Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
mullakun on akne eli vitun finnejä, niin oli tappelitilanne minä yksin 2jätkää vastassa, niin toinen kavereista sano et älä viitti hakata sitä, kun sen naama näyttää jo noin pahalta. saatana et sen jälkeen meni hermot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mullakun on akne eli vitun finnejä, niin oli tappelitilanne minä yksin 2jätkää vastassa, niin toinen kavereista sano et älä viitti hakata sitä, kun sen naama näyttää jo noin pahalta. saatana et sen jälkeen meni hermot

Ihme kun joku uskalsi sanoa läpän, jossa "naurun kohde" on kirjoittaja itse. :thumbs: Miten kävi? Saitko viimeisen naurun? :)

Olin vetämässä tanssikurssia:

Dragon: Mitä siellä taas sekoillaan rytmissä, tarkemmin tarkemmin, kuunnelkaa musiikkia...
Eräs pakkislainen: Nyt äijä hiljaa, tai mun pää on kohta sun jaloissasi!!
Dragon: :) Okei.
Eräs pakkislainen: Eiku siis sun pää sun jaloissa, eiku mun pää mun jaloissa... (täydellinen itseownaus)
Koko muu porukka: Muahahahahahhahahahahaa...

toinen tapaus tanssikurssilla:

Dragon: Noniin ja sitten kun siinä jenkassa on noin paljon vaikeuksia, niin käymme jokaisen parin läpi erikseen, jonoon takaseinälle ja yksi pari kerrallaan jenkkan perusaskeleet...
Eräs pakkislaisen jenkkahyppelyn jälkeen: Yhtä paljon on nolottanut vain silloin kuin neitsyys lähti (ei olis kyllä pitänyt hävettää, jenkka meni ihan hyvin)

P.s. kiitos konjakista, se on jo puolessa välissä röööyh.

Aivan täysin paskapuhetta!

:D

Ja sää muistit ton homman vielä iiiihan väärin!!

Olen töissä vaatekaupassa ja myin housuja naiselle. Housuihin kuului ohut vyö, ja nainen siinä sitten pohti, että ottaako vyön mukaansa vai ei kun ei siitä liiemmin välittänyt. Minä sitten sanoin, että ota se vyö nyt mukaan, kun eihän sitä tiedä mihin sitä voi tarvita, niin tämän naisen miesystävä tokaisi siihen hilpeänä: "Niin. Sää voit vaikka hirttää ittes siihen!" Hajottiin siinä sitten kassalla aika perusteellisesti, pelasti stressaavan illan :D

Olen töissä vaatekaupassa ja myin housuja naiselle. Housuihin kuului ohut vyö, ja nainen siinä sitten pohti, että ottaako vyön mukaansa vai ei kun ei siitä liiemmin välittänyt. Minä sitten sanoin, että ota se vyö nyt mukaan, kun eihän sitä tiedä mihin sitä voi tarvita, niin tämän naisen miesystävä tokaisi siihen hilpeänä: "Niin. Sää voit vaikka hirttää ittes siihen!" Hajottiin siinä sitten kassalla aika perusteellisesti, pelasti stressaavan illan :D

Uuh, lovely. Mie tykkään kun parit näyttää rakkautta toisilleen.<3

Mentiin joskus exän kaverien kanssa mökille. Exä sanoi mulle "et sit vittu vedä kännejä tänään kun teet kuitenkin taas jotain tyhmää". No minähän suivaannuin moisesta komentelusta, vedin kännit ja kusin exän päälle kun hän nukkui.

Vai olisko tää kuulunut sittenkin tuonne fetissithreadiin?:david:

Mentiin joskus exän kaverien kanssa mökille. Exä sanoi mulle "et sit vittu vedä kännejä tänään kun teet kuitenkin taas jotain tyhmää". No minähän suivaannuin moisesta komentelusta, vedin kännit ja kusin exän päälle kun hän nukkui.

Vai olisko tää kuulunut sittenkin tuonne fetissithreadiin?:david:

:hyvä: Mitäs meni aukoo päätään :D

Kaveri meni tuhannen kännissä baarissa selittämään kahdelle ihan ok tytölle että miksi täällä nurkassa murjotatte, liittykää vaan seuraan rohkeasti. Toinen loihe lausumahan että sen yhden tyttökaverin seura on varmasti huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin ko. kaverin tai meidän (joiden seuraan kaveri niitä yritti puhua) tarjoama viihdyke.

Kaveri heitti siihen sitten kohtuu randomilla "no ainakin minun tukka on hyvin, toisin kuin teillä", flikat alkoivat saman tien sukia omia hiuksiaan :D

Ihme kun joku uskalsi sanoa läpän, jossa "naurun kohde" on kirjoittaja itse. :thumbs: Miten kävi? Saitko viimeisen naurun? :)
itse asiassa kyllä helppo se on netissä sanoa, mutta tuli aika raju tappelu siitä, kun meni henkilökohtaisuuksiin ja se riitti mulle.

Tästä juolahti mieleeni. Jalometalli vuosi 2007. Nurmikolla kaljotellessa tuli nainen tekemään lähempää tuttavuutta. Nainen sitten rupesi leikkimään leukaparrallani ja sanoi "Sulla on tosi hieno parta. Sää voisit letittää tän tälleen ja sitte HIRTTÄÄ ITTES SIIHEN!"

Minä nauroin, kaverit nauroi enemmän ja nainenkin lähti hekottaen jatkamaan matkaansa. Tätä muistellaan vielä tänäkin päivänä lämmöllä ja naurun saattelemana.

Olet isokokoinen naishenkilö joka iskee tiukasti mieheen kiinni eikä usko "en ole kiinnostunut" -kommentteja ???

Oot ''hauska'' tai sitten vaan tyhmä. Siis ton tarinan olen kuullut jo monelta. Eli aika pikemminkin vanha kuin ''jäätävä'' kuittaus.

Peeveli: En aio panna sitä.
Counterfeith: Vitu homo!
...
Kimsson: HOMO!

Peeveli on vissiin homo!

Myönnän olleeni joskus eksynyt, väärällä tiellä. Sittemmin oon löytänyt Jeesuksen ja antanut hänen tulla itseeni.
Nyt olen Jumalan mies.

Myönnän olleeni joskus eksynyt, väärällä tiellä. Sittemmin oon löytänyt Jeesuksen ja antanut hänen tulla itseeni.
Nyt olen Jumalan mies.

Me kaikki tehdään joskus erehdyksiä. Ei se mitään:).

Ei sillä että homoudessa olisi mitään väärää, mutta Peeveli vaan on sen oloinen jätkä, että se on luotu maailmaan tuhoamaan naisten unelmia.

Me kaikki tehdään joskus erehdyksiä. Ei se mitään:).

Ei sillä että homoudessa olisi mitään väärää, mutta Peeveli vaan on sen oloinen jätkä, että se on luotu maailmaan tuhoamaan naisten unelmia.

Pystyn täyttämään kaikkien naisten unelmat ja viemään ne yhtä helposti. Sen lisäksi pystyn tekemään jokaisesta heteromiehestä umpihomoja, ilman että koskaan itse heitä kohtaan mitään tuntisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom