mullakun on akne eli vitun finnejä, niin oli tappelitilanne minä yksin 2jätkää vastassa, niin toinen kavereista sano et älä viitti hakata sitä, kun sen naama näyttää jo noin pahalta. saatana et sen jälkeen meni hermot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mullakun on akne eli vitun finnejä, niin oli tappelitilanne minä yksin 2jätkää vastassa, niin toinen kavereista sano et älä viitti hakata sitä, kun sen naama näyttää jo noin pahalta. saatana et sen jälkeen meni hermot

Ihme kun joku uskalsi sanoa läpän, jossa "naurun kohde" on kirjoittaja itse. :thumbs: Miten kävi? Saitko viimeisen naurun?![]()
Olin vetämässä tanssikurssia:
Dragon: Mitä siellä taas sekoillaan rytmissä, tarkemmin tarkemmin, kuunnelkaa musiikkia...
Eräs pakkislainen: Nyt äijä hiljaa, tai mun pää on kohta sun jaloissasi!!
Dragon:Okei.
Eräs pakkislainen: Eiku siis sun pää sun jaloissa, eiku mun pää mun jaloissa... (täydellinen itseownaus)
Koko muu porukka: Muahahahahahhahahahahaa...
toinen tapaus tanssikurssilla:
Dragon: Noniin ja sitten kun siinä jenkassa on noin paljon vaikeuksia, niin käymme jokaisen parin läpi erikseen, jonoon takaseinälle ja yksi pari kerrallaan jenkkan perusaskeleet...
Eräs pakkislaisen jenkkahyppelyn jälkeen: Yhtä paljon on nolottanut vain silloin kuin neitsyys lähti (ei olis kyllä pitänyt hävettää, jenkka meni ihan hyvin)
P.s. kiitos konjakista, se on jo puolessa välissä röööyh.
Olen töissä vaatekaupassa ja myin housuja naiselle. Housuihin kuului ohut vyö, ja nainen siinä sitten pohti, että ottaako vyön mukaansa vai ei kun ei siitä liiemmin välittänyt. Minä sitten sanoin, että ota se vyö nyt mukaan, kun eihän sitä tiedä mihin sitä voi tarvita, niin tämän naisen miesystävä tokaisi siihen hilpeänä: "Niin. Sää voit vaikka hirttää ittes siihen!" Hajottiin siinä sitten kassalla aika perusteellisesti, pelasti stressaavan illan :D

Mentiin joskus exän kaverien kanssa mökille. Exä sanoi mulle "et sit vittu vedä kännejä tänään kun teet kuitenkin taas jotain tyhmää". No minähän suivaannuin moisesta komentelusta, vedin kännit ja kusin exän päälle kun hän nukkui.
Vai olisko tää kuulunut sittenkin tuonne fetissithreadiin?![]()
itse asiassa kyllä helppo se on netissä sanoa, mutta tuli aika raju tappelu siitä, kun meni henkilökohtaisuuksiin ja se riitti mulle.Ihme kun joku uskalsi sanoa läpän, jossa "naurun kohde" on kirjoittaja itse. :thumbs: Miten kävi? Saitko viimeisen naurun?![]()
Pikkutreenari pieksi vaatimattomasti paskat pihalle kahdesta naurajasta...
hyvä heitto sulta :DOlen töissä vaatekaupassa ja myin housuja naiselle. Housuihin kuului ohut vyö, ja nainen siinä sitten pohti, että ottaako vyön mukaansa vai ei kun ei siitä liiemmin välittänyt. Minä sitten sanoin, että ota se vyö nyt mukaan, kun eihän sitä tiedä mihin sitä voi tarvita, niin tämän naisen miesystävä tokaisi siihen hilpeänä: "Niin. Sää voit vaikka hirttää ittes siihen!" Hajottiin siinä sitten kassalla aika perusteellisesti, pelasti stressaavan illan :D
Olet isokokoinen naishenkilö joka iskee tiukasti mieheen kiinni eikä usko "en ole kiinnostunut" -kommentteja ???
Peeveli on vissiin homo!
Myönnän olleeni joskus eksynyt, väärällä tiellä. Sittemmin oon löytänyt Jeesuksen ja antanut hänen tulla itseeni.
Nyt olen Jumalan mies.
.Me kaikki tehdään joskus erehdyksiä. Ei se mitään.
Ei sillä että homoudessa olisi mitään väärää, mutta Peeveli vaan on sen oloinen jätkä, että se on luotu maailmaan tuhoamaan naisten unelmia.
Pystyn täyttämään kaikkien naisten unelmat ja viemään ne yhtä helposti. Sen lisäksi pystyn tekemään jokaisesta heteromiehestä umpihomoja, ilman että koskaan itse heitä kohtaan mitään tuntisin.