Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse käyn pelkästään yksityisellä lääkärillä. Siellä saa sentään kunnon palvelua.:)

Varaa nyt hyvä mies se aika sieltä YKSITYISLÄÄKÄRILTÄ ja mielellään vielä urheiluun erikoistuneelta. Se pelkkä yksi käynti ei maksa kun jotain 40-50 euroa ja kukaan ei sieltä esim. sinne magneettikuviin väkisin kanna. Tällaisten vaivojen takia on aika turha arvauskeskuksessa käydä, tai sitten ainakin pitää vaatimalla vaatia sieltä lähete alaan erikoistuneelle lääkärille.

Pikkuveljeltä revähti jokunen vuosi sitten rintalihas, samantyylistä ohjetta sai ja vieläkään ei pysty kunnolla tasapenkkiä tekemään ja tuskin tulee pystymäänkään. Jotain arpikudos? juttua sinne rintalihoihin jäi.

Näin on. Varaa aika urheilulääkärille heti. Jatkossa sitten pidä parempaa huolta terveydestäsi, kunnon alkulämmittelyt ja loppuverryttelyt, ja mene aina heti yksityislääkärille jos jotain tapahtuu. Rahaahan se maksaa, mutta terveys on väärä paikka säästää.

Mikään ei välttämättä ole vielä ohi, joten tsemiä!

Mitäs helskattia siellä magneettikuvissa viisastuu jos on selvä että lihas on revähtänyt?

Ihan turha tässä arpoa mitä voi tehdä millekin. Asiansa osaava yksityisen puolen erikoislääkäri saattaa pystyä moneen monessa asiassa. Varsinkin kun hän ensin ottaa kunnolla selvää mistä on kyse.

Niin se varmaan täytyy kyllä tehdä. Oon vaan aika pihi raha-asioissa eikä yksityiselle meno houkuttele :)

-edit- Vituttaa vaan niin paljon et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin

Dobermann sanoi:
Niin se varmaan täytyy kyllä tehdä. Oon vaan aika pihi raha-asioissa eikä yksityiselle meno houkuttele :)

No nyt ei oo kyse mistään paskasijoituksesta vaan sun terveydestä. Mä en tota pihi-syndroomaa tajua kun pantataan rahaa tilillä ja ihaillaan saldoa. Asia vaan saattaa olla niin, et oikeanlaisella hoidolla sun kroppa saadaan kuntoon ja voit jatkaa reenejä. Kyllä sitä on pahempiakin vaivoja hoidettu kun rintalihaksen revähtymät! Lääkäriin, mars :whip:

Denzel sanoi:
ite oon kohta kyllä vasta 17 mutta oon tässä kyllä huomannut ku jonku kanssa alkaa puhumaan salilla käymisestä niin ensimmäisenä kysytään:"paljo nostat penkistä"? ihme hommaa
ei oo, penkki on arvoasteikolla just siellä missä sen kuuluukin olla elikkä numero 1. dobermann, voin kuvitella vitutuksen määräsi, itselleni tuollainen vastaavanlainen tapaturma olisi kyllä myrkkyä, mutta nyt uusia tuulia hakeen punttailusta ja panostamaan eri asioihin, tsemiä kyllä se siitä kun pääset maksimaalisen vitutuksen yli :thumbs:

Dobermann sanoi:

No vittuako siinä sitte itket! Jos ei kerta naposta mennä lääkärille, nii sitte et mee ja et reenaa täysillä. On myös toinen vaihtoehto....Työnnyt lähimmälle urheilupolille ja saat todellakin oikeaa hoitoa. Nuo vitun terveyskeskukset antaa joka kerta saman lausunnon: "Lepoa ja lenkkeilyä!".

PS:Mulla alkaa suikka hurista heti jos en pääse salille jonkun sairauden takia.

Dobermann sanoi:

Urheilu ja vapaa-ajan vakuutus r0x.

Arvatkaapa vaan oliko minulla moista, kun käsi napsahti? no ei tietenkään XD

nm: 2x 130e~ yksityiskäynneistä maksanut URHO. :david:

edit:

Niin ja mitä yksityislääkäreihin tulee: He osaavat hommansa, en luota paljoakaan muihin lekureihin.

Olakinte sanoi:
Nuo vitun terveyskeskukset antaa joka kerta saman lausunnon: "Lepoa ja lenkkeilyä!".

.
niin tai sitten niinkuin jopet showssa oleva lääkäri, vaiva ku vaiva niin aina bebanteenia :D

edit :offtopic:
SniffDaddy sanoi:
Ootko kokeillut Bebanteenia? Tuosta on tullut jo kaveripiirissä klassikko. Helvetin tyhmä juttu, silti naurattaa aina. :D :whip:

Sorry, :offtopic: .
joo klassikkohan se. jope on ygönen, joka kerta naurattaa tuo lääkäri kaikkonen yhtäpaljon vaikka ne katsois miljoona kertaa :D

neutraali sanoi:
niin tai sitten niinkuin jopet showssa oleva lääkäri, vaiva ku vaiva niin aina bebanteenia :D

Ootko kokeillut Bebanteenia? Tuosta on tullut jo kaveripiirissä klassikko. Helvetin tyhmä juttu, silti naurattaa aina. :D :whip:

Sorry, :offtopic: .

Ei kannata treenailla penaa, jos tulee olkapäähän jokin äkillinen vamma. Itsellä meni olkapäästä nivelside syksyllä 2003 ja sen seurauksena oikean solisluun pää syöpyi (luuta on tuhoutunut). Penkkaamiset jäi välittömästi sivuun, mutta syöpyminen oli kuitenkin alkanut. Sille ei ollut/ole mitään tehtävissä... kipua voi lievittää "sahaamalla" pienen palan pois solisluun päästä, mutta ortopedin mukaan ei kannata sen jälkeenkään mihinkään sm-tuloksiin penassa pyrkiä. Itsellä toi vamma hieman säikäytti ja opetti arvostamaan omaa terveyttä. 1,5 vuotta tullut jo tuosta helvetin vammasta kärsittyä... vitutus on armoton :( Pidin silloin penkkiä liikkeiden ykkösenä... niin pidän edelleenkin, mutta tuloksia ei paljon enää uskalla hakea. Nyt rinta-treenit menee periaattessa taljoilla, vipareilla ja vinopenkillä pumppaillen.

neutraali sanoi:
ei oo, penkki on arvoasteikolla just siellä missä sen kuuluukin olla elikkä numero 1.

Ja perusteluja, kiitos!

Toisaalta helpottaahan kummasti omaa treeniä kun kaikki puuhelmipojat ovat ryhmittyneet penkkien tuntumaan ja saa itse rauhassa keskittyä esimerkiksi kyykkyyn. ;)

Neutraali, treenaatko muuten jalkoja ollenkaan? Rispektit kovista ylävartalotuloksista mutta kyllä alakerrankin TÄYTYY olla kunnossa.

En kyllä täysin varauksetta suosittele yksityistä urheilulääkäriä. Tuli nimittäin käytyä näyttämässä olkapäätä Mehiläisessä. Lääkäri oli yli puoli tuntia myöhässä ja hieman heilutteli ja katseli kättä ja passitti fysioterapeutille. Käteen jäi 70 euron lasku ja reseptejä tulehduslääkkeisiin. Luonnollisesti fysioterapia olisi tullut maksamaan vielä paljon lisää. Ei yleislääkärit paljoa voi tehdä yksityiselläkään.

Menin sitten kunnallisen kautta fysioterapeutille ja halvaksi tuli. Palvelukin oli hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom