Isoksi yhdessä yössä..;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tavoitteeni: Poliisikoulu, mahdollisesti vartijan koulutuksen ja työn jälkeen.
Pituuteni 178cm ja paino 71kg..eli tulevaa ammatti silmällä pitäen todella vähän, joten nyt ihmiset neuvoja (nopeita keinoja), kokemuksia harjoitusohjelmista, ravinnosta, reenaamisesta...ei läskiä mistä muokata lihasta..vaan kokoa kroppaan kymmenen kilon tietämillä.. enemmänkin on tervetullutta..

Jii82 sanoi:
vaan kokoa kroppaan kymmenen kilon tietämillä.. enemmänkin on tervetullutta..
:lol2: :lol2: varmaan olis kaikille enemmän kun tervetullutta..... lueppa tota FAQ:ia, sieltä löytyy apuja ja ei ne lihat tuu helpolla. Joka vitun kilon eteen joutuu tekemään järjettömästi työtä.

Jeparikoulussa 90% jengistä on samankokoisia mikkihiirejä kuin sinä joten jätä stressailu pois ja ajattele että PKllakin voi reenailla :D

et voi saada vastausta jossei sulla o kysymystä :jahas:
infoo kyl löytyy pitkin pakkista vaikka kuinka paljon, happy surfing.
back to the basics: treenaa - syö - lepää, 'toiminu mulla hyvi' :lol2:

lampunjalka sanoi:
Olis tosiaan kiva tietää miten läskistä muokataan lihasta :D
Se ketä tuon tiedon mulle kertoo on jumala :worship:
rasvaimu ja silikooni-impläntti, pääsinkö jumalaks pääsinkö pääsinkö?! :hyper:

...edes lohdutuspalkintoa?

pssstt....oon väsyny, ei herneitä nenuihi sit

Eipä tohon kukaan pysty kovin nopeeta vastaamaan mitään yksiselitteistä. Ruokavalio kuntoon, kovaa treeniä, riittävästi lepoa. Ja sitten pitkäjänteisyyttä, kyllä se sen pari vuotta ottaa tollaset saada alottelijalta, on niitä huimiakin kasvuja nähty, mutta 10 kiloa lihasta ei ole mikään pikkujuttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itellä nyt tullu painoo 10kg 9kkssa enkä ole kokoajan edes vetänyt 100 lasissa

Nahka sanoi:
itellä nyt tullu painoo 10kg 9kkssa enkä ole kokoajan edes vetänyt 100 lasissa

No helppoahan tää on. Mulla tuli kuukaudessa (kesäloma) kuusi kiloa. Tasasella vauhdilla se on aika paljon vuodessa.... :hyper:

Tuli vaan se massa just sinne missä sitä ei tarvita. PER*ELE, diettiä ja liikuntaa saa taas tehdä ihan tosissaan, että saa tuon keissin veke... :roll:

EDIT: niin en määkään vetäny satalasissa, mutta monta päivää kuitenkin... :hyper:

lampunjalka sanoi:
Olis tosiaan kiva tietää miten läskistä muokataan lihasta :D
Se ketä tuon tiedon mulle kertoo on jumala :worship:
Senhän tietää kaikki - syö clata, se muuttaa läskin lihakseksi!!! :rock:

Ainakin paketin mukaan :jahas:

azzyyr sanoi:
No helppoahan tää on. Mulla tuli kuukaudessa (kesäloma) kuusi kiloa. Tasasella vauhdilla se on aika paljon vuodessa.... :hyper:

Tuli vaan se massa just sinne missä sitä ei tarvita. PER*ELE, diettiä ja liikuntaa saa taas tehdä ihan tosissaan, että saa tuon keissin veke... :roll:

EDIT: niin en määkään vetäny satalasissa, mutta monta päivää kuitenkin... :hyper:

eipä oo läskiä sen enenpää kuin 9kk sitten

Tän vois varmaan siirtää aloittelijoiden puolelle??

Itse kysymykseen, oikotietä onneen ei ole ja töitä täytyy tehdä! Perus asiat kuntoon, oikea treeni, oikea ravinto ja riittävästi lepoa. Voisin sanoa että semmoiset 10kg kumminkin tulee aika nopeeta kun vaan on järki mukana. Zemppiä treeneihin :rock:

Veikkaan muuten että sulle ei riitä se 10kg kun oot alkuun päässy niin tahtoo aina lisää ;)

Juha.N sanoi:
Mulle tuli painoo 9kg kesäloman aikana, ja rasvat putos n.20% --> n.15%. Vielä kun jatkuis samaan tahtiin...

Niin että kasvatit sitten semmoset 15kg lihasta parissa kuukaudessa. Onneksi olkoon. :D

onhan 15v ikäisenä pituuskasvukin mahdollista. mutta asiaan.

bodaustyylinen oikein suunniteltu treeni ja hitonmoinen bulkki päälle, molemmista löytyy faq:sta ja haulla lisää. sillä saat massaa. muista nyrkkisääntönä että treeni antaa vain ärsykkeen lihaskasvulle, ruoka on se joka kasvattaa.

Jii82 sanoi:
Tavoitteeni: Poliisikoulu, mahdollisesti vartijan koulutuksen ja työn jälkeen.
..vaan kokoa kroppaan kymmenen kilon tietämillä.. enemmänkin on tervetullutta..

En valitettavasti tiedä vastausta, mutta kysymyksen perusteella sovellut varmasti hyvin tavoittelemallesi alelle. Toivottavasti tästä vastauksesta on ainakin se hyöty, että vältyt ammatinvalintapsykologilla käynnin kustannuksilta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom