Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite oon tyytynyt vetään selkää kaarelle mutta yksinkertasesti siitä ei tuu mitään jos yritän pistää lavat taakse, enemmänki häirittee nostoo :D
Nyt on pakko sanoa että saan tästä pientä sairasta nautintoa, kun olet itse vittuillut hyvällä tekniikalla penkkaaville kaarella huijaamisesta ja muuta paskaa monessakin threadissa. Siinä nyt näät mihin se mahtava lahnapenkkailu johtaa.
Eise penkistä ole mennyt kun en ole sitä tehnyt, koitin tossa ku olkapää on rikki miten se tuntuu penkissä ja tuntuu juuri siltä et joku repeis sieltä suunniilta.
Mikäs se on oikea järjestys kun aletaan penkkaamaan, että mitä pitää tehdä.. makuulle penkille ottaa tangosta kiinni vetää lapoja yhteen ja selkää kaarelle ja sitten hakee jalat oikeille paikoille penkin alle, vaikka painopiste päkiöille?
Lahnanakin voi penkata kunhan oikeasti vetää ne lavat yhteen ja liikuttaa tankoa pallean päällä. Olkapäänostoilla on melkonen riski loukata itsensä, kun ja jos voimat kasvavat riittävästi ja pääsee isoihin painoihin.
Intoxication sanoi:On paljon tärkeämpää saada lavat taakse kuin selkää kaarelle, ja kun saa lavat kunnolla taakse niin kaartakin tulee automaattisesti jo vähän.
Tänään vedin noi lavat yhteen kunnolla ja paljon parempi oli penkata, jopa sarjatkin tuntui pikkasen kevyemmiltä. Mitäs tota vinossapenkkiä tehtäessä, pitääkö sillonkin vetää noi lavat yhteen?
Onko kellään lihasten kiinnityskohdat kipeytynyt kainaloista penkkaamisesta? Itse en ole pystynyt tavallista penkkiä tekemään aikoihin kun tuntuu heti kipeytyvän. Oiskohan tekniikassa olemassa joku tapa miten tämän vois välttää. Perus kerran viikkoon 2x6 penkkaamisestakin menee että ei liiasta reenistäkään pitäisi olla. Välillä niin kipeät ettei meinaa pelkkää tankoakaan saada rintaan asti.
ehkäpä. Vaikea sanoo kun tuntuu että koko alue kipeytyy mut ainakin tuosta kainalosta hauksien ihan juuresta kun painaa niin tuntuu aralta. Hiton pitkään kun lämmittelee niin kipu häviää mut tietää taas että se on sen jälkeen entistä kipeämpi.