Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dobermann sanoi:Niin se varmaan täytyy kyllä tehdä. Oon vaan aika pihi raha-asioissa eikä yksityiselle meno houkuttele
-edit- Vituttaa vaan niin paljon et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin
ei oo, penkki on arvoasteikolla just siellä missä sen kuuluukin olla elikkä numero 1. dobermann, voin kuvitella vitutuksen määräsi, itselleni tuollainen vastaavanlainen tapaturma olisi kyllä myrkkyä, mutta nyt uusia tuulia hakeen punttailusta ja panostamaan eri asioihin, tsemiä kyllä se siitä kun pääset maksimaalisen vitutuksen yli :thumbs:Denzel sanoi:ite oon kohta kyllä vasta 17 mutta oon tässä kyllä huomannut ku jonku kanssa alkaa puhumaan salilla käymisestä niin ensimmäisenä kysytään:"paljo nostat penkistä"? ihme hommaa
Dobermann sanoi:Niin se varmaan täytyy kyllä tehdä. Oon vaan aika pihi raha-asioissa eikä yksityiselle meno houkuttele
niin tai sitten niinkuin jopet showssa oleva lääkäri, vaiva ku vaiva niin aina bebanteenia :DOlakinte sanoi:Nuo vitun terveyskeskukset antaa joka kerta saman lausunnon: "Lepoa ja lenkkeilyä!".
.
joo klassikkohan se. jope on ygönen, joka kerta naurattaa tuo lääkäri kaikkonen yhtäpaljon vaikka ne katsois miljoona kertaa :DSniffDaddy sanoi:Ootko kokeillut Bebanteenia? Tuosta on tullut jo kaveripiirissä klassikko. Helvetin tyhmä juttu, silti naurattaa aina. :D :whip:
Sorry, .
neutraali sanoi:niin tai sitten niinkuin jopet showssa oleva lääkäri, vaiva ku vaiva niin aina bebanteenia :D
joo ja tuota pitää muistaa ottaa sitä tarpeeksi jyrkkään nii se potkasee ;)neutraali sanoi:niin tai sitten niinkuin jopet showssa oleva lääkäri, vaiva ku vaiva niin aina bebanteenia :D
neutraali sanoi:ei oo, penkki on arvoasteikolla just siellä missä sen kuuluukin olla elikkä numero 1.