Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään kokemuksia tosta Jack3d Advancedista?

Fitnesstukun PWO:ista mielestäni yksi toimivimmista. Suosittelen muuten Fruit Punchia Rasberry Lemonaden sijaan.

Asiasta kukkaruukkuun, tuli löydettyä broidin vanha käyttämättä jäänyt jack3d-purnukka ajoilta jollon en itse vielä treenannut. Sitä aitoa tavaraa DMAA:lla höystettynä. Ei kyllä tee mieli palata enää mihinkään kaupoista löytyviin kofeiini, kreatiini + kaarna-seoksiin. Aivan käsittämätön ero fokuksessa ja voimassa. :worship:

Suomesta ei taida mistään DMAA:ta saada, mutta nopeella googletuksella ainakin nutrivitashoppi näyttäis myyvän 100% DMAA:ta sellaseen hintaan, että jos ite tekis treenikokkelit DMAA:sta ja kofeiinista esim. sekotuksella 50 mg DMAA + 200 mg kofeiinia, tulis yhden PWO-annoksen hinnaks noin 10 senttiä... Vrt Jack3d advanced, annoksen hinta euron yhdellä scoopilla, kaksi euroa kahdella scoopilla. Ihan tuottosa bisnes nuo lisäravinteet :D

Katelin että tuo nutrivitashopin DMAA maksaa 150 dollaria per 100g, mikäs olikaan kerta-annoksen koko?

Edit. 25mg näyttäisi olevan annoskoko. Miten helvetissä noin pieniä pystyy annostelemaan? Mukana tulee 10mg scooppi, miten helvetin pieni tuo oikein on?

Katelin että tuo nutrivitashopin DMAA maksaa 150 dollaria per 100g, mikäs olikaan kerta-annoksen koko?

Siellähän se lukee, 1 grammasta saa 40 annosta, eli annoskoko 25 mg. Ite otin vertailuun 50 mg annoksia, sillä oon saanu ymmärtää että vanhassa jack3dissa yhessä annoksessa on 50 mg DMAA.

Eli siis 100 grammasta saat 4000 annosta mikäli mun matikka ei kuse? Ja tosiaan tarkkaa touhua tuo mittailu. Vaatii mikrovaa'an ellei tee mieli mullan alle.

Kylläpä houkuttaisi tilata, tuleekohan tullista läpi?

Sama täällä. Tuo tulli on ainoa syy miksen ole toistaseks ite tilannu. Ei tiedä tulisko läpi. Pitäis siis maksimissaan toi 5 g annos tilaa ekalla kerralla.

Ei tässä kyllä kauheesti tee mieli laittaa 50 euroa kuukaudessa Jack3diin, josta on revitty se 90% tehoa tuova ainesosa pois. Etenkään jos ton vanhan toimivamman sekotuksen sais kokattua itse kymmeniä kertoja edullisemmin.

Itsekin olen tässä taas vedellyt massin pumpia jonka suurin vaikutus on nykyään se että välillä menee pakki sekaisin. Beta-alaniini vähän kutittaa mutta muuten periaatteessa vois saada melkein saman vaikutuksen juomalla pullon EDiä. Oli tuo DMAA vaan niin eri planeetalta. 60 taalaa maksais tosiaan posteineen tuo halvin erä, on se suht kallis kokeilu.

Joo kyllä mun mielestä toi DMAA oli ainoa syy miksi PWO:sta kannatti maksaa.

Kallis kokeiluhan tuo on, tosin ite varmaan tässä jossakin kohti sen teen. Kuitenkin jos menee läpi kerran ja toisenkin, säästää vuodessa ja tulevien vuosien osalta hirveät läjät massia ja saa kaikenlisäksi vielä PWO:ta joka toimii.

Joo sehän tossa on että pitäis sitten ostaa mikrovaaka samalla :D

Riskistä sen verran että 5 g DMAA maksaa noin 20 euroa (30 dollaria) ja siitä saa 100 kpl 50mg tai 200 kpl 25mg annosta.

100-200 annosta jack3dia maksais vuorostaan 100-400 euroa (riippuu annoskoosta).

Mua ei siis huoleta niinkään toi taloudellinen riski, vaan se mitä tulli ym. tekee jos kärähtää DMAA maahantuomisesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom