Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka olet saanut reväytettyä olkalihaksesi 6 kertaa putkeen? Itse olen oppinut virheistäni. (kokenut saman kerran, eikä toista tule)

Sepsis sanoi:
Kuudes kerta etkä vieläkään ole käynyt lääkärissä?!?!?!? Mene nyt herranjumala näyttämään sitä jollekin asiantuntijalle.

Kyllä mä veikkaan, että lääkärissä on ennen tätäkin käyty :rolleyes:

voi kyllä mennä vähän aiheesta ohi mut ootko doberman ollu kovakin penkkaaja??..meinaan et millasia rautoja liikuttelit ja millasis meni paikat??

penneck sanoi:
Nyt rupeet vaan kyykkään sitäkin enemmän! Penaa arvostetaan ihan liikaa..

Aivan! mutta onhan se kova jätkä joka nostaa eniten penkistä..no ei vaiskaan.. :lol2: ite oon kohta kyllä vasta 17 mutta oon tässä kyllä huomannut ku jonku kanssa alkaa puhumaan salilla käymisestä niin ensimmäisenä kysytään:"paljo nostat penkistä"? ihme hommaa

Thomson sanoi:
Kyllä mä veikkaan, että lääkärissä on ennen tätäkin käyty :rolleyes:

Lueppa tuo Dobermannin postaama linkki aikaisemmista tapahtumista. niin siellä mies itse ainakin sanoo, ettei lääkärissä ole kertaakaan käynyt.
:itku:

Sepsis sanoi:
Lueppa tuo Dobermannin postaama linkki aikaisemmista tapahtumista. niin siellä mies itse ainakin sanoo, ettei lääkärissä ole kertaakaan käynyt.
:itku:

Arvauskeskuksessa yleensä kehotetaan lopettamaan treenaus ja annetaan korkeintaan joku tulehduskipulääke kuuri..

Ainakin näin on käynyt allekirjoittaneelle jokaikinen kerta kun on lääkärin juttusilla käynyt.

Joo, eiköhän burana ja kevyt venyttely oo se TK:n peruslääke eli aika turha reissu.
Ootko sä penkannut aina samalla otteellaa vai ootko vaihdellut oteleveyttä. Jos oot hirveen leveällä tehnyt niin ei mikään ihmekään jos on vähän paikat paukkunut. Laita nyt vaan se olka/tissi kuntoon ja yritä vaikka jotain talja/peck-deck systeemiä, kyllä niitä tissejä voi muutenkin yrittää tehdä ku pelkällä penkillä jos ei paikat kestä.
Sähän voit aloittaa uuden trendin: haba-reisispedeily ei enää haba-penkkipellejä:D

Mariuz sanoi:
Arvauskeskuksessa yleensä kehotetaan lopettamaan treenaus ja annetaan korkeintaan joku tulehduskipulääke kuuri..

Ainakin näin on käynyt allekirjoittaneelle jokaikinen kerta kun on lääkärin juttusilla käynyt.

Kuudes kerta putkeen noin lyhyen ajanjakson sisällä vaan saattaa viitata siihen, että siellä on oikeasti jotain rakenteellista rikki, joka ei välttämättä levolla noin vaan parane ja uusii helposti.

Jos näin ei ole, niin sitten treenissä joku mättää pahasti.

Mariuz sanoi:

Juuh aivan samat löpinät sanottiin minullekkin muutama vuosi takaperin terveyskeskuksesta. Olkapää mennyt jo kahteen otteeseen. Vuonna 2001 ja viimeksi vuonna 2003 jolloin parantuminen kesti lähes puoli vuotta.

Viimeisimmän revähdyksen jälkeen lekuri sanoi että en voi tehdä enää ikinä penkkiä mutta tässä sitä ollaan jopa suhtkoht hyvässäkin penkkikunnossa.

Tiedän yhden tyypin jolla on mennyt olkapää paskaksi toistakymmentä kertaa mutta aina hän on sieltä vaan ylös kivunnut eikä ole siis antanut periksi. En tiedä mikä vamman laatu oli mutta jokatapauksessa aika sitkeä sissi tuo heppu on ollut. Joten 6 revähdyksenkin jälkeen kaikki on vielä mahdollista.

Järki pitää olla kuitenkin mukana tässä hommassa ellei sitten halua lopullisesti raajarikoksi.

Kuka nyt tällaisten vaivojen takia menee jonnekin terveyskeskukseen?? Mikäli omalle kohdalleni moisia vaivoja sattuisi (koputetaan puuta) niin ryntäisin suoraan URHEILULÄÄKÄRILLE. Puhutaan nimittäin sen verran rakkaasta harrastuksesta.

mxm sanoi:
Sähän voit aloittaa uuden trendin: haba-reisispedeily ei enää haba-penkkipellejä:D

*reps* Tai kyykky-mave-pelle :lol2: Voin hyvin kuvitella tilanteen kun puuhelmipojat kesken rinta-hauis-supersarjan supattelevat keskenään, että toi on ihan pelle se tekee aina vaan mavee ja kyykkää.

