Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gnut sanoi:No voi vittu taas joo.
Ittensä palkitseminen. Meniköhän tää väärälle palstalle? Mimmien palsta on tuossa vieressä..
Siis onko toi ikä oikein että 30v ?Tape sanoi:Ku sais joskun salin jälkeen...Toisaalta se hikoilu on sitä luokkaa,, että rouvan pitäsi pukeutua sade / lateksiasuun (meillä ei siis muuten käytetä). Pitäydyn siis pääsääntöisesti syömisessä. Yritänkin saada aina ennen salia.
naksu sanoi:Mun mielestä toi itsensä palkitseminen treenin jälkeen on jo itsessään usein täysin väärä lähtökohta treenaamiseen. Treenaamisen pitäisi olla luonnollinen osa elämää, jotta se olisi pidemmän päälle nautinnollista. Ei kukaan palkitse itseään joka kerta kun on esim. astunut bussiin. Mulle ainakin treeni itsessään on jo tapa rentoutua.
Tape sanoi:No, allekirjoittaneelle 30 V kahden lapsen isälle, vuorotyöläiselle (jonka vaimo on myös vuorotyössä) tuo vaimon saantikin on jonkunlainen palkkio. Minkäs minä voin, jos poikain ei tällä palstalla tee mieli, kun kaikki testo menee kasvuun - Älkää nyt arvon herrat sanoko, ettei teillä pyöri nää asiat mielessä. Aiemminkin olen todennut, että Pakkiksella pitäisi olla SEKSI osio. No olisin kait siellä sitten vain niiden 13 v junnujen kanssa...