Iso penkkipunnerrusketju

saimonsinlou sanoi:
Laittakaahan fakiirit neuvoja penkkitreeniin: tanko tuntuu kevyeltä käsillä, lasku on kevyt, mutta alakuolokohdasta ylöspäin ei oikein jaksa. Tanko pysähtyy noin puoleenväliin.
Auttaisko leveämpi ote yhtään? Siirtää painoo ojentajilta rinnalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
Tuohan ei teekään ku 43kg vuodessa :eek: .

Tämä kehitys vauhti bulkkikaudella jolloin kreatiinit jne. ja +kalorit päällä....
Ja eihän se aina kehity tota vauhtia, mutta sillein suurinpiirtein. Ja pitää muistaa että olen aloittelija joten kehitysvauhti on huima.

Viikinki 86 sanoi:
Tämä kehitys vauhti bulkkikaudella jolloin kreatiinit jne. ja +kalorit päällä....
Ja eihän se aina kehity tota vauhtia, mutta sillein suurinpiirtein. Ja pitää muistaa että olen aloittelija joten kehitysvauhti on huima.
No tajusin kyllä kuhan heitin vaan.

Angel of Death sanoi:
Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä mutta mun käsittääkseni jos saa tangon nostettua rinnalta noin puoleenväliin mutta sitten hyytyy niin ei oo ojentajissa tarpeeksi poweria. Eli ojentajat vaan kuntoon :thumbs:
Samaa olen mieltä, ojentajiin lisää ruutia. Joskus huomaa itellä, että ei oo ojentajat täysin palautunut kun pitäis penkkiä ottaa (yleensä tulee väliä 4 päivää, mutta joskus jos syystä tai toisesta ei ole tullut kun 3) ja liike hyytyy juuri tossa puolivälissä.
Viikinki 86 sanoi:
Tylerd: voi niitä painoja lisätä puhtaalla tekniikallakin itse olen pitänyt sopivana tahtina esim.hauiskäännössä 2,5 kg 3 viikon aikana ....
Jos pystyt jatkuvalla syötöllä lisäämään ton mainitsemasi 2,5kg/3viikossa niin se on kyllä aivan satavarma juttu, että et laita kaikkia voimiasi peliin vaan pidät niitä "reservissä" ja se on turhaa. Mutta tiedä häntä, kyllä sitä alussa kehittyy huimaa vauhtia.. Jos tuntuu hyvältä niin anna palaa. :rock:

No olen tottunut tekemään hauiskäännössä ja penkissä jne. 2 pakkotoistoa kaupan päälle ...eli enpä usko että sinne hirveesti jää :D

Viikinki 86 sanoi:
No olen tottunut tekemään hauiskäännössä ja penkissä jne. 2 pakkotoistoa kaupan päälle ...eli enpä usko että sinne hirveesti jää :D
No hyvä niin, mutta toisaalta kun ajattelee niin ei toi nyt nyt mikään mahdoton juttu ole, varsinkaan alussa. Mutta kyllä sitä itekki aina yrittää lisätä just ton 2,5kg, joskus tulee, joskus ei. On sellasia "kehitys ryöppyjä" Sunko kanssa oli vääntöö hauiskäännön puhtaudesta/epäpuhtaudesta? Kun on niin laiska etten jaksa selata tätä thrediä taaksepäin. Jos oli niin kokeile sitä pientä heijausta, lue vaikka piruuttas Marko Savolaisen Supermassa kirja... Joo joo tiedetää, tiedetään, että on turha verrata Supermassaa moneenkaan kuolevaiseen, mutta ite saan sillain ainakin hauikset vitun kipeeks, just sillon otan suoralla tangolla 4-6 toistoo ja kyllä se perille menee että rytisee.

Jep olen huomannu.... välillä tossa kolmessa viikossa ei nouse oikeestaan yhtään ja välillä tykkää nousta saman verran toistoja 5 kiloa painavemmallakin...

http://www.bodybuilding.com/fun/dober3.htm
Käy lukeen piruuttas, tehtiin kaverin kans toi läpi ja kyllä tuli ruutia käsiin kuukaudessa, hanskat turpos tulehduksen takia 2senttiä kuukaudessa ja sentti jäi jäljelle:) vaikee sanoo olisko sen sentin saanut muutenkin, mutta voimaa tuli, se on varma. Ja tossakin ohjelmassa just toi toinen pelkkä käsipäivä on sellanen jossa tehdään niin isoilla romuilla kun menee ja pitää olla niin isot romut, että liike ei ole täysin puhdas. Totakin juttua varmasti arvostelee moni, mutta niinkun on jo satoja kertoja sanottu, että niin monta on mielipidettä kun on treenaajaakin. Mutta mulle toi toimi ja teen aivan varmaan ton uusiks ens vuonna.
Yleensä en ole monta kertaa viikossa saman lihasryhmän treenien puolestapuhuja, mutta toi koitettiin ihan vittuuttaan, äärimmäisen raju kuukausi.

Ärsyttävää ku kaikki kehuskelee tuloksillaan! Kaikilla on henkilökohtaiset tulokset! ;D tiedän että tää taitaa olla väärä paikka kirjoittaa tää mut kirjoitan kuitenkin!
Monet kyselevät "paljonko nostat penkistä" sit jos nostat enemmän ollaan sitä niin kovaa miestä.. sekin vituttaa kun ihmiset jotka aloittavat treenauksen ja näyttävät "kynäniskoilta" heti pilkataan.. (kuka nyt ei pilkkaisi) HAHA!
Niin sitä vaan.. mitä isommat tulokset sitä isompi ego! heti ollaan vetämässä joitain ihmisiä turpaan.. :evil:

fordmies sanoi:
Ärsyttävää ku kaikki kehuskelee tuloksillaan! Kaikilla on henkilökohtaiset tulokset! ;D tiedän että tää taitaa olla väärä paikka kirjoittaa tää mut kirjoitan kuitenkin!
Monet kyselevät "paljonko nostat penkistä" sit jos nostat enemmän ollaan sitä niin kovaa miestä.. sekin vituttaa kun ihmiset jotka aloittavat treenauksen ja näyttävät "kynäniskoilta" heti pilkataan.. (kuka nyt ei pilkkaisi) HAHA!
Niin sitä vaan.. mitä isommat tulokset sitä isompi ego! heti ollaan vetämässä joitain ihmisiä turpaan.. :evil:
Niin ja kaikki nostaa baarissa vitusti, mutta sit jos joskus sattuu samaan aikaan salille niin niillä on huono päivä kun rauta painaakin enemmän kun puheissaan
:curs: :lol2:

fordmies sanoi:

Itse koen, että todelliset voimamiehet ovat juuri niitä rauhallisia kavereita. Ei heidän tarvitse mitään näyttää. Heillä ns. kehittynyt itsetunto.

Nämä egoilijat ovat taas niitä joille tästä hurjasta 100 kilon maksimipenkistä on noussut kusi päähän. He katsovat ylen kaikkia heikonpiaan. Salilla ollessa he viettävät aikansa penkillä naureskellen ja välillä hauista tehden. Yleensä nämä tyypit katoavat kuin tuhka tuuleen, kun joku vahvempi tulee tekemään penkkiä välissä ;).

Viikinki 86 sanoi:
Nimenomaan nämä "egoilijat" ovat suurinpiirtein 6-18 kk treenanneet.... itsekkin tuohon JOSKUS syyllistynyt
Pitää kyllä täysin paikkansa, oikeesti isot ja vahvat miehet ei todellakaan voimillaan ja koollaan prassaile yhtään.

Ja itsellä penkkimaksimin kokeilun tarpeellisuus vähentynyt kokoajan.... nyt riittää kun sitä kokeilee kerran puolessa vuodessa ja ihan rookie aikoina piti joka viikko testata oliskohan se jo noussu 2,5 kg :D

Viikinki 86 sanoi:
Ja itsellä penkkimaksimin kokeilun tarpeellisuus vähentynyt kokoajan.... nyt riittää kun sitä kokeilee kerran puolessa vuodessa ja ihan rookie aikoina piti joka viikko testata oliskohan se jo noussu 2,5 kg :D
Aivan, eipä sitä ykköstä tule koitettua kun maks. kerran pari vuodessa ja se on siinä. On se kaikesta huolimatta yks lempiliikkeitäni ja tissitreeni on muutenkin kiva :hyper:

penkkiä otetaan kerran viikossa ja aina haetaan maksimia. Turha pumppaila pieniä rautoja jos kehitys jatkuu näin parhaiten IMO. Sama homma päteee toistaiseksi muihinkin liikkeisiin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom