Nuo työpaikka lääkärit on ihan perseestä, kerran hoidin työkiireita puoliviikkoa kovassa kuumeessa ja kun sain hommat hoitoon, menin hakemaan lepo/sairaus taukoa niin lääkäri sanoi vain, että ihan virkeältä näytät ja eikun takaisin työmaalle. Sen jälkeen olen aina käynyt yksityisellä.
Noh, kävi paha aksidentti syksyllä lomaillessa ja hommasin parin viikon sairuslomat niin niipä sitten loppui työt pian sen jälkeen, en tiedä mistä johtui mutta nyt olen irti oravan pyörästä ja on ollut OIKEATA ELÄMÄÄ (ehtinyt tehdä asioita mitä olisi tahtonut, eikä ole kerennyt yli kymmeneen vuoteen, esim käydä luistelemassa ja pilkillä
) Vanhempi sukupolvi ei tahdo ymmärtää tätä, etenkään isä ja äiti vaan ovat kokoajan huolissaan milloin palaan töihin.
En ole palaamassa ennenkuin syksyllä, nimittäin nyt vietän ensimmäisen kesäloman kymmeneen vuoteen ja katson sitten mikä kiinnostaa, vittu alan vaikka opetella espanjaa. Rahat riittää ja kerrankin on aikaa.
Kummia ihmiset jotka valittavat vapaa-ajan puutetta töissä ollessaan ja rahan puutetta poissa töistä ollessaan. Tällä menolla ei ole ikinä vapaa ja aina on jotain katkeruutta ja se jos mikä tuhoaa ihmisen.
Opettelen vielä, mutta olen huomannut, että onnellisia ovat ne jotka näkevät elämäntilanteidensa hyvät puolet oli tilanne mikä vain ja katkeria ovat he jotka aina valittavat elämänsä huonoja puolija.
Liittyisi varmaan tuonne kirja keskusteluun, mutta laitan tänne kun liittyy:
Noiden parin muun mukavan uuden aktiviteetin lisäksi on ollut nyt aikaa lukea kirjoja ja Paolo Coelho on ollut hyvä yllätys. Kuin Alkemistin ja 11 minuuttia ja niissä kirjoissa käsitellään minusta hyvin elämän elämisen taitoa.