Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaverini joka on urheiluhieroja väitti, että ala trapsit on liian heikot ja sentakia hartiat ja niska olisivat jatkuvasti jännityksessä.sauvakävely, piikkimatto, keppijumppa ja ylläpitoon salitreeni mikä saa hartiat ja niskan jumiin? syy kannattaa selvittää ja hoitaa se kuntoon. itsellä autto pahassa vaihees lihasrelaksantit ja mc kenzien niskajumppaliikkeet (lääkäri opasti).
Kaverini joka on urheiluhieroja väitti, että ala trapsit on liian heikot ja sentakia hartiat ja niska olisivat jatkuvasti jännityksessä.
Juu, netistä kattellin vaikka mitä. Huimaus onneksi lähtenyt pois, on muuten vapauttava fiilis kun lähtee pois. :Dsaitko vinkkejä niiden vahvistukseen?
Joo vittu toi huimaus on kyl 1 paskoimmist oireista mitä voi olla. Haittaa ja vaikeuttaa elämää kummasti, etenki jos on voimakasta.Juu, netistä kattellin vaikka mitä. Huimaus onneksi lähtenyt pois, on muuten vapauttava fiilis kun lähtee pois. :D
Mulla tekee tota samaa ku oikeen pahana on. Just et kauppaa menot jää välii yms. Ei pysty, ei kykene ku tuntuu et lähtee taju tai menee turvallee siel.huimaus tekee kyl hulluks pahimpana aikana ite en pystyny mennä kauppaankaan, huimaus alko heti ku pysähty liikkeestä, eli kassalla jonottaessa sai pelätä millon kaatuu tai lähtee taju. kammohan siitäkin on jääny
Omalla kohalla ei ole onneksi noin voimakasta, tuntuu vaan helvetin hassulta kävellä kun tuntuisi leijailevan ylös ja sitten aina taas alas. Brain fog on myös aika ärsyttävää, mutta treeni saa sen onneksi katoamaan aina loppupäiväksi. Onneksi meikäläisen jumit alkaa olla aukeamassa, ei tätä kauaan enää olisi jaksanu. Ensi kertaa odotellessa...Mulla tekee tota samaa ku oikeen pahana on. Just et kauppaa menot jää välii yms. Ei pysty, ei kykene ku tuntuu et lähtee taju tai menee turvallee siel.
Mulla sama. Viime kesänä rupesin öisin ihmettelemään että kuka rivarissa subbaria yöllä käyttää. En millään kyennyt paikallistamaan kummasta naapurista tulee. Lähinnä yön hiljaisuudessa havaitsin. Sitten joku kerta tajusin että jumputtaa mun sydämen sykkeen tahdissa. Syksyllä se katosi. Mutta nyt ollut taas jonkun aikaa. Voisi tietty kuunnella ettei se ole sydämen sivuääni joka kantaa kuuloelimeen asti. Tai sitten korvaa lähempänä olevan valtimon ahtauma.Moro. Onko kellään esiintynyt oireina korvan huminaa? Ikäänkuin siellä resonoisi vahvasti joku? Kuvaavaa olisi parhaiten se kuin naapurissa soisi matala basso joka tärisee rakenteita pitkin. Mulla on tälläinen oire itsellä, joka saattaa liittyä niskaan. Päätä kääntämällä saa murinan loppumaan. Melu kuitenki alkaa satunnaisesti takaisin. Välillä se syntyy eri äänistä, kuten jalkojen tömähtely tai yskäisy. Toisinaan se rummuttaa siellä taukoamatta itsestään. Lääkäri marssitti korvalääkäriin oireiden kanssa. Muita jännitysniskan oireita ei ole ollut, koska alunperin oon korvan takia mennyt polille. Mutta tää korvan värinä on tosi raivostuttava vaiva!
Käyppä jollain kunnon fyssarilla kääntymässä. Jos sitä virheasentoa tulee jostain sellaisesta paikasta, mistä et itse huomaa. Esim paska sänky ajaa hyvin tämän asian taikka jatkuva päätetyö/kännykän räpellys. Kannattaa keskustella ja kysellä tyhmiä. Kyllä ne osaa pääsääntöisesti neuvoa hyvin.alkaa kyllä ottamaan päähän (ehhehe) tämä jännitysniskasta johtuva päänsärky.. jumppaa yritetty, asentoa yritetty fiksata (vielä on korjattavaa, tiedän), uusi työtuoli, sähköpöytä, hierojaa kokeiltu. eikä mikään auta. kun päänsärky tulee niin se kestääkin sitten keskimäärin sen 46 tuntia yhteen putkeen. lääkkeistä on apua ehkä muutaman kerran, kunnes taas keho tottuu niihin(??) ja sitten ei auta enää. eikä mistään muustakaan ole apua sitten siinä kohtaa enää kun kipu on päällä. onkohan tässä mitään toivoa jäljellä? :( taas menossa työterveyteen hakemaan uusia lääkkeitä, kun keho on jo tottunut vanhoihin..
Rintalihakset, kyljen sahalihakset ja hartiaseudunlihakset. Noita kannattaa rullailla ja hierotuttaa. Varsinkin, jos on paljon hartialinja edessä. Sitä näkee nykyään älyttömästi. Noi voi olla myös lihaskireyksiä, mitkä vaan vaatii jatkuvaa hierontaa. Suosittelen hierojaa, joka ottaa napakasti. Pelkkä tapauttelu ja silittely ei monesti riitä. Ja alkuun on parempi ottaa 3-5 krt. Ensimmäiset pari jopa samalla viikolle ja siitä sitten viikon välein. Riippuen ihan niistä kireyksistä.OMT-fyssarilla ja eri (työterveys)fyssareilla käyty, unohtui mainita. kaikilta vaan erilaisia jumppaliikkeitä + tuo asennon korjaus. uusi "memory foam" tyynykin tuli ostettua.. sanottakoon, että niskan asento on parantunut huomattavasti ennen asentovirheen korjausta mutta edelleen kippaa eteen. pyrin keskittymään tähän aina kun vaan muistan ja huomaan, että nyt on pää taas edessä.