Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei

edit. anteeksi jos loukkasin

Ottihan tuo kyllä hiukan itsetunnon päälle, kun koululla opettajat ja kaverit ovat kehuneet kuitenki suht hyväksi penkkaajaksi. Ja olen minä kuitenkin koulun 3. vahvin poika :) Juhannnukseen mennessä olisi tavoite ottaa raakana ylös 75 kg, pitäis kyllä varmaan treenata vieläkin lujemmin, ei ne raudat sieltä itestään nouse PRKL!

Ottihan tuo kyllä hiukan itsetunnon päälle, kun koululla opettajat ja kaverit ovat kehuneet kuitenki suht hyväksi penkkaajaksi. Ja olen minä kuitenkin koulun 3. vahvin poika :) Juhannnukseen mennessä olisi tavoite ottaa raakana ylös 75 kg, pitäis kyllä varmaan treenata vieläkin lujemmin, ei ne raudat sieltä itestään nouse PRKL!

Iän perusteella oot ammattikoulussa/lukiossa. Miten voi olla mahollista, että reilun 60kg penkkaaja olis kolmanneks vahvin?
Miks kaikki kyselee, että onko hyvä penkkitulos ikäänsä ja painoonsa nähen? Kyselisitte kaveriporukasta/selailisitte 15v tuloksia täältä tms.

Meillä oli kuule ihan omat koulun väliset penkkipunnerrus kisat ja 3 parasta penkkaajaa sai palkinnoksi pullakahvit! Joten siinä se tuli todistettua! Ammattikoulussa olen ;)

Edit: 67,5 kg taltutettu tänään suorille käsille!! Kyllä se siitä!

Oon 20v 173/145kg ja penkkasin eilen 47,6kg. Onko hyvä tulos?

edit. niin ja oli paita päällä. Ilman ns "penkkipaitaa" ei oo hyvä kun se tanko tuntuu kylmältä kurkun päällä.

Morjesta, semmonen ongelma olisi, että ojentajissa on voimaa mutta penkkipunneruksessa ei painot oikein lähe rinnalta! Tässä vähän perustietoa tämän hetkisestä kunnosta:

-Penkki maximi leveällä otteella 120 kg
- 100 kg varmaan +10 toistoa, treenin loppuun meni vielä hyvä 8
- tänään otin leveän penkin päälle lankku penkkiä nii meni 120*9, 130*5

eli ei taida olla minulla oikein rintalihaksissa ruutia, niin arvelin jos täältä saisi hyviä ohjeita treenaamisen parantamiseksi?

Sitä heikkoa kohtaa vaan kehittämään. Eli ilmeisesti rinnalta lähtöä.

Sopiva rauta ja lopetat punnerruksen heti ku ojentajat tulee enemmän peliin mukaan niin pysäytät siihen ja takas rinnalle. Varsinkin laskun tulisi olla rauhallinen ja kotrolloitu, ettei sitä pomppauttamista tulisi, jos pomputtelet niin aiva sama teekkö tätä ollekkaa.

jeps, toppareita on tullu jo muutaman kerran otettuu ja se on tainu pikkasen auttaa mutta pitää kokeilla tuota tyyliä seuraavaksi. Mikäs olisi hyvä penkki ohjelma maksimi voiman saamiseksi?

Jotain apuliikkeitä kehii kans, viparit maaten penkiltä ja ristikkäistalja kunnon supistuksilla ja rinnalla tehtynä, penkki reenin päälle

Ja olen minä kuitenkin koulun 3. vahvin poika :)

Pena ei kyllä kerro kuka on vahvin poika vaan kyykyn, vedon ja penan yhteistulos:)

Jätä lankkupenkki pois kokonaan. Sitä tekemällä kehityt lankkupenkissä mutta et normaalissa penkkipunnerruksessa. Nopeuspenkki ja lattiapenkki on hyviä rinnalta lähtöön. Ja kokeile ottaa penkkiä pitkällä pysäytyksellä.
Nämä ainakin itsellä on toiminut rinnalta lähdön vahvistamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom