Isoksi yhdessä yössä..;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juha.N sanoi:
Mulle tuli painoo 9kg kesäloman aikana, ja rasvat putos
n.20% --> n.15%. Vielä kun jatkuis samaan tahtiin...

:jahas: Tainnu tosiaan olla vähän normaalia pidempi kesäloma kyseessä...

Aiheeseen takas... Kannattaa muistaa myös se, että pk:n pääsykokeissa pitää juosta ja kannatella lihojaan muutenkin kuin autossa istumalla. Että siihen malliin miettii missä muodossa sitä painoa kannattaa hankkia ja kuinka paljon.

Juha.N sanoi:
Mulle tuli painoo 9kg kesäloman aikana, ja rasvat putos n.20% --> n.15%. Vielä kun jatkuis samaan tahtiin...
:david: Voi teitä teinejä :anssi:

Milloin olet aikeissa pyrkiytyä poliisikouluun?
Jos tavoitteena on tyyliin "huippukuntoon muutamassa kuukaudessa", niin ei ihan taida onnistua. Jos lähtökohtana on saada liikkumaton mies voimaa ja nopeutta uhkuvaksi jätiksi, voi huoleti varata aikaa useamman vuoden. :zzzz:

Offtopiccia tähänkin viestiin:
Huvitti kovasti tuossa taannoin, kun näitä pikkuisia poliiseja tuli vastaan. Itse naispuolisena suht isona henkilönä koen tällaiset juuri ja juuri pituusrajat ylittävät tapaukset lähinnä hassuina.. Itse amatsonin kokoisena mietin, että miten he mahtaisivat oikeasti pärjätä..:whip:
Kyseessähän lienee ammatti, jossa tuon auktoriteetin säilyttämisen kannalta isohko koko on jonkinlainen etu?
(Nääs jos akatkin nauraa nurkalla, niin ei oo hyvä ei.. :D )

Outi-79 sanoi:
Itse naispuolisena suht isona henkilönä koen tällaiset juuri ja juuri pituusrajat ylittävät tapaukset lähinnä hassuina.. Itse amatsonin kokoisena mietin, että miten he mahtaisivat oikeasti pärjätä..:whip:
Kyseessähän lienee ammatti, jossa tuon auktoriteetin säilyttämisen kannalta isohko koko on jonkinlainen etu?

Pitäisi varmaan ottaa vain herjana, mutta...

Eihän se koko (siis varsinkaan pituus) ole millään lailla tekemisissä "oikeasti pärjäämisen" kanssa. Sen nyt tietää kaikki, että ns. flaksiin pituudella on kyllä valtava merkitys, mutta eikai poliisien päätehtävä ole pesää hommata?

EDIT: lisänä vielä, meillä oli armeijassa alikessuina pari pientä jamppaa, toinen vielä huonoryhtinen ja erittäin likinäköinen. Siis täydellinen nörtti. Mutta jumaliste kun jompikumpi avasi suunsa, niin siinä isommillakin pojilla tutisi pöksyt. Päätän raporttini auktoriteeteistä tähän.

img-lock.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom