Iso H:lle vankeutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 41shots
  • Aloitettu Aloitettu
On väärin elättää intissä totaalikieltäytyjiä noin pitkään. Pitäisi tuollaiset luijarit laittaa tekemään lusimisajan jotain yhteiskunnalle tuottavaa työtä, jolla on tarkoitus. Siitä nämä saisivat työkokemusta, valtio saisi rahaa ja nurina miesten puolella pienenisi.

Sitten jos ei maanpuolustus, eikä työ maistu niin ei tällä tulisi pakolla ihmisiä asuttaakaan. Sinne vaan Affenanmaalle demilitarisoimaan saarta vähän lisää. Voivat sitten vaikka hip hopilla puolustaa reviiriään jos tulee pissiset paikat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aapina sanoi:
Se pallopää älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei ole pahaa, mutta väitän, että 97% Suomalaisista ei todellakaan pidä toisiaan lähimmäisinään. Ehkä nämä pallopäänatsit, noin 3%. humalassa toitottavat sitä ja sitten hakkaavat jonkun Suomalaisen jonka naama ei miellytä. Jumaleissoni mitä lähimmäsrakkautta. Toimii ehkä kauniissa unelmissa tuo ideologia, mutta ei tosielämässä.

Olin aika lähellä tappelua viimeksi pari vuotta sitten. Puolin ja toisin uhosimme kännipäissämme kunnes olin hetken hiljaa ja ojensin toiselle käteni ja sanoin, että onko järkevää, että me pienet suomalaiset suuressa maailmassa tappelemme keskenään. No, hän puristi kättäni ja jatkoimme matkaamme.

Aapina sanoi:
Sodassa taas uskon, että kaikki puolustaisivat omiaan, koska siinä joukkotapahtumassa tulee se perinteinen "kollektiivinen mieli" koko Suomen kansalle. Silloin ei enää erotella sukulaisia, onpa sitten sivari tai vitun kova majuri(omasta mielestään). Samalla tavalla se löisi ulkomaalaista, joka yrittäisi tulla ja tappaa vaikka oman vaimon.

Joo mutta tässähän onkin tämän ketjun ongelma. Armeijan käyneet ja osa sivareistakin puolustaisi Suomea mutta miten nuo totaalit?

Aapina sanoi:
Ohhoh, tulipas kärjistettyä taas paljon. Nyt onkin aika lähteä baariin vaimokkeen ja yhden sivarin sekä yhden skapparin kanssa(oikeasti :) ). Eikä tapella maanpuolustuksesta pakkiksessa.

Höh, tänään en lähde baariin mutta kohta lähden uimaan.

tuntuu että jengi täälä kiinnittää enemmän huomiota siihen että Iso H sattuu olemaan räppäri,ku itse asiaan ja tulee näitä "lusupulttupaskahousulöysäpaska"-kommentteja...

Mitä jos täälä lukis että Ronnie Coleman(tiedän huono esimerkki,eikä ole suomalainen ja palkka-armeija)on mennyt totaalikieltäytymisen vuoksi linnaan niin veikkaan, että suurinosa porukasta täälä kommentoisi, että vittu toi Ronnie on vaan kova jätkä!

twinlab sanoi:
Kerropa, mitä yhteistä on natsismilla ja lähimmäsyydenrakkaudella?

Heti, kun sinä tajuat, mitä eroa on tajuta kokonaiskuva koko asiasta, tai paneutua yhteen helvetin pieneen detailiin koko jutussa. Mutta annan anteeksi, kun näen ikäsi ;)

Lue se juttu mihin kommentoin, ehkä sitten tajuat tuon yhteenvetoni.

Cthulhu sanoi:
Olin aika lähellä tappelua viimeksi pari vuotta sitten. Puolin ja toisin uhosimme kännipäissämme kunnes olin hetken hiljaa ja ojensin toiselle käteni ja sanoin, että onko järkevää, että me pienet suomalaiset suuressa maailmassa tappelemme keskenään. No, hän puristi kättäni ja jatkoimme matkaamme.

