Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Joo siis joku tossa ei kyllä nyt täsmää. Ei minkäänlaista piristävää vaikutusta, eikä edes beta-alaniinin pistelyä... Jos tohon mun purnukkaan on sitte pistetty väärää kamaa ;)
Jack3d kyllä piristää, pistelee, auttaa keskittymään paremmin yms yms, mut tää oli ihan täyttä schaissea!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on ilmeisesti jonkun aineen ihan perus sivuvaikutus kun alkaa pistelemään? Vedin purkillisen tossa jokunen aika sitten ja ainakin kolmella kauhalla tuli törkee pistely naamaan. Teki mieli koko ajan raapia. Kyllä se sitten salille päästyä jo unohtu tai loppui.

Toi on ilmeisesti jonkun aineen ihan perus sivuvaikutus kun alkaa pistelemään? Vedin purkillisen tossa jokunen aika sitten ja ainakin kolmella kauhalla tuli törkee pistely naamaan. Teki mieli koko ajan raapia. Kyllä se sitten salille päästyä jo unohtu tai loppui.

Jep. Kyseessä on beta-alaniini.

Se on vaan hyvä juttu, jos pistelee. Tietää että beta-a toimii.

Oon laiska ja huono googlettelija niin kysyn vaan suoraan täältä. Frendi heitti purkin jotain 1.m.r:ää. Kofun yms määriä en tosta purkista löydä. Jacked potkinu itellä ihan ok että onko suht samaa tavaraa?

Oon laiska ja huono googlettelija niin kysyn vaan suoraan täältä. Frendi heitti purkin jotain 1.m.r:ää. Kofun yms määriä en tosta purkista löydä. Jacked potkinu itellä ihan ok että onko suht samaa tavaraa?

Itse koittanut jack3din lisäksi ainakin nano vaporia ja razor 8 blastia kummallakaan ei tee yhtään mitään. 1.m.r. arvostelujen mukaan ihan ok, mutta niinhän toi razor 8 blastikin piti olla, mutta oli ihan täyttä kuraa, eli tuskin tekee yhtään mitään tollakaan. Itse koitan seuraavaksi vielä hemo ragea, mutta epäilenpä että kyllä toi jack3d vaan on kovin boosteri mitä on tällähetkellä.

Itse väittäisin, että Launch on tehokkaampaa kuin Jack3d. Sillon kun se vaan pärähtää, niin saakeli. :D Ei vaan aina tunnu jytisevän.

Onko mitään eroa onko tuoteselosteessa 1,3-Dimethylamylamine vai Cranes Bill Extract/Geranium ?
Jotain juttua oli canadabodybuilding foorumilla, että olisivat itseasiassa eri juttu, eli Geraniumissa ei olisikaan "1,3:sta" ollenkaan.

Basically 1,3-dimeth is *supposedly* a constituent of geranium oil which was extracted, standardized and synthesized for mass production. As such very few products, if any, actually have geranium in them, they all just have the synthesized 1,3-dimeth that is *supposedly* derived from geranium. Now the reason I say "supposedly* is that there is some new research that indicates that 1,3-dimeth is not actually present in geranium at all, and that the Chinese study that originally indicated this was severely flawed.

Katsoin Razor 8:n USA ja Canada version tuoteselosteiden eroa ja juuri tuossa oli eroa että USA:ssa "1,3" ja Canadassa Bill Cranes Extract. Jenkkifoorumeilla tuli myös esille, että USA versio potkisi helvetin paljon kovempaa kuin Canadassa myytävä versio. Fitnesstukussa on tietysti tuota Canada versiota missä on "Cranes Bill uutetta (200:1)"(Geraniumia)

Tuo 1,3 on kuitenkin se mitä noissa on "erikoista" ja toimii.

En ihmittelis jos USA versio potkii kovempaa. 1,3 taitaa olla nykyään kielletty Canadassa, ainakin jotain semmoista ovat valitelleet bb.com foorumeilla.

Ensimmäisillä kerroilla potki helvetin hyvin ja tuli tehtyä ennätyksiä :rock:, mutta nousee nopiaa toleranssi ja n. 4 viikon käytön jälkeen parhaimillaan tullu otettua 6 skuuppia ennen reeniä...

^^Jos toleranssi kasvaa niin pieni tauko vois tehä parempaa kun toi annoksen lisääminen. Alkaa tulemaan sellasia määriä piristeitä 6skuupista että ei välttämättä tee enää kovin hyvää kropalle.

Onko porukalla ollut oikeasti tuota "stim dick"- ilmiötä tai erektiohäiriöitä Jack3din kanssa? Jenkkifoorumeilla pelottelevat kovastikin. :wtf:

Kyllä panohalut on kateissa ainakin meikäläisellä illasta jack3d:n jälkeen. Ei tuosta varsinaista erektiohäiriötä ole tullut, mulla kyllä tarvii normaalia enemmän virikkeitä syttyäkseen..

Kyllä panohalut on kateissa ainakin meikäläisellä illasta jack3d:n jälkeen. Ei tuosta varsinaista erektiohäiriötä ole tullut, mulla kyllä tarvii normaalia enemmän virikkeitä syttyäkseen..

Sano sitten muijalles et keksii vähän jotain erilaista aina jack3d päivän jälkeen.

Jostain mielenjohteesta päätin tossa elokuun alussa koittaa jack3d:ä. Omakohtaiset kokemukset:
Ensin toimi hyvin ja treeneissä sai rutistettua muutaman toiston enemmän ja suuremmalla painolla. Johtuu varmasti suurimmaksi osaksi placebo vaikutuksesta, kun oikeen kunnolla uskoo että nyt jytisee! No kuitenki melkeenpä heti ekojen päivien käytön jälkeen meni vatsa ja suolisto ihan sekasin ja vessassa sai juosta monta kertaa päivässä.
Parin viikon jälkeen lopetin sen käytön ja siitä noin viikon kuluttua vatsa toimi suht normaalisti. Mutta jostain syystä voimataso ei ole palautunut edes entiselle tasolle. Yleinen pirteys laski selvästi ja vitutus oli kova. Sen jälkeen en vieläkään ole saanut ittestäni otettua kaikkea irti treeneissä. Nyt olin 3,5 viikkoa flunssassa ja alottelen treenejä uudelleen. Katotaan jos nyt pääsis takas kiinni kunnon treeneihin.

Onko muilla ollu samanlaisia kokemuksia treenibuustereiden käytöstä johtuen? Eli sen lopettamisen jälkeen ei treenit kulje enää ja väsyttää kokoajan...

Ite lopetin ton Crackin just ja parani tulokset, muuta en huomannut. Ei auta mulle millään tavalla, seuraavaks aattelin kokeilla tätä.. Onko muita mitä kannattas testaa?
Ite ostin ekana "boosterina" tän Hemo rage ultran.
2 kertaa nyt käyttänyt ja toimii tosi hyvin, kiva pumppi sekä helvetisti energiaa.
Eka kerta oli sillä lailla, että alussa oli liikaa energiaa, pumppu hakkas ja rintakehä sattui. Toki se siitä myöhemmin rauhottus.
Nyt toisella kerralla sain sen energian, pumpin sun muut ilman kipuja tai kovaa sykettä.
Suosittelen, toisaalta en vielä tiedä kehittyykö tästä suurta toleranssia mutta monet sanoo, että toleranssi ei nouse. (+ myös se, että tosiaan tarvii vain ottaa 1 skuuppi.)

Ps. Kannattaa tsekata sen sisältämät aineet ensin ja miettiä sitten. Yksi ainesosa vaikuttaa keskushermostoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom