Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tääl kai mitää menetettää ole...
Kerran töissä tehtaalla hengailin muutaman muun kanssa kun omat hommat oli aika leppoisia. No, siinä vartin juttelun jälkeen nostin jonkun pienen boxin EURolavalle. Siinä sitten tuli kommenttia muilta työntekijöiltä työpanoksesta, heitin vaan että " No on tääl ny muitakin töissä, ei mun tarvii ite kaikkee tehdä!"
Muahahaha :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paikallisessa yökerhossa opiskelu kaverini oli joutunut isohkon naishenkilön kiinnostuksen kohteeksi. Lukemattomien "en ole kiinnostunut"- kommenttien jälkeen:

Kaveri:"No voin mä sulle bissen tarjota, mennää tohon tiskille"

Muija:"oi kiiitos!"

Kaveri: "Hei baarimikko, mulle yks bisse ja tälle norsulle ämpäri vettä!"

Olipahan päässyt eroon naikkosesta..

Kaveri tokaisi aikoinaan mulle:

Sinäkin oot noin laiha, että joudut juokseen suihkussa että kastut... hiljenin...
Serkkupoika on myös sellainen kunnon vinkuheinä. Joku oli sanonut sille kerran: "Ei susta läpi nää, mutta ei susta kyllä varjookaan jää." Ja itse olen joutunut useasti vittuilemaan sille, että se kulkee oven saranapuolelta sisälle.

Nyt tuli yksi työpaikan kuiteista mieleen. Vittuilin aikani työkaverille, josta seurasi seuraava lyhyt keskustelu.

Kaveri: Kohta alkaa läski tummuun.
Minä: Meinaatko ottaa aurinkoo?
Tämä pitääkin muistaa :D

Kaveri kehuskeli, kun voitti mut leikkimielisessä kyykkyskabassa.Keskustelu meni jotenkin näin:

Kaveri: "Pesin Jarskin sata-nolla kyykyssä ku kisailtiin tänää"
Kaveri2: "Sä voisit joskus myös pestä mun auton"

:david::david::david:

Vanha ämmä kiilas mut Alkon jonossa jolloin mä huusin "tietä kauneudelle" tän jälkeen se mummu pieksi mut käsilaukullaan ja vaksi poisti mut.

Vittu ku nolotti.

mulla ja kaverilla on tapana lyödä vetoa kaikista jutuista mitä sattuu tuleen eteen. kerran olin toista päivää kännissä ja kaveri tuli moikkaan mua paikalliseen, jossain vaiheessa tuli kinaa onko yks toinen baari auki sinä päivänä ja vedettiin 100e veto siitä et onko se auki, no mä voitin ku kaveri soitti sinne ja siellä vastattiin(kauheet tuuletukset, vittuilut ja vouhotukset päälle). ei kait siinä känni koveni jo sille tasolle että alko olla hurmio päällä, kaveri suhkoot selvinpäin ehdotti toista vetoo(100e) et moneenko se on auki se paari. no voiton hurmiossa suostuin ja hävisin, koska en ollut huomannut että kaverille oli sanottu sen puhelun yhteydessä aukiolo ajat...kaikki nauro mut pihalle =)

Paikallisessa yökerhossa opiskelu kaverini oli joutunut isohkon naishenkilön kiinnostuksen kohteeksi. Lukemattomien "en ole kiinnostunut"- kommenttien jälkeen:

Kaveri:"No voin mä sulle bissen tarjota, mennää tohon tiskille"

Muija:"oi kiiitos!"

Kaveri: "Hei baarimikko, mulle yks bisse ja tälle norsulle ämpäri vettä!"

Olipahan päässyt eroon naikkosesta..

Miks mä oon kuullu tän saman jutun nyt jo varmaan kolmatta kertaa..

Tänään kaupalla kaks noin 15-17v tyttöä kehu mun nahkatakkia tai jotain:kuola: Niin siinä pienissä sit tokasin vaa jotain, " että onks tytöt lähössä munajahtiin vai".. Sit sitä perus kikattelua ja mä lähin kotiin. Tosi huono, kun näin sitä ajattelee.

Tänään kaupalla kaks noin 15-17v tyttöä kehu mun nahkatakkia tai jotain:kuola: Niin siinä pienissä sit tokasin vaa jotain, " että onks tytöt lähössä munajahtiin vai".. Sit sitä perus kikattelua ja mä lähin kotiin. Tosi huono, kun näin sitä ajattelee.

Yleensä noi 15-17v tytöt kikattelee vasta kun näytän oman munani, BAZINGA!!!

eiku.. fuck.

Oos ny Sheldoni :D

Nuori lehtimyyjätytsä soitti mulle ja tarjos jotain lehteä ja ajattelin olla niiiiin hauska ja nokkela ja kysyin siltä: "Arvaa missä mun toinen käsi on?"
Lehtimyyjätytsä: "Kipsissä?"

Muuan iäkkäämpi kottarainen valitteli töissä nykynuorison kunnioituksen puutetta..

Iäkäs kottarainen: On se kauhia kun tuo nykynuoriso ei enää vanhempia kunnioita....
Minä: Se kunnioitus pitää nykyään ansaita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom