Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
^ joo, noinhan siinä käy kovien treenien jälkeen väkisin, jo ilman boostereita. Mutta minkäs tekee kun perheellisellä paras aika on myöhemmin illasta treenailla (tai aikaisin aamulla mutta siitä mulla ei tuu mitään). Ennemmin rauhassa myöhään kuin jossain puolentunnin pikaraossa töiden ja iltatouhujen välissä. Kustaan sitten vaikka pitkin yötä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ joo, noinhan siinä käy kovien treenien jälkeen väkisin, jo ilman boostereita. Mutta minkäs tekee kun perheellisellä paras aika on myöhemmin illasta treenailla (tai aikaisin aamulla mutta siitä mulla ei tuu mitään). Ennemmin rauhassa myöhään kuin jossain puolentunnin pikaraossa töiden ja iltatouhujen välissä. Kustaan sitten vaikka pitkin yötä :)

Näinhän tuo on.. Itse taisin viime dieetillä tehdä enkat ja nousta 6-7 kertaa yöllä kuselle, tossa alkaa jo unenlaatu huononemaan. Mutta Mentulaa ympäripyöreesti siteeratakseni "Mitä tehdä kun dieetillä on kusihätä yölläkin?" "Itse olen ratkaissut asian käymällä kusella" :D
Muutenkin ton jaskan kanssa joutuu nauttimaan kaksin käsin nestettä tai sen huomaa heti treenin jälkeen heikotuksena, tämä korostu etenkin nyt kesällä..

Kokemuksia kahdenpäivän käytön jälkeen. Eilen naamariin kupillinen klo 14 aikoihin. Ihan ok meni treenit ja virtaakin oli hyvin loppuun asti.
Tänään aamullakin otin tyhjään mahaan yhden kupillisen ja sitten salille. Hyvin jakso kyllä vetää treenin vaan puolituntia heräämisen jälkeen.
Sivuoireena todettakoon, että hikoilin koko eilisen päivän ton salin jälkeen ja yölläkin hikoilin aikalailla. Nyt aamullakin 3 h jack3din otosta hikoiluttaa aika hyvin. Sais loppua, että kehtais lähteä ihmistenilmoille :D

En sitte nukkunu saatana silmäystäkään viime yönä :D

Taitaa tuo Jack3d mennä samaan kategoriaan ominaisuuksiltaan Black Powderin kanssa. En ole kokenu mitään erikoisempaa piristystä Blackistä. Saman asian ajaa vähähiilarinen urheilujuoma treeneihin kuin nämä ennen treeniä otettavat "latausjuomat".

Eikös tota jac3dia riitä kun ottaa tollasen yhen mitallisen ennen treeniä ja sellanen juttu vielä että pitääkö ton kaman kanssa pitää jotain taukoa ?? vai voiko vetää purkin "kerralla" naamariin.

Joillekkin riittää yksi mitallinen joillekkin ei. Ite olen sitä mieltä että noita aineita kannattaa ottaa se max annos ihan suosiolla, saa parhaan tehon irti eikä siitä mitään haittaa ole.

Ei tarvii sen kummempia taukoja, kun ethän sä sitä välipäivinä ota.

Nappasin testiksi 1,5 annosta 45min ennen treeniä ja kyllähän tuo piristi, mutta hiukan ahdisti tuo, että oli koko ajan aivan pirun kova jano. En tiedä johtuiko pelkästään Jack3d:stä vai mistä, mutta jatkuva jano meinasi aiheuttaa sen, että tuli juotua sitten kerralla liikaa vettä.

Itsekin olen 2 kertaa tuota ottanut ja tullut siihen tulokseen että ei ole mulle sopivaa... unet menee kokonaan. Joten todella toimivaa.
Monenlaisia piristeitä nassuttanut mutta ei mitään tähän verrattavaa.

Pari treeniä on nyt jaskan avulla tullut vedettyä ja täytyy sanoa,
että potkii kyllä perkeleen hyvin meikäläiselle. 1,5 scooppia olen ottanut
2-3 tuntia ruokailun jälkeen. En ole ennen hirveästi buustereita käyttänyt, joten
toki voi olla myös vitullinen placebo, mutta pääasia että reeni kulkee. Jäätävä soija kyllä puskee,
mutta rauta liikkuu helvetin kevyesti ja hyvä draivi koko treenin ajan päällä.:rock:

Mitään sivuvaikutuksia en ole havainnut, vettä menee kyllä treenin aikana
jonkin verran enemmän ku normaalisti.

