Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodypena sanoi:Koitan n. puolen tunnin päästä ekaa kertaa 100kg, mahtaako ees nousta
Viikko sitten meni 6x86kg, tiukkaa tekee kyl ;)
meinaatko siis että tuo 65-85 on ykkönen?? ..ja ihan hyvin tuo 70kg on..sama oli itsellä ennen sali treeniä.tiieitiijuu sanoi:tollaset 15-16v treenaajat näyttäs nostelevan salilla keskimäärin 65-85 väliltä, tosin niitä yli 70kg nostelevia en oo koskaan nähny hinkkaamassa muuta ku penkkiä :D
mutta alkuperäseen kysymyksee ei tuo 70kg ainakaan huonosti ole ikäiseltäsi kaverilta.
-Bull- sanoi:Ite kun olin just täyttäny 14 nii nostin 60kg noin ja paino oli 40kg.aika pieni silloin ikäisekseni
M.U. sanoi:Tässähän vallan masentuu kun lukee muiden suunnilleen saman ikäisten tuloksia. Ite aloitin joskus helmikuussa treenamisen ja silloin en saanut edes 40kg nousemaan. 50kg nousi joskus pari kuukautta sitten, sen jälkeen en ole maksimia kokeillut. Sarjaa teen tällä hetkellä 42.5kg:lla 6 toistoa per sarja. Mulla ei kyllä syömiset ole ihan kunnossa, mutta oon pikkuhiljaa yrittänyt parantaa.
M.U. sanoi:Tässähän vallan masentuu kun lukee muiden suunnilleen saman ikäisten tuloksia. Ite aloitin joskus helmikuussa treenamisen ja silloin en saanut edes 40kg nousemaan. 50kg nousi joskus pari kuukautta sitten, sen jälkeen en ole maksimia kokeillut. Sarjaa teen tällä hetkellä 42.5kg:lla 6 toistoa per sarja. Mulla ei kyllä syömiset ole ihan kunnossa, mutta oon pikkuhiljaa yrittänyt parantaa.
huumor sanoi:meinaatko siis että tuo 65-85 on ykkönen?? ..ja ihan hyvin tuo 70kg on..sama oli itsellä ennen sali treeniä.