Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta ite asiaan, olin kerran salaisen agentin tehtävissä jossain Itävallassa yksissä juhlissa. Yks muija tuli sitte siinä kesken illan sanoon mulle, että "olen katsellut sua tuolta salin toiselta laidalta koko illan", niin minä kuittasin siihen, että "mee takas ja jatka kattelua".

Jumalauta ite Iso-Arska kirjottaa pakkiksella :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilannekomiikkaa ehkä enemmänkin tämä kuin kuittaus mutta laitetaan nyt tänne silti. Oltiin joukkueen kans laivalla ja meen tiimiin kuuluu tämmönen about 35-vuotias naimisissa oleva jäpikkä joka veti sillä reissulla viinaa hyvin. Kuitenkin, istuttiin siinä jossain baarissa pöydässä tämä vanhempi kaverini myös kun sellanen ei-niin-komija-pirkko tulee tulee häntä kohti, meen porukka hiljenee ja dialogi menee seuraavasti:

ei-niin-komija:"Moi, mä katselin et sä näytät siltä et saattasit tarvita tanssiseuraa"
jäpikkä:*ei vastaa mitään, kumartuu vaan eteenpäin kuin kuullakseen paremmin*
ei-niin-komija:"Niin, että mennäänkö tanssiin"
jäpikkä:"Vad säger du?"

Ei niin komija tuhahtaa ja lähtee pois pöydästä samalla kun koko meen porukkaa repeää nauramaan täyteen ääneen. Jos joskus satun oleen vastaavassa tilanteessa niin täytyy muistaa käyttää, toimiva konsti ainakin:)

Kirjoitan treadin tasoon sopivan jutun:

Mulla on yksi "kaveri" kenen kanssa ei olla oikeen samalla aaltopituudella. No minua vitutti suuresti se sinäpäivänä ja lopulta se piristikin mun päivääni.

Se : Heijjj kerro joku vitsi !!

Minä: Käänny vasemalle mee vähän matkaa eteenpäin ja katso oikealle.

(Siellä oli peili)

Minä ja muut: räkänaurua kunnolla.

Se (kyrpäotsassa): Hehheh et sitten paskempaa vitsiä keksinyt?

Minä: Älä muo syytä sun vanhempas sen keksi enkä minä.

Minä ja muut: entistä pahempaa räkänaurua päälle :hyper:

Lopputulos: Päivä oli pikkuisen aurinkoisempi :)

Ei nyt varsinaisesti jäätävä kommentti, mutta sopii melko hyvin ketjun tyyliin.

Kuudennella luokalla kaksi luokkalaista aina tappeli keskenään, toinen oli vuoden tai kaksi vanhempi ja helvetin pitkä ja vahva ikäisekseen, toinen sitten normaalimpi ja tätä tyyppiä puolta pienempi ja 20cm lyhyempi. Siinä sitten kaverit väittelivät kumpi voittaisi tappelussa, kun isompi jätkä keksii huutaa "et sä ees uskalla lyödä mua naamaan kun mulla on silmälasit!"...kaveri sitten tuijotti korstoa hetken tyhmän näköisenä, sanoi "en niin" ja otti tyypiltä silmälasit pois ja mätkäisi nyrkin keskelle naamaa.

mielestäni kahden deividin arvoinen kuittaus; :david: :david:

Ala-asteella tapahtunutta:
6luokkalainen huutaa kaverilleni: Vedä käteen!
Kaveri (3 luokkalainen) vastaa: Ei mun tarvi, vedä ite!

Luokkakaveri vastas kännykäänsä kesken fysiikan tunnin joskus yläasteella:
opettaja:"nyt se kännykkä pois, en mäkään vastaa mun kavereiden soittoihin jos oon pitämässä tuntia"
kaveri:"onks sul muka kavereita"

Pyörittiin jossain joskus junioreina parin kaverin kanssa. Sitten kaveri rupes aukomaan joillekin vanhemmille tyypeille.

randomtyyppi: "alaks ryppyilee?"
kaveri: "ehkä joskus 80vuotiaana"
tuolla kommentilla kaveri kuittasi pari hammasta.

Oot väärässä elokuvassa. Vihje tuolla muutama viesti ylempänä... ^

Eikös kyseinen kohtaus ollut elokuvassa The Bodyguard. Costnerin Kevini oli Houstonin Whitneyn henkivartija. Niillä oli jotain ryppyä ja Kevini oli vittuuntuneena seuramassa Whitneyn esitystä. Salissa kahteli ku se laulaa luikautti laulua siellä. Samalla tuli joku toinen lady tuli juttelee Kevinille samaan tyyliin kun sun tapauksessa.

Voin kyllä muistaa väärinkin... Joten missä leffassa se on muka sit ollu?

edittiä: Se Houstoni mitään laulaa luikauttanu. Muistin väärin. Se yritti tehä Keviniä mustikseksi ja lähti Aranan Tompan (Portmanin) kanssa huoneeseen "peuhaamaan". Kevini katteli perään, että mitä v*ttua?! Kevini otti sit tarjoilijalta juoman... tämän jälkeen tuli tämä lady ja he kävivät sen kertomasi keskustelun.

http://www.youtube.com/watch?v=yZIpV7myV20&feature=related

Jos nyt ymmärsin oikein...

Tilannekomiikkaa ehkä enemmänkin tämä kuin kuittaus mutta laitetaan nyt tänne silti. Oltiin joukkueen kans laivalla ja meen tiimiin kuuluu tämmönen about 35-vuotias naimisissa oleva jäpikkä joka veti sillä reissulla viinaa hyvin. Kuitenkin, istuttiin siinä jossain baarissa pöydässä tämä vanhempi kaverini myös kun sellanen ei-niin-komija-pirkko tulee tulee häntä kohti, meen porukka hiljenee ja dialogi menee seuraavasti:

ei-niin-komija:"Moi, mä katselin et sä näytät siltä et saattasit tarvita tanssiseuraa"
jäpikkä:*ei vastaa mitään, kumartuu vaan eteenpäin kuin kuullakseen paremmin*
ei-niin-komija:"Niin, että mennäänkö tanssiin"
jäpikkä:"Vad säger du?"

Ei niin komija tuhahtaa ja lähtee pois pöydästä samalla kun koko meen porukkaa repeää nauramaan täyteen ääneen. Jos joskus satun oleen vastaavassa tilanteessa niin täytyy muistaa käyttää, toimiva konsti ainakin:)
Kaveri heitti joskus "Vaikka Kevin Costnerilta näytänkin, en tanssi susien kanssa". Melko ikävä mutta kieltämättä hauska.

Ok, semi-jäätävä kuittaus. Oltiin lähös yhist kaverin kotipippaloist toisen kaverin autol, joka oli suht selvänä. Siel oli neljä jätkää sil hetkel ja kaks muijaa, nii tää yks kaveri ja toinen muijist meni bylsii ku niil ollu pitemmän aikaa säpinää.

No siinä lähtöä tehdes kumminki tää toinen toinen muijist tulee kysyy meilt et "mitäs mä teen kun nää vaan panee tääl?" Kuittasin et: "No mene vittu kolmanneks." Meni muija ihan lukkoon ja me lähettiin kebabille.

Olin aika vittuuntunu muutenki tälle kuitattavalle ämmälle nii siks tollain, mut ei siitä sen enempää :D

No siinä lähtöä tehdes kumminki tää toinen toinen muijist tulee kysyy meilt et "mitäs mä teen kun nää vaan panee tääl?" Kuittasin et: "No mene vittu kolmanneks." Meni muija ihan lukkoon ja me lähettiin kebabille.
Jos nyt käsitin oikein, niin muija ois ollu lähössä mukaan ja tostahan ois voinu heittää takas mitä vaan teidän kahden väliseen seksuaaliseen vuorovaikutukseen vihjaavaa. Suomeks sanottuna: ois ollu hyvät saumat saada pillua.

Jos nyt käsitin oikein, niin muija ois ollu lähössä mukaan ja tostahan ois voinu heittää takas mitä vaan teidän kahden väliseen seksuaaliseen vuorovaikutukseen vihjaavaa. Suomeks sanottuna: ois ollu hyvät saumat saada pillua.

Eli pähkinänkuoressa: Fail.

Ei sen aivokapasiteetil heitetä mitään takaisin.

Ja me oltiin kebun kautta himaan lähössä nii ei siinä mitkää horon äo 100 pillut pahemmin kiinnostanu (kyl se on katottava ketä polkasee) ku meni vähän fiilarit koko touhuist ku sen piti olla semmonen lepponen grillausjuhla ja sit mahdollisest baarii parille. Nii ja siin oli syitäki miks heitin tollee mut ne ei sit enempää kuulu tänne, eli olin siis muutenki aika vihanen tolle ämmälle meijän edellisist jutuist.

Erään kolleegan kanssa ovella lauantai-yönä, jono on pitkä ja naishenkilö tepastelee näyttävästi jonon ohi.

Nainen: Pääsenks ohi?

Kollega: Minkähän takia?

Nainen: Etsä tiedä kuka mä oon?

Kollega: ?

Nainen: "Kisu" (kuulemma joku artisti)

Kollega: Ole mun puolesta vaikka koira, mut mee tonne jonon perille.

Tää oli seiskassa vitsiosastolla.

Ja me oltiin kebun kautta himaan lähössä nii ei siinä mitkää horon äo 100 pillut pahemmin kiinnostanu
Hei c'mon 100 on kuitenkin ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä, eli tavanomaiseksi teiniksi se on oikea intellektuelli tolla äo:lla. Ja kannattaa muistaa, että reikä se on ruisleivälläkin. Saa olla aika vihainen, että noin selvän tilaisuuden jättää käyttämättä.

Eräs luutnantti heitti tämmösen:

Luutnantti: Jakkejääkäri, kumpi on parempaa, nussiminen vai runkkaaminen?
Jakke: Hmm, emmä tiiä..
Luutnantti: No kokeile nussimista niin tiedät.

Joskus ala-asteella kävi näin. Oli tyyppi, jonka porukat oli hieman sanotaanko "laitapuolen kulkioita", lapsia oli 6, mutta kumpikaan vanhemmista ei ollut töissä, elelivät sossun avustuksilla. Niitten talo oli aivan sairaan paskanen, kaikki nurkat oli täynä tupakan tumppeja, ja tää tyyppi kehuikin, että heillä ei ollut siivottu 13 vuoteen. Kaikki töllöt ja pleikkarit oli kyllä vimosen päälle.

Sitten oli tää minun kaveri, heillä ei ollut töllöä, ilmeisesti olivat jotain uskovaisia.

Tää paskanen tyyppi tuli vittuilemaan: Hei, onko teillä tölllöä?
Kaveri: Eipä ole telkkaria.
Tyyppi: Miksei? Meillä on 2 telkkaria ja pleikkari!
Kaveri: Meillä ei oo töllöä, mutta meillä on pesukone toisin kuin teillä, ja se huomaa!

Tuossa vaiheessa revettiin aika pahasti:D

Hei c'mon 100 on kuitenkin ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä, eli tavanomaiseksi teiniksi se on oikea intellektuelli tolla äo:lla. Ja kannattaa muistaa, että reikä se on ruisleivälläkin. Saa olla aika vihainen, että noin selvän tilaisuuden jättää käyttämättä.

Älkää nyt enää pyörittäkö veistä haavassa. Murentaja jo nyt kiroaa mielessään että ai se haluski naimaan. Däm kun mä en tajunnut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom