Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites, kun teen tota penkkiä sillä tavalla ettei ole selkä kaarella (lahnana?), onko se jotenkin väärä tapa? Luulis että ottaa enemmä ku pidempi se matkaki joka nostetaan. Ottaako sitten enemmän rintaan kun on selkä kaarella?
Mites, kun teen tota penkkiä sillä tavalla ettei ole selkä kaarella (lahnana?), onko se jotenkin väärä tapa? Luulis että ottaa enemmä ku pidempi se matkaki joka nostetaan. Ottaako sitten enemmän rintaan kun on selkä kaarella?
Mikähän siinä on että penkissä sarjat tuppaa laskemaan paljon jyrkemmin kuin muut jos ei ole salilla päässyt vähään aikaan käymään...
Jotenkin hassun kuuloista että tekemällä ensin liikettä A saa välittömästi paremmat tulokset liikkeestä B, mutta who knows.
Olis maksimi tarkotus saada tiettyyn tavotteeseen vuoden loppuun mennessä ja lähellä ollaan 2x6:n ansiosta. Tuli mieleen, että kannattasko iha lopuks vetää hermotuksia jollai kolmosilla ym.?
Mites pakkotoiston pitkät ja pitkäkätiset miehet saa rautaa penkistä? Itse kuulun tähän kastiin, ja tuntuu että minua paljon lyhyempi reenikaveri saa puolet vähemmällä panostuksella penkkiätulosta hiluttua koko ajan minua paremmin ylöspäin. Tosin käytän itse kohtalaisen kapeaa otetta, tuntuu olkapäille paremmalta, kun ne kerran olen jo melkein rikkonut. Tämä asia koskee varmasti lihaskiinnityksiä ja vääntömomenttia.
Hyvä video tuossa ylhäällä, tuo kyynerpäiden kierto oli ihan uus juttu eli kokeiluun. kuinka monta treeni kertaa putkeen kandee kokeilla ykkösmaksimia? vain onko sama juttu kuin ns. peruspumppauksissa eli niin kaun kuin tulosta tulee.
eli olen nyt yrittänyt hinkuttaa maksimia ylös arvioin että sata pitäisi nousta. Tässä se mitä tein Lämmöt tanko ja ylös, 10x 40kg, 50kg x 6, 60kg x6 70kg x3 80kgx2, 90kg x1 95kg x1 97,5x1 ja vitut sata ei menny no tulin vähän alemmas ja yritin tehdä kordinoivan 95kg x1 95 x2, ja paukut loppu, mut eiks tää ole ihan oikea oppinen tapa mennä kohti satasta? eli tän tein viime perjantaina 10.12 nyt ma 13.12 tein 50% penkin korjasin tekniikkaa nyt ajattelin että teen pe 17.12 uuden yrityksen, noh siis jos siltä tuntuu. kommenttia