Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muista kevyet viikot tai homma kusee.

Ryssäohjelmassa progressio on ohjelmassa. Ohjelma kestää sen kuusi viikkoa ja se on tarkoitus/pyrkimys tahkota läpi sellaisenaan, ei mitään "kevyitä" viikkoja...

Testaas vaikka 2x6 treenin ohella ja jätät vähän vähemmälle reenissä ojentajat ja rintalihakset, ja painotat vaikka penkkiin vähän enemmän. Ja siihen penkin päälle vaikka vielä vinopenaa tms.

onhan 70kg jo kova tulos noin nuorelle! toki olisit voinut kertoa muitakin asioita esim. mitä muuta harrastat, salikäynnit yms. yms. mutta kyllä on kova.

Onhan tuo hyvin! Ite olen 14v, n.180cm pitkä ja 65kg..
Itse kun alotin salin niin 50kg ei ihan noussu eli maksimi oli varmaanki 47.5 nykyään nousee 65kg ja reenannu vain jonku 2.5kk.. Elikkäs penkkiin tullu plussaa 17.5kg 2.5 kuukaudes. Ja tottakai teen muitakin liikkeitä kun penkkiä.. (ihan ohjelman mukaan :P)

okei ihan hyvältä kuulostaa:D itte kun aloitin niin penkistä nousi silloin noin 45-50 kg ja sarja painot siinä 30-35 kg. nyt ne on siinä 90-102 kg yritän nostaa penkissä painoa hitaasti pitääkseni paikat kunnossa. itte painoa löytyy 109-110 kg ja kun aloitin kehonrakennuksen niin painoin noin 60-62 kg ja pituus oli siinä 175 cm nyt pituutta on semmoset suurinpeirtein 180 cm.:puntti:

Mites muuten jos tulevaisuudessa sattuu niin et jokin sarja jää vajaaksi (ettei jaksa loppuun asti tehdä) niiin pitääkö seuraava viikko tehdä samalla tavalla kuin edellinen olisi kuulunut tehdä...?
Siis tossa ryssäpenkissä.

Kiits.

Mites muuten jos tulevaisuudessa sattuu niin et jokin sarja jää vajaaksi (ettei jaksa loppuun asti tehdä) niiin pitääkö seuraava viikko tehdä samalla tavalla kuin edellinen olisi kuulunut tehdä...?
Siis tossa ryssäpenkissä.

Kiits.

kyllä, edellisen viikon kertaus.

kumpi parempi ?

kumpi tyyli on parempi penkissä jos tulosta haluaa,tehdä monta toistoo pienillä painoilla vai muutama toisto mahdollisimman raskailla ?

okei ihan hyvältä kuulostaa:D itte kun aloitin niin penkistä nousi silloin noin 45-50 kg ja sarja painot siinä 30-35 kg. nyt ne on siinä 90-102 kg yritän nostaa penkissä painoa hitaasti pitääkseni paikat kunnossa. itte painoa löytyy 109-110 kg ja kun aloitin kehonrakennuksen niin painoin noin 60-62 kg ja pituus oli siinä 175 cm nyt pituutta on semmoset suurinpeirtein 180 cm.:puntti:

Kuinka kauan olet treenannut? Onko tossa näppäilyvirhe vai onko massaa tullut oikeasti 50 kiloa lisää!!?

kumpi tyyli on parempi penkissä jos tulosta haluaa,tehdä monta toistoo pienillä painoilla vai muutama toisto mahdollisimman raskailla ?
Riippuu siitä oletko kuinka pitkällä kehityksessä, noviisi vai keskitason uurtaja.

Pieni volyymi ja suuri intensiteetti, tee vaikka 3x5 2 krt viikkoon.

olen 16v penkkipunnerus ännätys on 110kg treeni vuosia on 2,3 vuotta

Onhan tuo HEMMETIN hyvin!!! Ja 14vuotiaana 70kg on myös hyvin.:thumbs:
Itse sain muistaakseni 14vuotiaana 60kg penkistä. Ja intissä 100kg=19vuotiaana. Paino intissä 80kg ja 14vuotiaana painoa en muista.
Ja satunnaisesti oon käynyt salilla ehkä 12-vuotiaasta saakka.
Nyt painoa 123kg ja kapean penkin tulos viime treeni kerralta 140kg 11toistoa. Leveällä otteella voi painoa lisätä samoihin toistoihin. Mutta en ole pitkään aikaan tehnyt leveällä. Ykkösen tuloksesta ei mitään hajua kun olkapäät ei kestä...

Kapeanpenkin suhde normipenkkiin

Elikkä mitenkäs täällä porukan kapeanpenkin ja normaalin penkin maksimit ovat.. Kun ittellä kapeella penkillä nousee 65kg ja normaalilla 67.5. Elikkä eroo on vain tuo 2.5kg.
Eikös kapeanpenkin tuloksen pitäis olla paljon huonompi kun normaalin..
Ja pituushan on 180 ja painoa 65kg ja ikää 14.5v. Reenaillut olen jonkun 3kk

olen nähnyt monia joilla kapea on parempi kuin normi...
jatka vaan molempien reenaamista
edit: itsellä heikko kapea joka johtuu vähäisestä kapean treenaamisesta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom