- Ikä
- 45
Minähä sanoin tossa selvästi omat perustelut "itsekin myös olen kokeillut noita,voimat sano prööt ja lihat iski tulta". Enkä huutele täällä jumalan totuutena vaan "Mun mielestä" ja "minun kokeilujen perusteella". Ehkä olisin voinut lisätä vielä tuohon että ehkäpä kerran kuukaudessa/lihas menee speciaalina mutta useammin en tekisi ainakaan itse. Jokainen kokeilkoot itse sopiiko vai ei ja mulle ei.
Joo, selvä homma. Sorry että sulle kohdistu tämä liikaa. Se vaan on niin saatanan yleistä täällä, että vedetään tuo "ei onnistu natuna" kortti esiin heti kun jotain vähän tavallisesta 3x10 sarjoista poikkeavaa esitetään.
Mä voin heittää tähän vähän vastaavan esimerkin. Erehdyin joskus bodypump -tunnille. Siellähän tehdään tunti yhtä saatanan jättiläissarjaa. Siellä kun kävi neitokaisia jotka oli sitä pajon veivannut. No eihän sitä nyt mies voi pienemmillä painoilla tehdä. Hyvä kun pääsin sieltä kävellen pois. Varmaan kaksi viikkoa palautuminen aivan totaalisen sekaisin. Mutta jos tuota olisi tehnyt vaikka sen kaksi viikkoa säännöllisesti, olisi kroppa tuohon tottunut.
Eli jos nyt vetää järkyttävät jättiläissetit ns. kylmiltään niin aivan takuulla on paikat niin kipeet ettei paskalle taivu. Pitää siis aloittaa järkevästi ja antaa kropalle aika tottua tällaiseen.
Toinen esimerkki on nuo 15 toiston sarjat ja 30 sek palautukset. Niitäkin välillä oon tehnyt ja niitä kun alkaa tuollaisen voimabodailun jälkeen tekemään niin tuntuu että alussa saa tehdä pelkällä tangolla ja siltikin sattuu joka saatanan paikkaan.