Mut niinku muutkin on jo sanonu, oiskohan jo aika satsata kunnon lääkäriin ja sen jälkeen vaikka fyssariin, että saa paikat kuntoon ja osaa myös jatkossa pitää ne mahdollisimman hyvässä kunnossa?

huumor sanoi:
voi kyllä mennä vähän aiheesta ohi mut ootko doberman ollu kovakin penkkaaja??..meinaan et millasia rautoja liikuttelit ja millasis meni paikat??

No en ole kova penkkaaja, johtuen juurikin tuosta vaivasta. Ei pääse koskaan kovin pitkää tervettä kautta treenaamaan. 110 kilolla tein sarjaa kun aika ensimmäisissä toistossa yläasennossa tuntui kipua jätin heti sarjan kesken.

Oteleveys tosiaan on mulla maksimi, siitä voi varmaan osittain johtua. Tuntuu ettei lihas itseasiassa oo edes se kipeä paikka vaan jänne joku on tossa olkapää rintalihas välillä. No ehkä lekuri tietää jotain.. En oo menny lekuriin sen takia, etten oikein usko, että ne voi ilman magneettikuvia tekee mitään, mutta katsotaan nyt.

Dobermann sanoi:
En oo menny lekuriin sen takia, etten oikein usko, että ne voi ilman magneettikuvia tekee mitään, mutta katsotaan nyt.

Olisit varmaan saanu lähetteen kuvaukseen jos olisit menny sinne lääkärille jo aikaa sitten..?

No en voi muuta sanoa, kuin että voi :david: sentään tätä touhua taas. Ei paljon tunnu vissiin oma terveys nappaavan, jos siellä lääkärissä ei voi toistuvien vammojenkaan jälkeen käydä. Ehkä kannattaisi oikeasti jo miettiä onko harrastus oikea, jos omalle terveydelle ei ole yhtään valmis uhraamaan, rahasta kait on kiinni jos magneettikuvia pelkää. Eipä ole kovin häävi olla jos joku paikka on paskana koko loppu elämän.

joop, aika uskomatonta omasta terveydestä piittaamattomuutta. Tuohon voisi jo sanoa että you had it coming..

Timba79 sanoi:
No en voi muuta sanoa, kuin että voi :david: sentään tätä touhua taas. Ei paljon tunnu vissiin oma terveys nappaavan, jos siellä lääkärissä ei voi toistuvien vammojenkaan jälkeen käydä. Ehkä kannattaisi oikeasti jo miettiä onko harrastus oikea, jos omalle terveydelle ei ole yhtään valmis uhraamaan, rahasta kait on kiinni jos magneettikuvia pelkää. Eipä ole kovin häävi olla jos joku paikka on paskana koko loppu elämän.

Tuskin on rahastakaan kiinni, jos lähetteellä menee. Mutta mun mielestä turha valittaa omaa kohtaloaan, jos ei ole vaivautunut edes asian eteen mitään tekemään..

Joopa joo.. paikat menee siis paskaks aina uudelleen ja uudelleen, eli todennäköisesti vammasi ei ole parantunutkaan kunnolla koko aikana ekan loukkaantumisen jälkeen.
Jos ei se lekuri pysty mitään päätteleen ilman magneettikuvausta, hän sen varmasti sulle teettää. Ja vaadit sinne pääsyä jos ei puoskari sitä itse tajua ehdottaa (sun tapauksessa epäilen et pistää kyl jo suoraan tutkimukseen). Rahasta se ei julkisella puolella ole kiinni, maksaa polikäynnin verran, eli n. 22 egee. Miinuksena tietenkin pitkät jonot, mut parempi myöhään kuin...

Ethän sä voi noinkaan jatkaa: penkkaamaan - raks - huilia - penkkaamaan - raks - huilia jne.. Lopulta kuuluu sit RAKS ja sit ei enää todellakaan penkata.

Kärsivällisyyttä matkaan!!
Itselläni revähti aikoinaan juuri penkissä hartianivel, jonka ansiosta pääsin pitämään n. kahdeksan kuukauden penkittömän kauden. Minun ongelmani ratkesi sillä, etten alkanut vääntää tuota :david: -liikettä edes siinä vaiheessa kun hartia oli "parantunut" eli kipu oli hävinnyt. Heti vamman jälkeen etsin rintaliikkeen (joka sattui olemaan vipuvarsilaitteessa tehtävä punnerrus), jota pystyin tekemään kevyesti ilman kipuja, ja sitä sitten pumppailin koko pitkän talvikauden. Penkin korvasin loukkaantumisjakson jälkeenkin käsipainopunnerruksilla.
Tuo jakso sai meikäläisen lopullisesti luopumaan siitä perinteisestä "paljon menee penkistä" -asenteesta. Halleluja, olen vapaa!! :D

No kävin siel lekurissa, sanoi, että lepää ja jotain buranaa vastaavaa kipu/tulehduslääkettä ja 2 viikon päästä uudestaan näyttämään. Selkee revähtymä rintalihaksessa muttei mikään hirveän paha. Neuvo venyttelee ja lämmittelee ennen penkkiä kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom