Mikä maamme laki pakottaa sut kutsuun ketään siviiliä yhtään millään nimikkeellä? Oon ilmeisesti missannut jtn(ihan mahollista). En mäkään taipuis mihkään vaan mielistely mielessä, mut vaikee uskoo tota stooria kyl. Tuskin sait potkuja. Mut et siis kykene elään tässä maailmassa heidän kaa, koska eivät jaa sun arvojas? Aika typerää, ja epäkäytännöllistä. Ite 100% pidän uskovaisia mielisairaina, mut silti kaveeraan heidän kaa eikä tunnu missään. Ei niin missään. Joku saattaa pakottaa välillä jtn omaansa, ni sanon vaan vittu ei, turha toivo, luovuta :D. Sun definitio mielisairaasta on tässä tapauksessa varmaan vielä tyyliin sitä, että kaikki noi ihmiset teeskentelee ja niil on joku vika aivoissa tjs. Tauti :d. Täs maassa on aika paljo mieleltään viturallaan olevia alkoholisteja sun muita näennäisen normaaleja elämänmuotoja. Eli tuo termi on vähän ??? Itse viittaan arkikielisemmin hauraaseen psyykkeeseen yms. enkä esim. skitsofreniaan. Pitäis omata trans-mieli, ni voisin vahvistaa.Olen ollut "ulkomaailmassa" duunissa paikassa, jossa ilmoitusperusteinen sukupuoli on lailla turvattu, ja työpaikallani ollutta mielisairasta meikkiä käyttävää miestä olisi pitänyt kutsua naisen persoonapronomineillä jos tälle otukselle olisi joutunut puhumaan. Valitettavasti kaikki nämä ilmiöt missä pelokkaat typerykset painostetaan tunnustamaan valhe totuudeksi nitoutuvat yhteen ja saivat aikaan mm. koronan varjolla tehdyt ihmisoikeusloukkaukset, joten pidän jokaisen selkärangan omaavan velvollisuutena olla antautumatta näihin painostuksiin.