Inttiin Saapumiserä II/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K-Lato
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohhoi vittu itteä alkaa jyrsiä kans jo tää paska. 116 aamua pitäis jaksaa vielä Santahaminassa. Ei se spollen elämä nyt mitään hirveetä herkkuakaa ole... Välisotaa odotellessa. Älkääkä tulevat köpöt murehtiko, 30 päivää menee hujauksessa ;)

Vekarajärvelle menossa ja spol hommat olis tähtäimessä. Aukki houkuttelee ja rukki jos kelpoisuutta vaan miehestä löytyy!

Hajotkaa aamuihinne! Tj yli 180 :jahas:

Kohta pääsette nauttimaan intistä! Mulla aukkia 4 päivää jäljellä ja sit odottelemaan alokkaita. Santahaminan Sotilaspoliisikomppaniassa nähdään. :D

Iiiiik!!!

Tässähän on enää tasan kolme viikkoa lomaa!

Voisin lähteä ruotsiin evakkoon..

Iiiiik!!!

Tässähän on enää tasan kolme viikkoa lomaa!

Voisin lähteä ruotsiin evakkoon..

niinpä... Mä lähen sopivasti huomenna sunny beachille, vois jättää paluulennon :D

Santikseen siis lähdössä. Mites latED, santiksen sali/treenimadollisuudet?

Totta :D Aika luultavasti joo..

Toivottavasti vaan pääsee vapaille nopsaa. Monilla ollut se 3 ekaa viikkoa kiinni heti alkuun :P Vaikka samapa tuo, parhaillaan seuraava vuosi siellä kuitenkin tulee vietettyä
ja vapaita tulee kun tulee :) Hyviä vikoja viikkoja sinnepäin, viimeistään 12 päivä nähdään

niinpä... Mä lähen sopivasti huomenna sunny beachille, vois jättää paluulennon :D

Santikseen siis lähdössä. Mites latED, santiksen sali/treenimadollisuudet?

Aukissa ja 2.jk:ssa on ainakin omat tykkihalli-punttiksensa, eli penkki, vähän kässäreitä, pari giryaa ja muutama tanko. Eli sinäänsä kaikki mitä tarttee, jos löytyy mielikuvitusta. Ainoostaan toi isojen kässäreitten puute vituttaa.
Sitten löytyy soden punttis, mikä on valikoimaltaan hyvä. Muuttaa on tosi pieni, eli ruuhkaa on vapaa-ajalla.
Mä oon yleensä vetäny ihan omassa tykkihallissa ja välillä käyny tsiigaa ison maailman meininkiä sodenpuntilla.

Onnea vaan kaikille lähtiöille, armeija on hienoo aikaa! Paljon uusia helvetin hyviä ystäviä sekä hyviä muistoja! vanha legendaarinen lause "Huomenna te jätkät nauratte tälle asialle" kun joku asia oikein vitutti, ja niinhän se meni!! Ei se paikka tapa, aika päiväkoti-touhua nykyään! :thumbs:
Tämä oli toivon mukaan sarkasmia.

Henk. koht. vitutti 24/7, ei jäänyt yhtä ainutta hyvää muistoa ja tupakaveritkin oli vähän niin ja näin. Jos pitäisi valita uudelleen, menisin sivariin.

Henk. koht. vitutti 24/7, ei jäänyt yhtä ainutta hyvää muistoa ja tupakaveritkin oli vähän niin ja näin. Jos pitäisi valita uudelleen, menisin sivariin.

Ja itselläsihän ei ollut asiaan minkäänlaista vaikutusta...

Tuskinpa niitä tupakavereitasikaan huvitti kattella sua, kun olit naama norsunvitulla 24/7...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom