Itellä olen huomannu erikoisen sivuvaikutuksen. Eli sukuelin tahtoo kutistua aika paljon kun olen tätä ottanut :D mahtaakohan olla ihan normaalia vai ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa jättää nuo Mannisen löpinät omaan arvoonsa, hän ei päätä meinaan aineiden luokittelusta.
Itellä olen huomannu erikoisen sivuvaikutuksen. Eli sukuelin tahtoo kutistua aika paljon kun olen tätä ottanut :D mahtaakohan olla ihan normaalia vai ?
joillekkin tulee jack3d:stä "stimdick"
Jep, sama! Ei pysyvästi tietenkään :D Mutta kyllä tän ottamisen jälkeen pari-kolme tuntia on sellainen katkarapu-moodi päällä ja vaikea saada pikkuveikkaa hereille tarvittaessa.
kunhan et sit kokeile saman lafkan powerfulia alkaa se ongelma olemaan aika lailla päinvastainen :DElikkä voi huolella jatkaa jäkin vetämistä ja reenata katkaravulla :D:D
Kukaan vetäny jack3diä ja oxyelite pro:ta samaan aikaan ?
Itellä tulossa Oxy kuuri piakkoin, ja ajatellut että eikö ois fiksuinta käyttää jotain "stim free" pre workouttia kuurin aikana, tai ainakin semmoista joka ei sisältäis 1,3 dimethylaminea, ei katoais teho niin nopeasti oxystä (?)
Onko kukaaj Jack3din vetäjä testannu Razor 8 Blast Powderia?
review
http://www.allmaxnutrition.com/products-type/razor8-blast-powder/
Pakko oli ostaa arvostelujen perusteella. Turha ostos! Ei minkäänlaista vaikutusta max annoksella tyhjään vatsaan, siis ihan oikeesti en huomannut mitään vaikutusta.