Massman
Banned
- Ikä
- 32
luulen kyl et toi massamies on trolli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
luulen kyl et toi massamies on trolli
Jotain apuliikkeitä kehii kans, viparit maaten penkiltä ja ristikkäistalja kunnon supistuksilla ja rinnalla tehtynä, penkki reenin päälle
No onhan toi tosi hyvä tulos! Ite 14v ja nostin pari kk sit sen 70kg. Kyllähän toi 93 on ikäsiis verrattuna aivan loistava tulos, arvelisin että harva saa luokaltasi edes 60kg ylös
Treenaatko kotisalilla ku noin tarkat painot (93) sait? Salillahan on painot 92.5 ja seuraava 95.0kg.
No kyllä (imo) 80 kg on helvetin hyvä tulos 15-16-vuotiaalle. Pakkiksen seuraaminen vääristää vaan. Se on eriasia mikä on omalla paikkakunnalla kova penkkitulos ja sitten pakkiksen kriteereillä kova tulos. Pakkiksella kun nyt sattuu olemaan kovia nostajia koko Suomesta. Niin aika turha miettiä, että kun täällä moni 15-16-vuotias vetää sen +100 kg penkistä niin ei se oma 80 kilon tulos oo mitään...^ Jeps, suurin osa 15-16 vuotiasta nostaa ykkosena jotain 40-50kg. Oiskoha mun yla-asteen ysin luokalta paras nostanu perati sen 60kg. ''Vitun kovana'' tuloksena pidettiin jotain 80kg+, (:hyväomat nakokantani hieman muuttuneet pakkiksen seuraamisen jalkeen.
Eine kuule kysy paljon sulla on kyykky kun kerrot amiksen ruokalassa kulkevas salilla.
Jos napataan kasa aktiivisesti ja maaratietoisesti sallilla kayvia 15-16 vuotiaita niin 80kg saattais osua aika lahelle keskiarvoa, eli siis ihan kelpo tulos. Jos taas ajatellaan ihan keita tahansa pullan mussuttajia ja bilehiiria, niin sillloin kylla - 80kg on erittain kova tulos. Ja naa kaikki nyt on ihan omista kokemuksista mutu tuntumalla heitettyja arvioita.:piis:No kyllä (imo) 80 kg on helvetin hyvä tulos 15-16-vuotiaalle. Pakkiksen seuraaminen vääristää vaan. Se on eriasia mikä on omalla paikkakunnalla kova penkkitulos ja sitten pakkiksen kriteereillä kova tulos. Pakkiksella kun nyt sattuu olemaan kovia nostajia koko Suomesta. Niin aika turha miettiä, että kun täällä moni 15-16-vuotias vetää sen +100 kg penkistä niin ei se oma 80 kilon tulos oo mitään...