Isot lihakset - ohut vyötärö?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ne on nämä ammattilaiskehonrakentajat jotka EHKÄ joutuvat välttämään suuria määriä maastavetoja jne. koska he käyttävät kasvuhormoneja, ja heidän ei edes tarvitse kuin katsoa levytankoa lattialla niin alkaa kylkilihakset kasvamaan. MUTTA tässäkin on niin ristiriitaista se että joillakin kasvaa ja joillakin ei joten ei sitä tiedä kukaan mitä uskoa.

Homostelu on miesten hommaa:david:

Kattokaa arskaa, kyykkäs ja treenas kunnolla eikä silti ollu kauhean paksu vyötärö sivusta katsottuna, edestä "normaalin" levynen... Taispa vielä joskus ennen kehoilua harrastaa voimailua... Teki jotakin vatsalihas imuria, näin suomennettuna:arvi:

Sekavaa, mutta ah, niin selkeää:david:

jos tarkotettiin tolla 5 vuode päästä huomaamisella sitä että muuttus homoks niin ei kiitos.

Ei vaan sitä, että ne finnit lähtee naamasta ja ne pinkit paidat ei olekaan ihan niin vitun kuvottavia.

ps. Mulla on itellä ainakin 4 vaaleenpunasta paitaa, sekä t-paitoja, pitkiä, että suoria.

miksi muuttaisin lähes koko elämäni kestänyttä tyyliä 5 vuoden päästä?
ps.lupaan etten ikinä osta pinkkejä vaatteita

Niin niin mutta tuosta on sulla vielä 21 ikävuoteen 2 vuotta ja ymmärrät ettei ne pinkitkään paidat niin miehisiä ole. kun vaan sanoit tuolle että kun on 16 vuotias niin pitää oottaa 5 vuotta että ymmärtää. Et tuota itekää ole niin vanha.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Niin niin mutta tuosta on sulla vielä 21 ikävuoteen 2 vuotta ja ymmärrät ettei ne pinkitkään paidat niin miehisiä ole. kun vaan sanoit tuolle että kun on 16 vuotias niin pitää oottaa 5 vuotta että ymmärtää. Et tuota itekää ole niin vanha.

Sinä apina se et kyllä edes osaa lukea. Quottaa nyt missä kohti mä oon sanonu, että kasva 5v?! En missään.

Ja oonko mä sanonu jotain miehisyydestä, olenko? EN EN OLE!

e: olen sanonut "käyttääkö naiset sitten 5litraa geeliä.."

e2: vaaleenpunaset paidat on parhaita IMO.

Homostelu on miesten hommaa:david:

Kattokaa arskaa, kyykkäs ja treenas kunnolla eikä silti ollu kauhean paksu vyötärö sivusta katsottuna, edestä "normaalin" levynen... Taispa vielä joskus ennen kehoilua harrastaa voimailua... Teki jotakin vatsalihas imuria, näin suomennettuna:arvi:

Sekavaa, mutta ah, niin selkeää:david:

Tarkotat varmaan "vakuumia" eli vedetää vatsa sisään ja pidetään siinä.
Tuossa juttuu jos englantia osaa
http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=461240

Squinky sen sanoki... mutta bustedi nää pinkkipaidat on kyllä niitä parhaita riidanhaastajia sen oon susta huomannu :david: Mutta ei voi ku nauraa ku otetaa tämmösistä pulttia :D

Mutta mikäs sen mukavampaa ku väitellä netissä -.-.

Miehekkyys on paljon muutakin kuin tajuta, ettei pinkki paita tee homoksi.
Toisilla ei riitä koko elinikä tajuamaan sitä, mitä se miehekkyys on.

Ja sitten takaisin aiheeseen :).

Mikä on paras keino pitää keskivartalo mahdollisimman sirona ja kapoisena, samalla jalkoja ja selkää isoiksi treenaten? Moni kehuu kyykkyä ja mavea nimenomaan tukilihasten vahvistumisen vuoksi, mutta entäpä silloin kun ei halua niiden keskivartalon tukilihasten kasvavan yhtään?
Itse treenaan kyllä mavea ja kyykkyä jalka/selkäpäivänä, mutta teen vatsaa, kylkiä ja alaselkää aina välipäivinä. Eli joka toinen päivä, koska minulla on kolmejakoinen jossa joka toinen päivä painotreeniä, joka toinen aerobista ja noita vatsoja/kylkiä/alaselkää. Vatsa, kyljet ja alaselkä saa tavallista useammin treeniä kuten vaikka kamppailulajien harrastajat tekevät, joilla on usein melko hyvä tiivis vatsanseutu, sixpack ja kapea vyötärö. Tuntuu että vatsanseutu on timmimmässä kunnossa kuin ennen kun vatsat-kyljet-alaselkä tuli tehtyä pari kertaa viikossa painoharjoittelun yhteydessä.
Teen muuten vatsaliikkeitä 2 liikettä x 3 sarjaa, kylkiä ja alaselkää molempia yhden liikkeen 3 sarjalla.

Niin miten saisi tuon vyötärön/lantion näyttämään tai muuttumaan kapeammaksi. Tietenkin hartioiden leventyminen vaikuttaa siihen, mutta olisi ihan kätevä jos saisi tuolta alapäästäkin muokattua samanaikaisesti tai jos jotain vinkkiä tähäno olisi.

Niin miten saisi tuon vyötärön/lantion näyttämään tai muuttumaan kapeammaksi. Tietenkin hartioiden leventyminen vaikuttaa siihen, mutta olisi ihan kätevä jos saisi tuolta alapäästäkin muokattua samanaikaisesti tai jos jotain vinkkiä tähäno olisi.

Kyllä se vyötärö on aika pitkälti sellainen kuin geenit määrää. Isot reidet ja selkä yhdistettynä matalaan rasvaprosenttiin tuo vaikutelman kapeammasta vyötäröstä. Ei siihen taida mitään taikatemppuja olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom