Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihmettelen aina kun loistavasta liikkeestä yritetään tehdä rintalihaksen eristysliike. pellet penkkaa jalat ilmassa. IMO :D
En ole koskaan ymmärtänyt mitä siistiä on sotilaspenkissä.
Tää tekee mun mielestä tästä keskustelusta ihan parhaan, miks ihmisten pitää repii jotain egoa pönkittäviä syitä omalle treenaamiselle?Noh noh!!!:curs: Jalat ilmassa on kunnon RAW meininkiä!!
Tää tekee mun mielestä tästä keskustelusta ihan parhaan, miks ihmisten pitää repii jotain egoa pönkittäviä syitä omalle treenaamiselle?
Ei sillä venytyksellä ole niin merkitystä.
Tässä teille vähä mallia kuinka punnerretaan penkis http://www.youtube.com/watch?v=h1WPPTjO9MQ
Mulla ei hirviänä tunnu siinä ku tekee sarjaa nii rinnassa. Mikähän ois vikana?
Eli venyttely kasvattaa lihasta? Joogailijat ovatkin hirveitä monstereita...Kyllä mun mielestä ainakin on isokin merkitys. ainakin jos sitä lihaksen kasvatus mielessä treenataan..
Ettei vaan nosto "kaatuis olkapäille". Itselläkin ollut sama ongelma. Kannattaa kysyä jotain joka vähän tietää enemmän katsomaan sun suoritusta niin voitte yhdessä korjata ne tekniikkavirheet sit.Mulla ei hirviänä tunnu siinä ku tekee sarjaa nii rinnassa. Mikähän ois vikana?