Joo mutta tässähän onkin tämän ketjun ongelma. Armeijan käyneet ja osa sivareistakin puolustaisi Suomea mutta miten nuo totaalit?

Höh, tänään en lähde baariin mutta kohta lähden uimaan.

Vielä täällä.. Uskoisin, että samalla tavalla nekin totaalin primitiiviset vaistot heräisivät siinä vaiheessa, kun vaimoa alettaisiin painaa vieraan toimesta.

Tehdäänkö mekin, kuten sinä olet tehnyt tuossa yllä. Puristetaan kättä ja that's it. Kyseessä on vain mielipide-ero meidän välillä :)

Champion sanoi:
tuntuu että jengi täälä kiinnittää enemmän huomiota siihen että Iso H sattuu olemaan räppäri,ku itse asiaan ja tulee näitä "lusupulttupaskahousulöysäpaska"-kommentteja...

Mitä jos täälä lukis että Ronnie Coleman(tiedän huono esimerkki,eikä ole suomalainen ja palkka-armeija)on mennyt totaalikieltäytymisen vuoksi linnaan niin veikkaan, että suurinosa porukasta täälä kommentoisi, että vittu toi Ronnie on vaan kova jätkä!

Tuossa minä olen helvetin samaa mieltä sinun kanssa. Mutta minkäs tosimiehille voi. Ehkä minäkin joku päivä tulen sellaiseksi :)

Cthulhu sanoi:
Siis tuo mulkku asuu Herttoniemessä!
Pitääkin vähän katsella vastaantulijoita sillä silmällä, että saisi hivenen käytännön treeniä...

Pakkismiitti Foxybearin eteen 15 min päästä? :D
Mä ja H vastaan sä koska sä olet iso bodarri!?

:)

Cthulhu sanoi:
...sinänsä huvittavaa mutta minulla on monta kaveria jotka ovat sivareita syystä tai toisesta...

:D Mä olen muuten täysin varma, että jos mentäisiin pelaamaan fudista, saunottaisiin, vedettäisiin perseet, painittais vähän ja haukuttais muijat Iso Hoon kanssa, niin KUKAAN tässä threadissa ei olisi enää paskaakaan kiinnostunut Iso Hoon totaalista. Mä olen itse aika lähellä tota Hoota mun valinnoissa ja katsomuksissa, ja voin vakuuttaa: näin se menee. Bäkkäät kaveria, kuuntelet sen sydänsurut ja kerrot omasi. Olet rehellinen ja luotettava, hauskuutat vähän. Tarjoat huikan jallusta. Häviät painissa ja sanot: "vittu sä oot riski", oikeesti KETÄÄN kiinnosta ootsä totaali, sivari, homo vai naapuri.

Dobermann sanoi:
En oo totaalikieltäytymisen puolesta, mutta, että 195 päivää ehdotonta on kyllä mielestäni moniin muihin vakavempiin rikoksiin nähden paljon!

Miten niin? Itse olen pakotettuna 362 vrk palveleva alikessu niin minkä vitun takia totaalikieltäytyminen sitten on vain 195vrk? Sitä paitsi ne saa vankilassa paremmat päivärahat, eikä niiden tarvi tehdä juuri mitään ja voivat opiskella samassa. Suomen oikeusjärjestelmä on myös asepalveluksen osalta todella syvältä... Kaikilla pitäisi mielestäni olla saman verran palvelusta, samalla päivärahalla, samalla työmäärällä, suoritti palveluksen sitten armeijassa,siviilissä tai vankilassa.

Tässäkin threadissa on tullut selville, että kessi on aika turha vekotin nykyaikaisia panssareita vastaan. Kuinka monelle tästä on armeijassa mainittu?
OT: Tai miks pitäs alkaa rynkyllä ampumaan ilmassa lentävää sotilashelikopteria. Jumantsukka luulis että niillä on isommat "mutkat" ja paremmat osumis mahdollisuudet kuin jalkamiehellä!

Ja taas OT: :Ei provo!: En itsekkään tykkää yhtään HippaHopista, mutta kyl se on niin ettei valkosella miehellä oo mitään asiaa kuunnella oikeeta Raappaa. Ei meillä oo mitään käsitystä koko asiasta. Kerran tuli puhetta erään mustan miehen kanssa just raapasta ja se sano että: "Kuunnelkaa te vaan sitä Eminemiä, mutta heittäkää helvettiin se meidän musiikin kuuntelu, koska ei teillä ole mitään hajua siitä mitä se on." :Ei provo!:

Kieltämättä joskus ihmetyttää että miks se armeijan käynti on niin hemmetin vaikeaa? Sieltä voi saada kavereita, eikä se kuri ole enää yhtään mitään siihen verrattuna mitä isi on sanonut joskus 20 vuotta sitten. Eihän siellä saa enää edes räjäyttää pinkkapunkkaakaan! :curs:
Noh jokainen taaplaa tavallaan, mutta mun mielestä jokainen vois käydä sen armeijan ihan vaikka sen takia että näkis vähän muunlaistakin elämää kuin mamman laittamat eväät ja "hyvää koulupäivää".

Kieltämättä olis voinu Iso H:n neuvonantajat pikkasen alustella poikaa ennen kuin ryhtyy tämmöseen PR kikkaan.

Useat totaalikieltäytyjät kieltäytyvät sen takia koska kokevat siviilipalveluksen rangaistuksena. Olen kuullut monen vaativan sivaria 8kk:tta kestäväksi ja ovat käyneet sivaria 8kk:tta ja lopu vankilassa. Tosiasissahan se on aivan sama istuuko metässä,kotona vai vankilassa vain onko?

Aapina sanoi:
Heti, kun sinä tajuat, mitä eroa on tajuta kokonaiskuva koko asiasta, tai paneutua yhteen helvetin pieneen detailiin koko jutussa. Mutta annan anteeksi, kun näen ikäsi ;)

Lue se juttu mihin kommentoin, ehkä sitten tajuat tuon yhteenvetoni.

Edit. ei sittenkään mitään.. ootko edes lukenut Mein Kampfia?

Aapina sanoi:
. Puristetaan kättä ja that's it. Kyseessä on vain mielipide-ero meidän välillä :)
Joo puristetaan vaan mutta älä lähde uimaan. Merivesi on vittumaisen kylmää mutta pakko sinne oli hypätä, kun laiturille raahautui...

L&N sanoi:
Pakkismiitti Foxybearin eteen 15 min päästä? :D
Mä ja H vastaan sä koska sä olet iso bodarri!?

Mikä on Foxybear?
Tunnen Sailorsin rannasta, Etolan vieressä on joku kapakka. Metron vieressä on kapakka. Tuohonhan tuntemani paikat jääkin ja en ole iso vaaka, näytti tänään 117 kiloa...kaverini painaa 145 kiloa ja hän on iso...

ringside sanoi:
näin se menee. Bäkkäät kaveria, kuuntelet sen sydänsurut ja kerrot omasi. Olet rehellinen ja luotettava, hauskuutat vähän. Tarjoat huikan jallusta. Häviät painissa ja sanot: "vittu sä oot riski", oikeesti KETÄÄN kiinnosta ootsä totaali, sivari, homo vai naapuri.

Näinhän se menee mutta kuinka paljon mainitsemissasi ryhmissä todennäköisesti on tuollaisia ihmisiä? Uskon, että kaikista noista ryhmistä löytyy hyviä ja kunnollisia ihmisiä mutta joissain ryhmissä kunnolliset ovat harvassa ja joissain eivät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom