Iso TRANS-urheilukeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NANSIKKI
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Omalta osaltani lähdin tähän väittelyyn siksi, että väitettiin ettei sukupuolta voi muuttaa. Sukupuoli voidaan eri hoitojen ja leikkausten kautta muuttamaan vastaamaan omaa sukupuoli-identiteettiä sekä sukupuoli voidaan muuttaa myöskin juridisesti. Se, että tuleeko sukupuolen korjanneesta miehestä biologisesti samanlainen kuin originaali nainen on sitten toinen asia. Chavez ei ole missään vaiheessa tarkentanut mitä hän sukupuolen muutoksella tarkoittaa.

Voidaanko oikeasti muuttaa? Ei transmiehellä ole toimivaa penistä eikä transnaisella toimivaa vaginaa. Nuo ovat vain kosmeettisia leikkauksia. Tiede ei ole tässä ollenkaan selvää ja se mikä tässä sekoittaa pakkaa on äänekkäät aktivistit. Englannissa alaikäisille tehdyt hormonihoidot lopetettiin oikeusjutun takia. Nuori valitti siitä miten häntä tuettiin sukupuolenvaihdossa eikä häntä haastettu ollenkaan. Nuori koki miten hänellä oli hoitamattomia mielenterveysongelmia ja hän sai vääränlaista hoitoa.

Samantyylisiä juttuja olen kuullut muuallakin. Nuoria poikia jotka tykkäävät runoudesta ja tanssista on alettu "valistaa" miten he ovatkin transnaisia ja miten kannattaisi aloittaa hormonihoito ennen murrosikää, että saadaan paras tulos. Nuo ovat kuitenkin pysyviä muutoksia ja on hullua miten alaikäisille voidaan tehdä tuollaista. Tuon ikäisiä ei pidetä tarpeeksi kypsinä päättämään seksuaalisuudestaan tai päihteiden käytöstä, mutta sukupuolenvaihdos muka voitaisiin tehdä.

Tunnen pari transsukupuolista ja heitä kaikkia yhdistää kovat mielenterveysongelmat ja olen usein miettinyt, että näinköhän oikea tapa hoitaa näitä on leikkaushoidot ja hormonihoidot varsinkin, kun masennus yms. on jatkunut vielä prosessin jälkeenkin.

Tunnen pari transsukupuolista ja heitä kaikkia yhdistää kovat mielenterveysongelmat ja olen usein miettinyt, että näinköhän oikea tapa hoitaa näitä on leikkaushoidot ja hormonihoidot varsinkin, kun masennus yms. on jatkunut vielä prosessin jälkeenkin.
Oon samaa mieltä MT ongelmasta ei ne noilla hoidolla parane

Frisbeegolffissa aletaan käyttämään järkeä.

The new PDGA gender-eligibility policy for PDGA Pro Majors – currently, Champions Cup, US Women’s Disc Golf Championships, Pro World Championships, and the European Open – says that transgender women are only eligible to compete “if they began medical transition during Tanner Stage 21 or before age 12, whichever is later,” which requires that an eligible transgender female must have begun taking testosterone suppressants before going through puberty as a male. This copies the controversial guidelines set by FINA, the international swimming federation, over the summer.
Sama homma uinnissa, ihanaa järjen käyttöä, maailmalla on vielä toivoa.

The international swimming federation said transgender women who had experienced male puberty could not compete in women’s events.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Painilajeissa on tietysti avoimia sarjoja, joissa on joka tapauksessa isot kokoerot yhdenkin sukupuolen sisällä. Mutta on 65-kiloinen mies joka tapauksessa aivan ylivoimainen 65-kiloiseen naiseen nähden. Kaikkein suurimmat erot tulevat naisten raskaassa sarjassa, joka on yleensä suunnilleen +70 kg. Tulee varmaan hyvä matsi 75-kiloisen naisen ja 110-kiloisen miehen välillä.

Mikä järki tässä on kummankaan kannalta? Tuohan on suunnilleen sama kuin jos osallistuisin Hippohiihtoihin seitsemänvuotiaiden sarjassa koska identifioidun koululaiseksi. Jotenkin vielä käsitän että saisin mielihyvää siitä että mua kohdellaan koululaisena, mutta se että saisin mielihyvää siitä että hiihdän kovempaa kun ne itseäni puolta lyhyemmät? Kuinka syvää itsepetosta tuo tarvitsee.

On niin vitun peruna video ettei voi olla 100% varma, mutta eikö toi oo gaby garcia? Ihan legit muija siis. Muuten kyllä semmonen roinattu hulk ettei mitään tolkkua 🤣

Gabi-Garcia.0_standard_709.0.0.0.jpg

Samantyylisiä juttuja olen kuullut muuallakin. Nuoria poikia jotka tykkäävät runoudesta ja tanssista on alettu "valistaa" miten he ovatkin transnaisia ja miten kannattaisi aloittaa hormonihoito ennen murrosikää, että saadaan paras tulos. Nuo ovat kuitenkin pysyviä muutoksia ja on hullua miten alaikäisille voidaan tehdä tuollaista. Tuon ikäisiä ei pidetä tarpeeksi kypsinä päättämään seksuaalisuudestaan tai päihteiden käytöstä, mutta sukupuolenvaihdos muka voitaisiin tehdä.

Sitten kun vielä lisätään se että terveydenhuolto on pahasti ruuhkaantunut niin tuossa on vielä vähemmän järkeä.

Katoin jonkun erittäin asiallisen kaverin jutun, jossa se kritisoi tota nuorten tuhoamista. Ne antaa pojille jotain lääkettä, jota pidettiin liian brutaalina vankilassa oleville raiskaajille kun kelattiin miten ne saatais lopettamaan se seksuaalinen väkivalta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom