Kiitti vastauksesta lumbago
unohdin mainita et mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, et voiko se sitten vaikuttaa näin asiaan... Et kroppa ei vaan toimi kuin ennen, et hermosto ja kaikki käy vähän vajaalla.
Tämä vajis on mun kohdalla ollut muutenkin erittäin hankala, lääkkeet ei ole tuonut läheskään sitä vastinetta mitä odotin... Vaikka lääkitystäkin on ruuvattu miten sattuu, niin silti on olo kuin kävis oikeesti hitaalla... Oon joka paikasta nykyään myöhässäkin, kun ei vaan pää kykene tekemään nopeasti jotain asioita.. Ja tää kaikki alkoi sellasella pahalla hartia ja niskajumilla, ja luultiin että tämä on vaan tätä tension neck hommaa...
Mut tosiaan olo on kropassa kuin loppuun palaneella vaikken sitä tosiaan ole, liikunkin nykyään puolet vähemmän siitä mitä ennen... Vaikka haluaisin liikkua enemmän, niin on vaan niin vedättävä olo ettei auta vaikka ottaa itseään niskasta kiinni. Eikä liikunta tee enää hyvää oloa, päin vastoin , sen jälkeen on usein aika karseakin olo...
Meni nyt vähän asian vierestä, mut kyl usein tympäsee kun tuntuu ettei ole oma itsensä...