Karkeasti arvioituna vinopenkin sarjapainot on noin 10kg-15kg normipenkkiä jäljessä.minkälaiset erot teillä on vinopenkin ja normipenkin sarjapainoissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karkeasti arvioituna vinopenkin sarjapainot on noin 10kg-15kg normipenkkiä jäljessä.minkälaiset erot teillä on vinopenkin ja normipenkin sarjapainoissa?
minkälaiset erot teillä on vinopenkin ja normipenkin sarjapainoissa?
Mä tajusin just että mun penkkitulos ei ole noussut _yhtään mihinkään_ viimeisen kahden kuukauden aikana. Ja muuten vitutti tajuta se
Ryypättyä on tullut aika paljon opiskelurientojen takia, mutta niin toisaalta tuli syksylläkin kun tulos nousi raketin lailla. Treeniä en ole muuttanut kuin korkeintaan järkevämpään suuntaan, ja ruokapuoli on kyllä kunnossa. Paino on noussut hitaasti ja protskua tulee vähintään parisataa grammaa joka päivä.
Osittain syytän tekniikkamurheita (nostin joskus tammikuun lopussa 2x6x105, minkä nostin myös viime treenissä torstaina, välissä oli pitkään etten saanut edes tuota), nostot ovat hajonneet monesti sarjan puolivälissä tai tippuneet väärään kohtaan rintaa yms. Nyt tuntuu että alkaa taas saamaan punnerrusta tuntumaan punnertamiselta eikä vain käsillä nostamiselta. Toisaalta on kai vain uskottava, että "aloittelijan helppo kehitys" (ekan 4-5 kk:n aikana sarjapainot nousivat 25 kiloa, nyt näiden kahden kuukauden aikana ei mitään) alkaa olla ohitse, vai kauan tuo yleensä kestää?
Ensi viikolla pitäisi testailla maksimia, 130 realistinen?
Sellaista olen miettinyt viime aikoina, että miten hyvin esim. Kalasen laskuri ( http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/ ) pitävät paikkansa.
pidemmistä sarjoista laskee.
Tällä hetkellä 3x6 80kg paras sarja penkissä.. kp. penkissä 3x10 samalla painolla..
Jep 40kg hanttelit 2x40 (80kg)
Solttuna menee 3x8 70kg helposti, nimettömät merkeissä.
Eli saan kyllä jaloista jotain irti..
Ainoa syy taitaa olla vaan ruumiinrakenne 188 ja pitkät rimpulat kädet :P
Kai ne pitkät kädet nyt haittaisivat käsipainoissakin, jos se siitä olisi kiinni. Sun penkin tekniikassa täytyy olla jotain vialla ja todella pahasti.
tosiaan dippi otettiin mukaan 1,5kk sitten.. aloitettiin omalla painolla ja nyt +25kg 3x10
Mites ton sotilaspenkin ja ''normi'' penkin ero? pitäskö jalat maassa tyylillä saada punnerrettua muutaman kilon enemmän maksimissa ku soltulla? Taisin lukee penkkipunnerruksen sivuilta? Sotilaspenkkiä oon nostanu nyt niin kauan ku on penkkiä yleensäkkään treenannu. Tossa ykspäivä koitin jalkoja maassa ni tulos huononi :D pitää vaa treenaa asentoja paremmin kohallee.