Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lasken pomppupenkin samaan kategoriaan kuin munat katossa penkin tai älyttömän perse penkissä kaaripenkin.
Johtaja S;1373321pitääkö antaa tangon pudota kovaa rinnalle ja pompauttaa sitä rinnalla niinkun näkee joidenkin tekevän vai häh??[/QUOTE sanoi:voi helevetti!
olipa hyvä,että tulit Pakkotoistolle.
älä ota noista jannuista mallia!:lol2:
No ei sitä nyt pakko ole ihan täysin sitä liikettä pysäyttää jos nyt et kisoihin ole menossa ja harjoittele merkistä nostamista. Ite ainakin teen penkin niin että kevyt hipaisu rintaan ja romut ylös, ilman minkäänlaista pomppua.
On se, mutta kyllä olen nähnyt niitä jo varmaan kivuliaan näköisiä riemukaaria. Kai jotkut on sitten niin notkeita.
Jos penkki maksimia testataan salilla niin mun mielestä on ihan sama mikä on tyyli kunhan tanko koskettaa rintaa ja siitä suorille käsille,jalat lattiassa,eikä missään korokkeella.Kyllä niitä piipittäjiä löytyy jotka ei itse saa jotain kilo määrää ylös ja sitten alkaa selittämään tyylistä ja morkkaamaan jonkun toisen tyyliä.:curs: .
Kisat on sitten eri juttu.menee sinne jos ei jonkun tyyli miellytä.
Aika samahan se on miten sen penkkimaksimin nostat ylös kunhan sarjaa teet oikeella tekniikalla. Ketään kuitenkaan kiinnosta paljon oot nostanu, eli jos se saa sut tyytyväiseks et nostat 120kg kauheella kaarella ja perse 30cm ilmassa niin olkoot. Ittees siinä kusetat ...ja ehkä myös kavereita, jotka on saattanu tehdä oman maksiminsa rehdisti tyylillä.
Niin joo jos tommosista hiluista puhutaan,niin samahan se on miten pukkaa,mut jos on paljon rautaa tangossa niin esim. nostokulma on jo tärkeä olkapäittenkin takia.:D .
Kyllä perseen nostamisella saa reilusti kiloja lisää...Sitä voi jokainen koittaa kuinka paljon se perseen nostaminen ja kauhee kaari todella auttaa. Sitten kun huomaa ettei se oma ykkönen nousekaan maagisesti 50:tä kiloa, niin voi kommentoida uudestaan.
Just näin. .Sitä voi jokainen koittaa kuinka paljon se perseen nostaminen ja kauhee kaari todella auttaa. Sitten kun huomaa ettei se oma ykkönen nousekaan maagisesti 50:tä kiloa, niin voi kommentoida uudestaan.
Hiukan mutta sanonpa kuitenkin. Sama keskustelu on käyty useaan otteeseen koskien kyykkyä. Toisten mielestä kyykky ei ole kyykky, jos sitä ei ole tehty niin syvälle kuin pääsee. Päteekö kyykyssäkin sama "tyyli on vapaa" -homma? Voisihan sitä perse ilmassa, kylkiluut murtavan pompun kera, nostamista verrata vajaaseen kyykkyyn.Sepsis puhuu totta. Yleensä, korostan yleensä, nämä suurimmat runkkuvalittajat on niitä jotka penkkaa itse niin vähän, ja on kateellisia vahvemmille sälleille, ja jotka sitten itkevät täällä netissä että "joo tänään se 120 kilonen mörkö penkkas perse ilmassa, vittu mikä pelle, en arvosta yhtään" Salilla mennään sitten pitkin seiniä ja pää perseessä väistellen niitä "pellejä" Voihan sitä huomauttaa 170 kiloa penkkaavaa tekniikan vääryydestä ei siinä mitään, mutta ei silloin jos itse penkkaa 80 kiloa. Onneksi mä arvostan aina voimaa, oli tyyli sitten mikä tahansa.