Pystyn täyttämään kaikkien naisten unelmat ja viemään ne yhtä helposti. Sen lisäksi pystyn tekemään jokaisesta heteromiehestä umpihomoja, ilman että koskaan itse heitä kohtaan mitään tuntisin.
vedä homo kätees
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyn täyttämään kaikkien naisten unelmat ja viemään ne yhtä helposti. Sen lisäksi pystyn tekemään jokaisesta heteromiehestä umpihomoja, ilman että koskaan itse heitä kohtaan mitään tuntisin.
vedä homo kätees
heh näihän se menihyvä heitto sulta :D
Oot ''hauska'' tai sitten vaan tyhmä. Siis ton tarinan olen kuullut jo monelta. Eli aika pikemminkin vanha kuin ''jäätävä'' kuittaus.
^ Uskomattoman jäätävä. Mulla meni munat ikiroutaan.
Noissa kuittailuissa on se huono puoli et saattaa olla ite se joka viimisenä sitä kuittia kattoo ja maksaa viulut. En tiiä et oonko jotenkin viallinen pakkislainen ku mua lähinnä säälittää ne jotka on lyöny jotain turpaan ja kehtaa siitä vielä kertoa naureskelevaan sävyyn. Kaikkien pitäis olla ku henki, vetää kaljaa ja nussia, ni maailma olis parempi paikka eikä tarttis varoa et joku aknenaamanen paskalla itsetunnolla varustettu vetää turpaan ku sille vähän kuittaa jostain.
Eikä turpaan veto edes ole mitään jäätävää kuittailua. Säälittävää se on, loppuu ilmeisesti sanat kesken...
säälittävää on se, että menee henkilökohtaisuuksinn ilman syytä! perkele mä en mitään voi aknelleni se ottaa aikansa saatana.se on helppo sanoa, jos omalle kohalle ei osu tollasia kusipäitä, että säälittävää hakata mulle ihan sama mitä mieltä ootte