Kolmatta kertaa tässä jaskaa testailen. Eka kerran otin 1 scoopin pari tuntia ruuan jälkeen ja ihan hyvän pikku boostin alku treenien alkuun plus aika kovan henkisen boostauksen. Eilen otin ruuan päälle 2 scooppia kun piti lähteä treenaamaan saman tien ja ei tuntunut juuri missään.

Nyt vedän poikkeuksellisesti aamutreenit ja otin 3 scooppia tyhjään mahaan että katsotaan oikein maksimi potkimiset. Täytyy käydä nyt vetämässä treenit ja raportoida miten meni, yleensä tällaset aamukuuden treenit on ihan tylsää helvettiä mulle.

Hiki kyllä on lentänyt hyvin joka treenissä :)

Tälleen aamulla vihaan treenaamista eikä tuo jack siitä mitään ihanuutta tee mutta tosiaan jotenki motivaatiota ja intoa on enemmän. Ihan jees boostata mutta uskon että jos tuota joka treeneissä käyttää niin ei tehopiikki kauaakaan säily.

Jackii on tullu nyt vedettyy 4-5 purkkia vissiin:D Toimii mulla ainakin ihan helvetin hyvin! Haittapuolena oli alussa pieni masennus/ahdistus salin jälkeen. Ja koko päivän kestävä väsymys. Nykyään ei oo enää noita oireita (onneks). Kaksi viikon - kahden viikon taukoa olen pitänyt Jackin käytöstä, että sais taas samanlaisen buustin kun alussa.

Puteli saapui ja ensimmäisellä kerralla kokeilin yhden annosmitallisen verran. Olo oli ehkä hitusen pirteämpi ja jotenkin positiivisempi, nuo tuntemukset voi toki olla myös kuviteltuja.? No toisella kerralla otin 2 mitallista ja tällä kertaa vaikutuksina edellisten lisäksi seuraavaa-> n.20 min kuluttua rupes tuntumaan kipua rinnassa ja huippasi hieman, no se oli ohimenevää ja treenit menikin ihan mukavasti ja virtaa riitti hieman enemmän kuin yleensä.

Kyllä tuo jonkinlaisena piristeenä toimii ainakin näin ensituntumalta. Toisaalta tuo ohimenevä kipu rinnassa ja lievä huimaaminen vähän arveluttaa.:wtf:
En juo nykyisin kahvia, tai käytä muitakaan piristeitä niin minä ainakin huomaan eron jos käytän jack3d:tä.
Pidän ruokailun jälkeen 1½-2 tunnin tauon, jonka jälkeen otan annoksen. -> n.30min salille.

Eilen otin sitten 2 mitallista puoli kahdeksan maissa illalla ja lähdin treenaamaan. Muuten meni hyvin, mutta eipä tullu paljoa nukuttua viime yönä.. Ehkä sen 3 tuntia tai vähän reilu.

Tänään otin aamulla 1,5 mitallista tyhjään mahaan ja alkoi kihelmöimään korvia. Tossa on ilmeisesti Beta-alaniiniakin sitten? tai sillä ainakin tuli samanlaista kihelmöintiä joskus kun sitä söin. Hyvin jakso tänään vetää kyllä koko treenin!

Tuli vedettyä aika monet treenit Jack3din avulla, mutta nykyään en voi edes ajatella, että alkaisin taas käyttämään kyseistä ainetta...

Ensimmäisillä kerroilla piristys oli jotain avain ihan uskomatonta, mutta seuraavilla treeneillä ei ollut oikeein mitään vaikutusta vaikka otti 3 scooppia...

Jälkivaikutukset onkin sitten iha omaa luokkaa ! Autolla ei meinanut jaksaa ajaa, kaikki vitutti eikä jaksanut edes tehdä mitään.

Päätin lopettaa kyseisen aineen käytön tähän, koska sivuvaikutukset eivät olleet mitään mukavia.

Nykyyään treenit sujuu hyvin ilman Jack3dia.

Taitaa olla todella henkilökohtaisia nuo vaikutukset. Itellä antaa pikku boostin treeneihin mutta mitään masennuksia en ole huomannut. Ainut negatiivinen asia on että jos aamulla nauttii niin koko aamupäivän tulee jackin makuisia röyhtäisyjä ja janottaa + saa ravata kusella :)

Ihan ensimmäisillä kerroilla tuosta tuli vähä täpinää kun nakkas 3 annosta naamariin kerralla. Sen jälkeen oo juuri tuntunut missään. Kauhean makusta kyllä on. Aika kevyt stimulantti kuitenkin. Ja joo, juurikin toi vitutus vaikutuksen loputtua oli aika perus settiä. Ilman syytä alko hermoja kiristään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom