Mä näkisin tämän vaihtoehdon myös hyvänä. Tosin lähinnä se kai karsisi kaikenmaailman apurahataiteilun opiskelijoita ja media-assistentteja.
Olen osittain samoilla linjoilla ja osittain taas eri linjoilla... mutta apurahataiteilun ja media-assistentin lisäksi todettakoot, että kyllä hämmentää omassa tuttavapiirissäkin nämä pari 25-30-vuotiasta, jotka on koko elämänsä opiskellu ja taas matkaavat vaan uuteen ammattikorkeaan... ja kummankin kommentti: "en mä tiedä haluuks mä tätä tulevaakaan juttuu sit niin, mut käyn nyt ihan mielenkiinnosta sitäki opiskelees...". En ymmärrä ko. ihmistyyppiä. Lukion jälkeen 1-2 ammattikorkeatutkintoa täysin eri aloilta hankittu ja kolmatta vaan putkeen. Yhdelläkään alalla edellisistä aloista ei ole päivääkään kyllä työskennelty. Yhteistä ko. ihmistyypin edustajilla ovat vähintäänkin melko varakkaat vanhemmat, jotka syytävät rahaa kuukaudesta toiseen. Eipä siinä; itsellekin olisi kelvannut ko. tyylin vanhemmat, mutta eikö pitäisi hälytyskellojen soida tuollaisten lusmujen vanhemmilla? Ja eikö kuuluisi kasvattajan ja vanhemman rooliin herätellä sitä aikuista ihmistä jo tähän maailmaan?