Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Driamer sanoi:Nimenomaan SINUN MIELESTÄSI. Se on koko pointti että sinulla on oikeus pitää kiinni tuosta mielipiteestä. Onko muilla?
Driamer sanoi:Mikä kannan otto se olisi jos mentäisiin vaan hiljaa kiltisti istumaan?
Nyt alkoi kiinnostamaan..siis jos käyt koulua olet velvollinen käymään armeijankin?Mielestäni kaikilla on vapaus omiin valintoihinsa...ehkä olen41shots sanoi:Muistuipa mieleeni joku keskusteluohjelma viime keväältä, missä Iso Hemppa oli esittämässä kantaansa. Perusteluina oli valinnan vapauden lisäksi se, että hän itse on maksanut kuulemma niin paljon veroja, että on maksanut oman peruskoulunsa ym. Tähän meidän hyvinvointiyhteiskuntaan taitaa kuitenkin kuulua vähän muutakin kuin se peruskoulu ja lapsilisät. Jos meillä ei olisi sitä kuuluisaa "uskottavaa puolustuskykyä", niin eipä olisi sosiaaliturvaakaan ja muuta hienoa. Ja siihen puolustuskykyyn kuuluu sitten muutakin kuin Puolustusvoimat, josta verojen muodossa maksetaan.
Tiettyyn rajaan saakka kyllä.Rin sanoi:Mielestäni kaikilla on vapaus omiin valintoihinsa...ehkä olen
Rin sanoi:Nyt alkoi kiinnostamaan..siis jos käyt koulua olet velvollinen käymään armeijankin?Mielestäni kaikilla on vapaus omiin valintoihinsa...ehkä olen
NP sanoi:Joo, nyt se on "thug-4-life". :D Mitä eilen kuulin luotettavalta lähteeltä, siitä ei jää punaista merkintää papereihin, mutta esim. duunissa lukee että ei ole suorittanut armeijaa tahi sivaria. Ja kuulemma se 6kk linnassa on jokaiselle määritelty. Näin menetellään joka tapauksessa. Odotellaan vastapuolen kommentteja, niitä tulee..
IMHO, sinne vaan se turhan ylpeä k*r*äniska!
Mixu sanoi:Tuota noin, aikooko joku nyt tehdä threadin aina kun joku vähänkin julkisuudessa tunnettu päättää totaalikieltäytyä?
Oliskohan että kuulin tuon osan hieman väärin tai vastaavaa? Jotain semmoista kuitenkin..SEAGRAM sanoi:Mikä juttu toi on että duunissa lukee?.
Eriö sanoi:Eli oma mielipiteeni on, että a) Äijä ei jaksa mennä inttiin ja skippaa sivarin, koska totaalina ei tartte niin paljon aikaansa menettää. b) julkisuusarvo moisella tempauksella on ihan asiallinen. Johan sitä voimailupalstallakin ruoditaan :D