Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kainuun prikaatille menen, muusta ei tietoa.
Minkäslaisia kuntotestejä ne muuten armeijassa teettää?
Lappeenrantaan itse menossa. Muita lähdössä ?
eiköhän toikin alkuinnostus lopu aika lyhyeen kun pääsette sinne leikkimään, on se sen verran naurettava laitos. pitäis toi intti olla joskus muutama vuos ennen rippikoulua ni sen leikkimisen vois vielä ehkä ottaa vakavasti.
meinas unohtua, 270 ohi on!
Vaan onkos ketään lähdössä Uttiin?
II/2010 Sodankylä ja todennäkösesti sissiksi o.O
Täältä ois lähtö sit Sodankylään. Ei saatana tj 53 :jahas:
II/2010 Sodankylä ja todennäkösesti sissiksi o.O
Täältä ois lähtö sit Sodankylään. Ei saatana tj 53 :jahas:
Hyvä paikka! Ihan vitun kylmä suurimman osan ajasta ja lunta on se 2m vähintään :D Päivitelkäähä hajoamiset välistä sitte tänne!
Muita lähtijöitä? Minne, ja millasilla fiiliksillä? Ite Sodankylän Jääkäriprikaatiin. Sotilaspoliisiksi aion pyrkiä eli 270 tai 362 aamua. Ja ihan hyvillä fiiliksillä, vituttaa sellaset lapselliset äidin pikkupojat jotka mussuttaa että "yhyy en halua lähtä inttiin". Toista se on ollu esim 20 vuotta sitte, inttiin on menty ja ei varsin oo ajateltukkaan että en kyllä vittu varmasti oo enempää ku puoli vuotta (vai paljo se sillon oli se lyhyin aika), nykyään tuntuu että kaikki marisee että ärsyttää olla ees se puoli vuotta.. Sehän on lyhyt aika!! Eli siis,, ite ainaki hyvillä mielin oon lähössä ja sillä asenteella että tosissaan vedetään alusta loppuun. :thumbs:
Parolannummelle menossa.. Spolleks ajattelin päästä.
Muita lähtijöitä? Minne, ja millasilla fiiliksillä? Ite Sodankylän Jääkäriprikaatiin. Sotilaspoliisiksi aion pyrkiä eli 270 tai 362 aamua. Ja ihan hyvillä fiiliksillä, vituttaa sellaset lapselliset äidin pikkupojat jotka mussuttaa että "yhyy en halua lähtä inttiin". Toista se on ollu esim 20 vuotta sitte, inttiin on menty ja ei varsin oo ajateltukkaan että en kyllä vittu varmasti oo enempää ku puoli vuotta (vai paljo se sillon oli se lyhyin aika), nykyään tuntuu että kaikki marisee että ärsyttää olla ees se puoli vuotta.. Sehän on lyhyt aika!! Eli siis,, ite ainaki hyvillä mielin oon lähössä ja sillä asenteella että tosissaan vedetään alusta loppuun. :thumbs:
Tottakai vitutus nousee sillon tällöin, ei sinne leikkimäänkään mennä. Itse lähdin 6kk asentella ja tykästyin touhuun parin ekan viikon aikana. Loppujen lopuksi vietin viimesiä päiviä Haminassa kouluttajakokelaana ja nyt töissä PV:ssä. Ihan hyvä vaan että kaverilla löytyy asennetta ennen kuin on astunu porteista sisälle. Parempi lähtökohta se on kuin että ei kiinnosta paskan vertaa.Käyppä eka se intti ja fiilistele vasta sitten. Tunnen pari tusinaa kavereit ketkä on ollu tol asenteel mut kummasti se hymy hyytyy lokakuun tienoil viimeistään kun alkaa olee ekan kerran kylmä
Tottakai vitutus nousee sillon tällöin, ei sinne leikkimäänkään mennä. Itse lähdin 6kk asentella ja tykästyin touhuun parin ekan viikon aikana. Loppujen lopuksi vietin viimesiä päiviä Haminassa kouluttajakokelaana ja nyt töissä PV:ssä. Ihan hyvä vaan että kaverilla löytyy asennetta ennen kuin on astunu porteista sisälle. Parempi lähtökohta se on kuin että ei kiinnosta paskan vertaa.
Kirveskomppania. Veikkasitko että olisin Salonen? :pMikä komppania Ruk:is, mahdollisesti kärkikomppania? kuullostat omalt kouluttajakoksult
Kirveskomppania. Veikkasitko että olisin Salonen? :p