Ompa punaniskasta ajatella että armeijjjjja tekee miehestä miehen ja suomi tarvitsee ja niin edelleen. Johan täällä maksetaan joka helvetin ostoksesta ALV, tuloista pääomatulo /palkkavero, autoja ei saa vapaasti tuoda, vaan niistäkin pitää maksaa helvetinmoiset verot, senlisäksi nykysuomi hassaa rahansa pitkin maita ja mantuja, kerää kulttuurinrikastuttajia sulostuttamaan katukuvaa.. En edes tiedä viittinkö mä puolustaa niitä kaikkia jokapaikassa pyöriviä rikastuttajia, yliopistoilla hengailevia "opiskelevia " afrikkalaisia ja kukkahattutätejä, viherpiipertäjiä ja kaikenmaailman kommarisosialisteja. Muuta saa aikaan ku vitun kovat verot, kalliit hinnat, mokutuksen, viherpiperryksen, suunnittelua autojen satelliittiseurannasta ja niin edelleen.
Toiseksi, jeesuksenaikasella varustuksella varustettu nykynuori.. mikä vastus tän maan armeija on millekään oikealle armeijalle? Ei tänne kuitenkaan afrikkalaiset puolisotilaalliset joukot hyökkää.. jos joku hyökkää on se suurvalta..
Mä sanoisin että palkka-armeija ja Naton jäsenyys, Taakse poistu!
Niin ja en ole erityisen epäisänmaallinen kommari, mutta kyllä mä sitä mieltä vähän olen että järkevämpääkin olisi liittyä Naton jäseneksi sekä ainakin sitten karsia tälläistä täysin idioottimaista ja turhaa asevelvollisuusarmeijaa, sillä kun on ihan yhtä paljon käyttöä nykyaikana kuin savumerkeillä yritysviestinnässä..