Lisäys edelliseen viestiini. Oireet tulivat takaisin muutama päivä tämän jälkeen ja lihashuoltovasara ei enää auttanut.Olen itse kärsinyt yli vuoden aivan samankaltaisista oireista. Itselläni se tuntuu "aivosumuna", eli katse pitää koko ajan tarkentaa, eli näköaistit heikentyneet.
-pää tukossa.
-ajoittainen huimaus, tuntuu laivankansimaiselta, kaatavalta.
-törppö olo, suorastaan vituttaa, kun ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä, kun pääkoppa tuntuu puuroiselta.
-paineentunne korvissa, erityisesti vasemmassa.
Olen käynyt lääkärillä, erikoiskorva/nenälääkärillä, pään magneettikuvissa ja mitään ei löytynyt, kaikki kunnossa. Olen kokeillut hierontaa 2 eri hierojalla, koska itse uskon, että niskaperäistä, kun aivot eivät saa happea kunnolla.
HUOM! Pari päivää sitten rupesin lihashuoltovasaralla hieromaan epäkkäitä täydellä teholla, niin että tärinä tuntui päässä asti. Tämän jälkeen, kun lopetin hieronnnan, vasen korvani alkoi rutisemaan, kun kallistin päätäni. Olo helpottui ja lähdin lenkille. Lenkillä huomasin, että oloni oli normaali ja olo oli mitä mainioin ja kasvoilla leveä hymy, itku meinasi tulla, kun olo helpottui ainakin hetkeksi.
En tiedä oliko epäkkäät niin jumissa, mutta itse epäilen, että korvissa oleviin tasapainoelimiin saattaa kerääntyä sakkaa, mikä häiritsee kehon tasapainon säätelyä, niin tämä sakka lähti lihashuoltovasaran tärinän voimasta liikkeelle. Haluaisin kuulla toimiiko kikka muilla. Ei kannata päätä ruveta moukaroimaan vaan epäkkäitä ja vähän niska/kaula reuna-alueen lihaksia.
Löysin lopulta helpotuksen vaivaan ja mikä sen aiheuttaa. Päännyökkääjälihas (Sternocleidomastoideus) oli niin kireä ja sen venyttely on poistanut kaikki oireet. Toki venyttelyä joutuu tekemään, joka päivä, koska tämä lihas on huonon asennon myötä lyhentynyt niin paljon, että joutuu huoltamaan kaulan aluetta aluksi paljon. Tämä siis vaikutti korvien lukkoisuuteen ja tasapainooni + näköaistiini sumentavasti. Tuolla alueella menee näiden alueiden triggerpisteet.