lähteä harrastelemaan.. ;) Näin siis minusta tuntuu kun aloin tekemään työtä joka on sen normi 8h ja istumista, vissi testot laskee sen myötä niin paljon että ei jaksa/kiinnosta suunnilleen mikään.. eri se oli ku teki fyysisiä töitä. :D

Fyysistä työtä tekevät kohta paremmin jaksavat tehdä salitreenitkin kuin ihmiset jotka istuvat päivät pitkät masennuksissa ja ottavat piriste boosterit että sais edes vähä motivaatiota/energiaa lähteä harrastelemaan.. ;) Näin siis minusta tuntuu kun aloin tekemään työtä joka on sen normi 8h ja istumista, vissi testot laskee sen myötä niin paljon että ei jaksa/kiinnosta suunnilleen mikään.. eri se oli ku teki fyysisiä töitä. :D
Vain, jos se fyysinen työ on 8h päivässä. On ammatteja joissa työajat on varsin liukuva käsite.

Sieltähän se paljastui, että Derbinin Frankki tekee toimistohommia. Frankilla tuskin on pitkäaikaista kokemusta fyysisentyön ja treenaamisen yhdistelmästä!? Omakohtainen kokemus 3 vuotta toimistohommia ja nyt 5 vuotta maanrakennushommia.

Toimistotöissä olessani pääsin töistä 17:00. Menin kotiin, söin, otin päiväunet ja menin salille. En tarvinnut kahvia kummempaa boosteria.
Nykyisin työpäivä alkaa 05:00-07:00 ja päättyy sitten, kun työt voi lopettaa. Normaalipäivän pituus kuitenkin 10-13h.
Nykyisin teemme ma-ke n. 16 tuntista päivää ja torstaina lyhyt. Perjantai vapaa. Pidennetty viikonloppu, mutta alkuviikko vetää mehut pois joten boosterit tulevat tarpeeseen jos loppuviikosta meinaa treenaamaan. Ja en istu minkään koneen ohjaamossa työssäni. Työssä käytetään maksimivoimaa aika paljon ja staattista hyvin paljon.
Ja Frankille vielä, että en itke pitkien päivien takia. Itse olen urani valinnut. Kannattaisi kuitenkin perehtyä asioihin enemmän ennen, kun tulee kusipäänä esittämään "faktoja" ja lyttämään toisten omakohtaisia kokemuksia!

Sieltähän se paljastui, että Derbinin Frankki tekee toimistohommia. Frankilla tuskin on pitkäaikaista kokemusta fyysisentyön ja treenaamisen yhdistelmästä!? Omakohtainen kokemus 3 vuotta toimistohommia ja nyt 5 vuotta maanrakennushommia.

Toimistotöissä olessani pääsin töistä 17:00. Menin kotiin, söin, otin päiväunet ja menin salille. En tarvinnut kahvia kummempaa boosteria.
Nykyisin työpäivä alkaa 05:00-07:00 ja päättyy sitten, kun työt voi lopettaa. Normaalipäivän pituus kuitenkin 10-13h.
Nykyisin teemme ma-ke n. 16 tuntista päivää ja torstaina lyhyt. Perjantai vapaa. Pidennetty viikonloppu, mutta alkuviikko vetää mehut pois joten boosterit tulevat tarpeeseen jos loppuviikosta meinaa treenaamaan. Ja en istu minkään koneen ohjaamossa työssäni. Työssä käytetään maksimivoimaa aika paljon ja staattista hyvin paljon.
Ja Frankille vielä, että en itke pitkien päivien takia. Itse olen urani valinnut. Kannattaisi kuitenkin perehtyä asioihin enemmän ennen, kun tulee kusipäänä esittämään "faktoja" ja lyttämään toisten omakohtaisia kokemuksia!

Juu, palstalta tietysti löytyy aina vähintäänkin kourallinen kavereita, joiden työuurastuksen rinnalla jopa Conanin nuoruus oli pelkkää leikkimielistä karusellinpyörittelyä.. :D

Toki on selvää, että jos painaa 16h työpäivää, niin treenaaminen on mahdotonta/hyödytöntä edes niiden boostereiden voimalla. Tuossa nyt on lähtökohtaisestikkin jo perusasiat melkoisen perseellään jos käytännössä vain pe-su saa treenattua. Siltikään en ymmärrä mihin sinä juuri pe-su niitä buustereita tarvit?

Ps. Ei ne 'toimistohommatkaan' aina niin optimaalisia treenauksen kannalta ole. Esim. viimeisen reilun 2kk aikana olen käynyt 4x aasiassa ja 2x eteläamerikassa, joten keho on enemmän tai vähemmän sekaisin kohtalaisen usein vaikkei työ mitenkään fyysistä olekkaan.

Miksi treenaaminen olisi hyödytöntä ma-ke jos jaksaisi? Ja tuossahan voi treenata torstainakin jos on lyhyempi päivä. Täytyy kompata sua siinä, että pe-su pitäisi olla kyllä jo virtaa sen verran, että jaksaisi ilman boostereitakin. En usko että se voi viedä voimat neljäksi päiväksi kuitenkaan :)

Ite vedän buustereita melkee aina nykyään vaikka oon työttömänä tällä hetkellä :D Crazesta saa niin hyvän treeni fiiliksen päälle ja kun sitä ekan kerran otin niin tuli enkat joka liikkeessä. Kyllä noista vaan hyötyä on.

Eikö tosiaan mitään muuta kiellety kuin Jack3d? Tuota "kurjenpolviuutettahan" löytyy vaikka mistä tuotteesta... no ei siinä mitään. Pitää varmaan ostaa varastoon, vaikka käyttö ei itsellä olekkaan edes viikottaista.

Tälläseen törmäsin guuglailemalla:

"Kurjenpolviuute (1,3-dimetyyliamyyliamiini): yrttiuute, joka on tehokas piriste ja parantaa keskittymiskykyä. "
"Lyhyesti: 1,3-dimetyyliamyyliamiini = Geranium-uuute = Kurjenpolviuute <-- Kurjenpolvi(geranium flower)."

Tänään otin meiltä nettikaupasta loput loput listalla olevat pois. Täytyy kyllä sanoa että varsinkin Crack, Hemo-Rage, OxyElite myivät loppuun aika vauhdilla viime viikolla ja eilen tais mennä loput Shock3D purkit. Varsinkin Crackia olikin vielä varastossa aika paljon ennen viimeviikkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom