Iso penkkipunnerrusketju

nimenomaan se on minusta asiallista että kun tulos ilmoitetaan, kerrotaan myös millä tyylillä se on tehty. .

paras käydä kisoissa jos se on niin pilkun tarkkaa. siloin ei ainakaan yleensä paljoa perse saa nousta. on kyllä nähty tapauksia(kisoja) joissa sellaisetkin on hyväksytty :S. joskus muinoin moisesta nostosta klipinkin johonkin trediin laitoin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten on, saako pää nousta penkistä kun tekee sarjoja tai vaikka koittaa maximia? Tyhymältähän se kuullostaa (ja varmasti myös näyttää:lol2: ), mutta itellä kun nostan penkistä, niin sarjat liikkuvat paljon kepeämmin kun aina nostovaiheessa pää on suunnilleen "pystyssä". Perse pysyy kyllä penkissä ja jalat maassa, eikä mitään mieletöntä pompautustakaan tapahdu.

Miten on, saako pää nousta penkistä kun tekee sarjoja tai vaikka koittaa maximia? Tyhymältähän se kuullostaa (ja varmasti myös näyttää:lol2: ), mutta itellä kun nostan penkistä, niin sarjat liikkuvat paljon kepeämmin kun aina nostovaiheessa pää on suunnilleen "pystyssä". Perse pysyy kyllä penkissä ja jalat maassa, eikä mitään mieletöntä pompautustakaan tapahdu.

Oli siitä muistaakseni jossain aiemmassa threadissa jotain puhetta. Jos ei ole tullut vielä niin semmoinen sääntöehotus oli tulossa. Mut jos et kilpaa nosta niin edelleenkään sillä tuskin on niin huomattavaa merkitystä :)

Miksiköhän sitä penkkitulosta noin kovasti arvostetaan? Eikö egot tehdä pienemmillä painoilla puhtaita toistoja?

no miltä susta tuntuu jos joku kakru tulee ja nostaa 50 kg enemmän kuin sinä? oletko kade, iloinen hänen puolestaan, vittuuntunut omaan surkeuteesi??? älä valehtele!!!

Itse asiassa en ole. On iän myötä tullut järkeä tekemisiin ja itsetunto ja varmuus tulee aivan muista asioista kuin siitä mitä nostan penkissä tai maastavedosta ym.

Enpä löytänyt söörtsillä mitään joten siksi kysynkin:

Näin tässä yks päivä salilla ku yks äijjä teki penkkiä silleen, että sillä oli vaan toisella puolella painot. Ei tainnu mitkään jättimäiset romut olla ja vaihto puolta aina sarjan jälkeen... Eli onko tällaisessa liikkeessä mitään järkeä?

Osaa tasoittaa liikeradan, ettei tanko heilu, paremmin, jos noin tekee, ainakin olettaisin niin. Tuo kohdistaa enemmän toiselle puolelle kehoa.

Ai niin, siis onko järkeä? En ole kokeillut, muttei toisinaan ehkä mikään turha temppu.

Enpä löytänyt söörtsillä mitään joten siksi kysynkin:

Näin tässä yks päivä salilla ku yks äijjä teki penkkiä silleen, että sillä oli vaan toisella puolella painot. Ei tainnu mitkään jättimäiset romut olla ja vaihto puolta aina sarjan jälkeen... Eli onko tällaisessa liikkeessä mitään järkeä?

En usko ennen kuin itse näen :lol2: .:kuvia:

Minä taas olen nähnyt että vasemmalla puolella 10kg paino ja oikella 15 kg... Sitten sarjan jälkeen vasemmalla 20kg kiekko ja oikealla 15 kg ja sitten sen jälkeen vasemmalla 20kg ja vasurilla 25 kg...

Voi olla että on sama juttu kuin aloittaja kertoi, mutta onko TUOSSA mitään järkeä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom