Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihin kohtaan se tanko kuuluisi laskea? Nännien alapuolelle? Oon huomannu että nostin kerran niin että laskin sen reilusti nännien alapuolella - seurauksena että olkapäissähän se nosto tuntui. Ei onneksi ole mitään vielä käynyt.

ite oon tyytynyt vetään selkää kaarelle mutta yksinkertasesti siitä ei tuu mitään jos yritän pistää lavat taakse, enemmänki häirittee nostoo :D

On paljon tärkeämpää saada lavat taakse kuin selkää kaarelle, ja kun saa lavat kunnolla taakse niin kaartakin tulee automaattisesti jo vähän.

Nyt on pakko sanoa että saan tästä pientä sairasta nautintoa, kun olet itse vittuillut hyvällä tekniikalla penkkaaville kaarella huijaamisesta ja muuta paskaa monessakin threadissa. Siinä nyt näät mihin se mahtava lahnapenkkailu johtaa.

Eise penkistä ole mennyt kun en ole sitä tehnyt, koitin tossa ku olkapää on rikki miten se tuntuu penkissä ja tuntuu juuri siltä et joku repeis sieltä suunniilta.

Mikäs se on oikea järjestys kun aletaan penkkaamaan, että mitä pitää tehdä.. makuulle penkille ottaa tangosta kiinni vetää lapoja yhteen ja selkää kaarelle ja sitten hakee jalat oikeille paikoille penkin alle, vaikka painopiste päkiöille? Ja siitä sitten alkaa punnerteleen ja tietysti oikranlainen hengitys on kaiken a ja o. Itsellä vaan on ongelma että en saa kyllä mitään painetta tuntemaan tuolla trapseissa niinkuin sanotaan, vaan olo on kun löysällä makaroonilla vaikka ois lavat yhdessä ja selkä kaarella..

Mikäs se on oikea järjestys kun aletaan penkkaamaan, että mitä pitää tehdä.. makuulle penkille ottaa tangosta kiinni vetää lapoja yhteen ja selkää kaarelle ja sitten hakee jalat oikeille paikoille penkin alle, vaikka painopiste päkiöille?

Monet tekee noin, itse taas hakkasin pitkään päätäni kiviseinään yrittäessäni tuolla tyylillä saada kaarta ja tukevaa asentoa aikaiseksi. Tilanne korjaantui vasta, kun opin ensin asettamaan jalat oikealle kohdalle maahan ja sitten jalat maassa pitäen tuomaan yläkropan tangon takaa oikeaan kohtaan penkkiä samalla selän kaarelle vääntäen, siis vähän tähän tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=g42qEE4erWY (paska leffa, mutta ei nyt ollut aikaa etsiä parempaa. Perusidea varmaan välittyy.)

En sano, että tuo absoluuttiasteikolla olisi mikään paras tapa, koska suurin osa ihmisistä ei hae asentoa noin, mutta mulle itselleni toimii. Kannattaa vain rohkeasti kokeilla ja testailla, millä tyylillä sen oman kroppansa saa parhaiten sinne tangon alle väännettyä.

Onko kellään lihasten kiinnityskohdat kipeytynyt kainaloista penkkaamisesta? Itse en ole pystynyt tavallista penkkiä tekemään aikoihin kun tuntuu heti kipeytyvän. Oiskohan tekniikassa olemassa joku tapa miten tämän vois välttää. Perus kerran viikkoon 2x6 penkkaamisestakin menee että ei liiasta reenistäkään pitäisi olla. Välillä niin kipeät ettei meinaa pelkkää tankoakaan saada rintaan asti.

Lahnanakin voi penkata kunhan oikeasti vetää ne lavat yhteen ja liikuttaa tankoa pallean päällä. Olkapäänostoilla on melkonen riski loukata itsensä, kun ja jos voimat kasvavat riittävästi ja pääsee isoihin painoihin.

Intoxication sanoi:
On paljon tärkeämpää saada lavat taakse kuin selkää kaarelle, ja kun saa lavat kunnolla taakse niin kaartakin tulee automaattisesti jo vähän.

Tänään vedin noi lavat yhteen kunnolla ja paljon parempi oli penkata, jopa sarjatkin tuntui pikkasen kevyemmiltä. Mitäs tota vinossapenkkiä tehtäessä, pitääkö sillonkin vetää noi lavat yhteen?

Tänään vedin noi lavat yhteen kunnolla ja paljon parempi oli penkata, jopa sarjatkin tuntui pikkasen kevyemmiltä. Mitäs tota vinossapenkkiä tehtäessä, pitääkö sillonkin vetää noi lavat yhteen?

Kyllä, ja kaarta myös. Jalkojen funktio on lähinnä estää liukumasta alas penkiltä (itselle käynyt monesti löysillä ferkkareilla näin enkä saa tankoa takaisin telinesiin).

Tänään kyllä hävetti ku lisäsin painoja viimekerrasta 7,5kilolla. (muistin vähän väärin mitä viimeks olin nostellu)
Ei siinä mittää lasken hiljaa rinnalle ja onneks siinä oli joku vierellä.

Onko kellään lihasten kiinnityskohdat kipeytynyt kainaloista penkkaamisesta? Itse en ole pystynyt tavallista penkkiä tekemään aikoihin kun tuntuu heti kipeytyvän. Oiskohan tekniikassa olemassa joku tapa miten tämän vois välttää. Perus kerran viikkoon 2x6 penkkaamisestakin menee että ei liiasta reenistäkään pitäisi olla. Välillä niin kipeät ettei meinaa pelkkää tankoakaan saada rintaan asti.

meinaatko siis rintalihaksen kiinnityskohtaa kainalon alueella? Itsellä ei koskaan muualta kipeydykään penkissä, kun sieltä. Palautumisongelmia ei kyllä löydy :/

ehkäpä. Vaikea sanoo kun tuntuu että koko alue kipeytyy mut ainakin tuosta kainalosta hauksien ihan juuresta kun painaa niin tuntuu aralta. Hiton pitkään kun lämmittelee niin kipu häviää mut tietää taas että se on sen jälkeen entistä kipeämpi.

Kokeile tehdä huijaripenkkiä kaarella ja muilla vippaskonsteilla(olkapäille parempi) niin ei välttämättä tunnu niin pahalta. Tai sit kannattaa lopettaa se penkkailu jos ei olkapäät kestä rehellistä penkkiä. :) Se penkkitulos niin tärkeä ole, että sen takia kannattaa itsensä rikkoa.

ehkäpä. Vaikea sanoo kun tuntuu että koko alue kipeytyy mut ainakin tuosta kainalosta hauksien ihan juuresta kun painaa niin tuntuu aralta. Hiton pitkään kun lämmittelee niin kipu häviää mut tietää taas että se on sen jälkeen entistä kipeämpi.

mahtaisko sulla olla jonkunlainen revähtymä rintalihaksessa jos ei kerran parane? Kannattais varmaan koittaa pitää vähän taukoa rintalihastreeneistä ja sit kun taas alottaa, niin vetää tosi huolelliset venyttelyt ja lämmittelyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom