Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heh näihän se meni :) hyvä heitto sulta :D

Noissa kuittailuissa on se huono puoli et saattaa olla ite se joka viimisenä sitä kuittia kattoo ja maksaa viulut. En tiiä et oonko jotenkin viallinen pakkislainen ku mua lähinnä säälittää ne jotka on lyöny jotain turpaan ja kehtaa siitä vielä kertoa naureskelevaan sävyyn. Kaikkien pitäis olla ku henki, vetää kaljaa ja nussia, ni maailma olis parempi paikka eikä tarttis varoa et joku aknenaamanen paskalla itsetunnolla varustettu vetää turpaan ku sille vähän kuittaa jostain.

Kaverin kämpillä kun aina välillä ollaan ryypiskelemässä ja tilataan pizzaa, niin se pizzamies sieltä puhelimen toisesta päästä ownaa aina. Eilenkin tilattiin 5 pizaa ja sit kun kaveri sanoo siin lopussa "niin ja osote oli.. " sieltä pizamies kertoo sen osotteen ite.. Tullu vissiin muutamat kymmenet kewrrat tullu tilattuu tuolta :D

Eilen baarissa, kaverit kinastelivat toosan saannista. Pistin riidan poikki tokaisemalla, jotta "Rampa oravakin saa enemmän naista kun Ilkka!"
:david:

Noissa kuittailuissa on se huono puoli et saattaa olla ite se joka viimisenä sitä kuittia kattoo ja maksaa viulut. En tiiä et oonko jotenkin viallinen pakkislainen ku mua lähinnä säälittää ne jotka on lyöny jotain turpaan ja kehtaa siitä vielä kertoa naureskelevaan sävyyn. Kaikkien pitäis olla ku henki, vetää kaljaa ja nussia, ni maailma olis parempi paikka eikä tarttis varoa et joku aknenaamanen paskalla itsetunnolla varustettu vetää turpaan ku sille vähän kuittaa jostain.

Eikä turpaan veto edes ole mitään jäätävää kuittailua. Säälittävää se on, loppuu ilmeisesti sanat kesken...

Eikä turpaan veto edes ole mitään jäätävää kuittailua. Säälittävää se on, loppuu ilmeisesti sanat kesken...

säälittävää on se, että menee henkilökohtaisuuksinn ilman syytä! perkele mä en mitään voi aknelleni se ottaa aikansa saatana.se on helppo sanoa, jos omalle kohalle ei osu tollasia kusipäitä, että säälittävää hakata mulle ihan sama mitä mieltä ootte

säälittävää on se, että menee henkilökohtaisuuksinn ilman syytä! perkele mä en mitään voi aknelleni se ottaa aikansa saatana.se on helppo sanoa, jos omalle kohalle ei osu tollasia kusipäitä, että säälittävää hakata mulle ihan sama mitä mieltä ootte

you-re-gay1.jpg

Nyt on joku hippihomo päässy puikkaan esittämällä Jesseä...

"Myönnän olleeni joskus eksynyt, väärällä tiellä. Sittemmin oon löytänyt Jeesuksen ja antanut hänen tulla itseeni."

ihan megapaska juttu mut kerron kuitenki. Kaveri meni eilen pokaa jotai tummaa tyttöö baaris. Huvittavinta hommas ottei kaveri välittänyt ettei yhteistä kieltä heti löytynyt.
Kaveri "moro"
lortto "shakalamombajaa"
kaveri "kiinostaisko"
Lortto "ei"

Toinen kaveri samana iltana tuumasi kovaan ääneen "jätkät kattokaa mikä tuol o. kaikki kattoi "NORSU MINIHAMEES" viereisen pöydän feministiviherlepakko ei tästä tykännyt ja tuli valistaa meitä hyvistä tavoista.

En tiedä onko nyt niin jäätäviä, mutta laitanpa nyt kuitenkin.

1. tapaus: kaveri oli kova naistenmies tai ainakin sellaisessa maineessa.

kaveri: kuittailee naiselle.

nainen: kuittaa takas.

kaveri: ”Eat my testicles.”

Nainen: “hmm… härän kiveksiä olen maistanutkin, mutta pukin kiveksiä en ole vielä syönyt.”
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. tapaus: (sama nainen kuin 1. tapauksessa)

Energizer: laulaa autossa Stratovariuksen biisiä.

Nainen: ”Nyt tiedän miltä kuulostaa kiimainen biisoni.”
--------------------------------------------------------------------------

3. tapaus: Energizer oli sinkku ja huono juttelemaan naisten kanssa. Sopisi ehkä paremmin jonkin muuhun ketjuun.

Energizer näkee kaupungilla vanhan naispuolisen tutun:

Energizer: ”Moi. Minkäs lehden olet käynyt ostaa?”

Tyttö: ”Fittness, pitää päästä kesäksi kuntoon.”

Energizer: ”No nyt se on liian myöhäistä.”

Tyttö: :wtf:.

(Energizer yrittää paikata tilannetta)

Energizer: ”Toisaalta, ethän sä sanonut mikä kesä… ja mihin kuntoon.”

Tyttö: :wtf::wtf:.

(ei ollut tarkoitus loukata tuota tyttöä, mutta ku on kömpelö suustaan niin minkäs teet?)

Peevelillä oli varmaankin tarkoitus viestiä että homo homon tuntee.

Tredin otsikko menee kyl hieman pieleen, täällä nyt ei o vielä yhtää jäätävää kuittausta ollu. Pari kohtuullista yritystä korkeintaan...ei mulla muuta. kiitos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom