Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmeellinen noitavaino pakkiksella.
Guys, don't hate me 'cos I'm beautiful..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmeellinen noitavaino pakkiksella.
Guys, don't hate me 'cos I'm beautiful..

james_blunt-gal-embarrassing.jpg

Lainataan Dragonin teksti myös tänne :D

Kimppasaunassa tapahtunutta:

Saunassa on meno päällä, lauteilla useita humalaisia miehiä ja naisia, joilla on vähän liian bitch meininki päällä. Uusi mies kävelee löylyihin...

Naiset:
Hahahah Pekalla on pieni muna!!!1 * tirks *
Pekka: No eihän sitä nyt lerppua saa arvostella noin suoraan. Tanassa kelpaisi tämä kalu varmasti teillekin.
Naiset: Kanki kovaksi, niin päästään arvostelemaan!
Pekka: Mikäs siinä, joudutte odottamaan siihen saakka, että tänne saapuisi joku hyvännäköinen nainen, jotta pikkuveikka heräisi.

Naiset poistuivat suht nopeasti saunasta äijien hörönaurun saattamana. Olivat loppuillan niin vitun vihaisia, vaikka itse aloittivat :D

Opettajalle viron luokkaretkellä tuli hutsu kyselee et haluutko seura? ope vastasi että: ei, ku mulle tulee jo apu.

Kaveri antoi exälleen kortsupaketin ja sanoi: nämä pysyy sulla talles ku tiedän ettei sulla käyttöäkään näille ole :D

Kaveri antoi exälleen kortsupaketin ja sanoi: nämä pysyy sulla talles ku tiedän ettei sulla käyttöäkään näille ole :D

Kaverisi exällä olisi ollut namupaikka kuitata takaisin "ei olekaan, annan kaikkien muiden panna paljaalla, niinkuin tähänkin asti".

Minä ovihommissa: "No niin, alahan painua jo muualle!"
Pulsu: "Mää sanon sul jotai! Mee vittu punttisalil!"

Kotiin päästyäni itkin tyynyyn ja seuraavaan viikkoon ei ruoka maistunut.

Tredin otsikko menee kyl hieman pieleen, täällä nyt ei o vielä yhtää jäätävää kuittausta ollu. Pari kohtuullista yritystä korkeintaan...ei mulla muuta. kiitos.
Joskus ketjun alkupäätä lukeneena en olisi ikinä uskonut, että tämän ketjun annetaan nähdä yhdeksäskin sivu...

Mutta ite asiaan, olin kerran salaisen agentin tehtävissä jossain Itävallassa yksissä juhlissa. Yks muija tuli sitte siinä kesken illan sanoon mulle, että "olen katsellut sua tuolta salin toiselta laidalta koko illan", niin minä kuittasin siihen, että "mee takas ja jatka kattelua".

Se oli ihan hemaiseva muija mutta mulla oli tehtävä kesken.

^ joo se oli mun kollega joka on soluttautuja. Sitä ollaan naurettu meidän soluttautujien pikkujouluissa monet kerrat kuinka agentti itävallassa pääsi kuittaamaan ja luuli että sitä yritetään iskeä vaikka tosi asiassa se on vain sen muijan työtä... (ois muuten saanut susta likaisen työn lisän)

Muistan joskus yläasteella kun tälläisten "erikoisluokkien" pojilla oli vähän jotain erimielisyyksiä.. Siinä sitten heidän joukossa isoin jäbä, massiivinen karpaasi totesi pienemmälle jäbälle, että "Alatko sä jumalauta mulle vittuileen?". Pienempi, huolettoman olonen jäbä totesi korostuvalla äänellä takas että "Millä mä voin vittuilla kun eihän mulla oo edes vittauakaan!"

Oon niin varma että tosta äijästä kuullaan vielä. :rock:

Muistan joskus yläasteella kun tälläisten "erikoisluokkien" pojilla oli vähän jotain erimielisyyksiä.. Siinä sitten heidän joukossa isoin jäbä, massiivinen karpaasi totesi pienemmälle jäbälle, että "Alatko sä jumalauta mulle vittuileen?". Pienempi, huolettoman olonen jäbä totesi korostuvalla äänellä takas että "Millä mä voin vittuilla kun eihän mulla oo edes vittauakaan!"

Oon niin varma että tosta äijästä kuullaan vielä. :rock:

Astetta jäätävämpi :D

^ joo se oli mun kollega joka on soluttautuja. Sitä ollaan naurettu meidän soluttautujien pikkujouluissa monet kerrat kuinka agentti itävallassa pääsi kuittaamaan ja luuli että sitä yritetään iskeä vaikka tosi asiassa se on vain sen muijan työtä... (ois muuten saanut susta likaisen työn lisän)

Loistavaa! Tähänkin thrediin saatiin viimein yksi onnistunut kuittaus! Propsit Jamille.

Joskus ketjun alkupäätä lukeneena en olisi ikinä uskonut, että tämän ketjun annetaan nähdä yhdeksäskin sivu...

Mutta ite asiaan, olin kerran salaisen agentin tehtävissä jossain Itävallassa yksissä juhlissa. Yks muija tuli sitte siinä kesken illan sanoon mulle, että "olen katsellut sua tuolta salin toiselta laidalta koko illan", niin minä kuittasin siihen, että "mee takas ja jatka kattelua".

Se oli ihan hemaiseva muija mutta mulla oli tehtävä kesken.

Niin ja katsoit samalla kun Whitney Houston laulaa luikautti jonkin kipaleen lavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom