Iso penkkipunnerrusketju

Itse tiedän kyllä monta salilla kävijää joita ärsyttää se legendaarinen "paljo nousee penkistä" kysymys vaikka kovia tuloksia penkistä nostaakin.

Miksi? Kaippa nuo kyselijät vaan tahtovat tietää paljon vaffa setä pukkaa. Tuskimpa kukaan ilkeyttään kysyy.

Muutenkin erikoista miten tuosta penkistä mutistaan. Voimannostoa harrastelen niin penkistä kommentoitu useat kerrat (penkkaan 2x/vk). Kyykkyä teen yhtä paljon tai enemmän ja kummasti siitä ei ole kellään mitään sanottavaa.

Yks voimannostoliike siinä missä kyykky tai vetokin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole yliarvostettu. Kaikki miehet ainakin on joskus kokeillu penkkimaksimia ja haluu vertailla omia tuloksia isompien kaverien tuloksiin ja lopulta toteaa, että ''voihan vittu jätkä on haba.. näytäs hauis..''... Omia miettetä :)

Tilanne tuntuu muuttuneen viime aikoina, tai ainakin mitä olen kuunnellut. Aina kun joku on penkkaamassa, etenkin jos kokeilee maksimia, niin katotaan kun halpaa makkaraa loppu elämä :)

Muutenkin kun treenaa kotisalilla nyt, niin ei juuri ole tietoa mitä yleensä penkistä salilla nostetaan, kun täällä Pakkotoistossa kummiskin on ne kaikkein asiaan omistautuneimmat. Pienikokoinen kaverini kävi kokeileen penkkimaksimia puolen vuoden ryypäämisen ja treenaamattomuuden jälkeen: 100kg nousi. Olin että turha tässä sitten on enää treenata jos tommosia nostellan ilman treeniä :jahas:

Kylhän se on niin että yleensä niillä joilla penkki on huonoimpia liikkeitä eivät tykkää että niiltä kysytään "paljon sun penkki on". Näin oli mullakin nuorena jäppisenä kun aloittelin.Ajajttelin et miks ne ei kysy paljon vedät leukoja tai paljolla vedät kulmasoutua,silloin tuppas olee selkä ja hauis parhaat alueet mulla.
Välillä ei jaksais vastata paljon saan penkistä koska melkein kaikki kysyy heti vedätkö hormoneja.Välillä pyydetään näyttää hauista ja joskus jos ollaan jossain kämpillä ryyppäämässä pyydetään heittää paita pois ja näyttää lihaksia, joskus oon heittäny paidan pois ku oon ollu ihan tuupissa mut yleensä kieltäydyn koska se tuntuu typerältä pullistella.Penkkipunnerrus vaan tuppaa olemaan liike jonka kaikki tietävät ja sitä pidetään yläkropan kuningas liikkeenä.

Kato perkele, niinpä onkin järjestäny. Mulla on menny tuommonen ihan ohi. Olihan tuolla Suomen Voimanostoliiton sivuilla kilpailukalenterissa etelä-suomen raakavoimanoston mestaruuskisat, jossa näyttäis ilmoituksen mukaan olevan kaikki luokat ja sarjat junnuista alkaen.. tiiä sitten.

jaa että junnusarjaa olis? no sitten en ittekkään kunnolla tiennyt, hyvä näin.

70kg sarjaan 100kg tuloksella kisaamaan? Jos tuttu on 60,4kg, 15v ja nosti 101kg, ei kyllä kisaamaan kannata lähetä välttämättä 70 kilosella 100kg tuloksella :/

muistaakseni voi hyvin tulla kultamitali varustekisoissakin tolla tuloksella. taso on meinaan sellasta että...
kyllä kovimmat nostajat taitaa pääsääntöisesti löytyä jostain ihan muualta kuin kisoista, näin junnuissa.

Hyvin vastaa tohon. Ja mun tuttu on 45kg ja nostaa 625kg maasta.

70kg sarjaan 100kg tuloksella kisaamaan? Jos tuttu on 60,4kg, 15v ja nosti 101kg, ei kyllä kisaamaan kannata lähetä välttämättä 70 kilosella 100kg tuloksella :/

joo oon sun kanssa samaa mieltä, mut jos tekniikan ja reenin sais kohdalleen niin kyllä rupeis enemmän nousemaan.

Ei voi, virallisia raw-tuloksia ei ole vielä IPF/SVNL alaisuudessa olemassakaan. Elokuussa on epäviralliset raw-SM:t penkkipunnerruksessa jossa myös kaikki sarjat ja ikäluokat. Ensi vuodeksi ilmeisesti kyseinen raw-sm pyritään ottamaan jo virallisesti liiton vuosiohjelmaan mukaan. Ja ylempään vastaten: Ei ole olemassa mitään 70kg sarjaa, painoluokat menee 56kg, 60kg, 67,5kg, 75kg, 82,5kg, 90kg jne.

No siis itse teen siihe päälle nyt Dippejä leveellä otteella ja vipareita maaten.. Noissa tosin oon tehnyt molemmissa 3x8-12.. Päälikkeessä vaan 5x5

Kannattaako noi apuliikkeet tehä penkkipäivänä vai erikseen, ja kuinka loppuun noi kannattaa tehdä, ihan viimeseen toistoon asti?

Pääseekö 20-vuotiaana (-90 synt.) M20 sarjaan vai pitääkö mennä M23:siin? Oma järki ainakin sanoo että pitäis päästä M20

Perhana että alkaa motivaatio kasvamaan kun tätä foorumia selaa. Pakko alottaa taas kunnolla käymään salilla että saa lihaa luitten ympärille.

Perhana että alkaa motivaatio kasvamaan kun tätä foorumia selaa. Pakko alottaa taas kunnolla käymään salilla että saa lihaa luitten ympärille.

Hieno homma, että saat potkua Pakkiksesta! :thumbs:

5413d1124149437-ultimate-bodybuilding-gallery-kevin-levrone.jpg

Kertokaaha miten saan tuon penkin nousuun. Se on ollut jysähtäneenä 80kg jo monta kuukautta. Menin vetoa lyömään että saan heinäkuun loppuun mennessä sata kiloa mutta nyt alkaa näyttää etten tule saamaan sitä. Onko mahdollista nostaa penkki 80kg->100kg kahessa ja puolessa kuukaudessa. Olen käyttänyt tähän mennässä 2x6 mutta se ei ole tuntunut pahemmin toimivan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom