Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä lasken pomppupenkin samaan kategoriaan kuin munat katossa penkin tai älyttömän perse penkissä kaaripenkin.

Perse penkissä ja selkä kaarella on oikea penkkipunnerrustekniikka. Noista muista ei varmaan tarvitsekaan puhua...

Johtaja S;1373321pitääkö antaa tangon pudota kovaa rinnalle ja pompauttaa sitä rinnalla niinkun näkee joidenkin tekevän vai häh??[/QUOTE sanoi:
voi helevetti!:hyper:

olipa hyvä,että tulit Pakkotoistolle.

älä ota noista jannuista mallia!:lol2:

No ei sitä nyt pakko ole ihan täysin sitä liikettä pysäyttää jos nyt et kisoihin ole menossa ja harjoittele merkistä nostamista. Ite ainakin teen penkin niin että kevyt hipaisu rintaan ja romut ylös, ilman minkäänlaista pomppua.

No ei sitä nyt pakko ole ihan täysin sitä liikettä pysäyttää jos nyt et kisoihin ole menossa ja harjoittele merkistä nostamista. Ite ainakin teen penkin niin että kevyt hipaisu rintaan ja romut ylös, ilman minkäänlaista pomppua.

näin tekee varmasti myös suurin osa salilla käyvistä.

Jos penkki maksimia testataan salilla niin mun mielestä on ihan sama mikä on tyyli kunhan tanko koskettaa rintaa ja siitä suorille käsille,jalat lattiassa,eikä missään korokkeella.Kyllä niitä piipittäjiä löytyy jotka ei itse saa jotain kilo määrää ylös ja sitten alkaa selittämään tyylistä ja morkkaamaan jonkun toisen tyyliä.:curs: .
Kisat on sitten eri juttu.menee sinne jos ei jonkun tyyli miellytä.

Jos penkki maksimia testataan salilla niin mun mielestä on ihan sama mikä on tyyli kunhan tanko koskettaa rintaa ja siitä suorille käsille,jalat lattiassa,eikä missään korokkeella.Kyllä niitä piipittäjiä löytyy jotka ei itse saa jotain kilo määrää ylös ja sitten alkaa selittämään tyylistä ja morkkaamaan jonkun toisen tyyliä.:curs: .
Kisat on sitten eri juttu.menee sinne jos ei jonkun tyyli miellytä.

Vitut. Perse lankussa pitää olla, olkoonki salienkka.

Aika samahan se on miten sen penkkimaksimin nostat ylös kunhan sarjaa teet oikeella tekniikalla. Ketään kuitenkaan kiinnosta paljon oot nostanu, eli jos se saa sut tyytyväiseks et nostat 120kg kauheella kaarella ja perse 30cm ilmassa niin olkoot. Ittees siinä kusetat :) ...ja ehkä myös kavereita, jotka on saattanu tehdä oman maksiminsa rehdisti tyylillä.

ja sit ite aiheeseen, eli luet http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40462 niin oot helvetisti viisaampi :)

Aika samahan se on miten sen penkkimaksimin nostat ylös kunhan sarjaa teet oikeella tekniikalla. Ketään kuitenkaan kiinnosta paljon oot nostanu, eli jos se saa sut tyytyväiseks et nostat 120kg kauheella kaarella ja perse 30cm ilmassa niin olkoot. Ittees siinä kusetat :) ...ja ehkä myös kavereita, jotka on saattanu tehdä oman maksiminsa rehdisti tyylillä.

Niin joo jos tommosista hiluista puhutaan,niin samahan se on miten pukkaa,mut jos on paljon rautaa tangossa niin esim. nostokulma on jo tärkeä olkapäittenkin takia.:D .

Sitä voi jokainen koittaa kuinka paljon se perseen nostaminen ja kauhee kaari todella auttaa. Sitten kun huomaa ettei se oma ykkönen nousekaan maagisesti 50:tä kiloa, niin voi kommentoida uudestaan.

Sepsis puhuu totta. Yleensä, korostan yleensä, nämä suurimmat runkkuvalittajat on niitä jotka penkkaa itse niin vähän, ja on kateellisia vahvemmille sälleille, ja jotka sitten itkevät täällä netissä että "joo tänään se 120 kilonen mörkö penkkas perse ilmassa, vittu mikä pelle, en arvosta yhtään" Salilla mennään sitten pitkin seiniä ja pää perseessä väistellen niitä "pellejä" Voihan sitä huomauttaa 170 kiloa penkkaavaa tekniikan vääryydestä ei siinä mitään, mutta ei silloin jos itse penkkaa 80 kiloa. Onneksi mä arvostan aina voimaa, oli tyyli sitten mikä tahansa.

Sepsis puhuu totta. Yleensä, korostan yleensä, nämä suurimmat runkkuvalittajat on niitä jotka penkkaa itse niin vähän, ja on kateellisia vahvemmille sälleille, ja jotka sitten itkevät täällä netissä että "joo tänään se 120 kilonen mörkö penkkas perse ilmassa, vittu mikä pelle, en arvosta yhtään" Salilla mennään sitten pitkin seiniä ja pää perseessä väistellen niitä "pellejä" Voihan sitä huomauttaa 170 kiloa penkkaavaa tekniikan vääryydestä ei siinä mitään, mutta ei silloin jos itse penkkaa 80 kiloa. Onneksi mä arvostan aina voimaa, oli tyyli sitten mikä tahansa.
Hiukan :offtopic: mutta sanonpa kuitenkin. Sama keskustelu on käyty useaan otteeseen koskien kyykkyä. Toisten mielestä kyykky ei ole kyykky, jos sitä ei ole tehty niin syvälle kuin pääsee. Päteekö kyykyssäkin sama "tyyli on vapaa" -homma? Voisihan sitä perse ilmassa, kylkiluut murtavan pompun kera, nostamista verrata vajaaseen kyykkyyn.

Eihän tässä ole loppujen lopuksi kyse muusta kuin tulosten vertailukelpoisuudesta. Jos oma tulos on huonompi, löytyy toisen tekniikasta aina jotain, joka selittää hänen paremman tuloksensa :lol2:

Edit: silti en väheksy runkkupenkkaajia, koska yleensä ne on niitä salin isoimpia karjuja, ja sillä tekniikalla on kasvatettu se 140 sentin rinta, eli pidän turpani kiinni, ja katson kun 150 kilon sarjapainot liikkuu kuin ilmaa.[/QUOTE]

:D

kauhiaa jeesustelua aina tästä penkkaamisesta. kyllä moni kisailijakin ottaa ihan rennolla meiningillä sen penkkaamisen eli pientä tai joillakin vähän suurempaakin ryskäystä liikkeessä(tämäkin on varmaan joillekin jeesustelijoille yllätys). ei sitä tartte niitä reenejä niin hauan vakavasti aina tehdä. ei se keltään oo pois jos joku vähän pomppauttelee tai jos vähän se peppu nousee. keskittykää vaan siihen omaan tekemiseen niin saattaa se 100kiloa nousta jo tän vuosi kymmenen lopussa ;). kandeehan se tekniikka kuitenkin katsoa kuntoon jonkun osaavan kanssa, mutta sekään ei tarkoita sitä että reeneissä kaikki harjoitukset tulisi tehdä niinkuin kisoissa..

nimenomaan se on minusta asiallista että kun tulos ilmoitetaan, kerrotaan myös millä tyylillä se on tehty. Pompulla, perse nousee jne. Muutenhan sillä ei ole mitään väliä miten sen raudan on nostanut.

Mä ymmärrän että se perse voi tiukassa nostossa vähän irrota penkistä, kuhan ei ole valmiiksi jo munat katossa kun lähdetään toistoa tai sarjaa tekemään.

Se suurempi pomputtelu on ainaki isommilla raudoilla jo vähän riskiä touhua. Eihän sitä tankoa normaalissa talitreenissä tartte rinnalle sekunniksi pysäyttää, mutta en ymmärrä sen pomputtamisen pointtia. Itsellä parani penkki heti kun lopetin pomputtelut kokonaan.

Mä kun tein pompulla joskus testisarjaa penkissä, niin ne toistot meni ihan vituilleen. Tiputin nopeesti rinnalle, mutta nostaminen oli jo pompun takia tuskasta. Se pompautus veti koko liikeradan perseelleen, näin ollen hylkäsin kyseisen tekniikan hyödyttömänä, lisäksi se sattu kun sen tangon tosta pompauttaa, auts. Paras tyyli mulla on hallittu melko hidas lasku ja mahd. terävä nosto, mutta ilman pomppua vaan kevyt touchi rintaan ja ylös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom